Ja muualla se on satasen enempi? Kertokaa.
Miten kelan asumistukilaskuri näyttää yksin asuvan vuokran rajaksi 447
11
217
Vastaukset
- Anonyymi
Menet töihin ja tutkit asiaa vapaa-aikana ja teet siitä väitöskirjan.
Tukiraha täytyisi löytää jostain mutta tukirahasto on syöty punahuulien takia pois.- Anonyymi
Oletko ylpeä kommentistasi?
- Anonyymi
Kuopiossa varsinkin asumisen hinta on törkeän kallis, vuokrataso on pöyristyttävän kallis, joten asumistuen rajakin tulisi olla korkeampi! Kaupungissa on kuitenkin hyvin matalapalkkaisia työpaikkoja, joiden palkalla ei kyllä tällaisia vuokria maksella!!
- Anonyymi
Kuopiossa ei niin halpoja asuntoja olekaan kuin KELA kuvittelee.
- Anonyymi
Asunto ja toimeentulo on kumminkin ihmisoikeuslaissa määrätty, ja Suomihan on saanut jo vuosien ajan useita huomautuksia liian alhaisista sosiaalituista, joten niitä olisi pitänyt pikemminkin nostaa kuin laskea. Toivottavasti Suomi ja suomalaiset vientiyritykset joutuvat maailmalla boikottiin köyhiä sortavan politiikan seurauksena, toivon kaikkea pahaa tälle tyrannitouhulle!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunto ja toimeentulo on kumminkin ihmisoikeuslaissa määrätty, ja Suomihan on saanut jo vuosien ajan useita huomautuksia liian alhaisista sosiaalituista, joten niitä olisi pitänyt pikemminkin nostaa kuin laskea. Toivottavasti Suomi ja suomalaiset vientiyritykset joutuvat maailmalla boikottiin köyhiä sortavan politiikan seurauksena, toivon kaikkea pahaa tälle tyrannitouhulle!!!!
Kela ei välitä suomalaisten oikeuksista
- Anonyymi
Kela haluaa ihmiset asumaan koirankoppeihin
- Anonyymi
Se se onkinj se ettei se halua sitä
- Anonyymi
On taas trolleilla hauskaa. Mikähän mielenterveyspalsta tässä on tullut?
- Anonyymi
mä saan 10 tonnin viikossa kelalta ja valtiolta 100 tonnia kuukaudessa ja sitten pitäs tulla toimeen. Onneksi saan työttömyyskorvausta.
- Anonyymi
Mä en oo saanut mitään.. mä vaan ryöstelen ja lallattelen
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379