Raahenseudusta Luin Että Raahessa on nähty ulkomaalainen. Uskomatonta
Uskomatonta
13
409
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko pikimusta vai tälläinen hiekka puhallettu?
- Anonyymi
Eikä :D Ihan oikeasti, onko jutut tällaisia raahessa? Niin kuin jotain näyttely patsasta museossa toljotettaisiin, kun täällä nähdään ulkomaalainen. Pääkaupunkiseudulla normaalia ja kansainvälisissä yrityksissä. Ai niin, mutta eihän raahelaiset nyt tällaisista mitään tajua, kun ei edes ulkomailla käydä. Tai onhan täällä näitä katkeria maailman matkailijoita jotka haukkuu ulkomaat ja palvoo raahea. On tainnut mennä ulkomaan matkat pieleen riidellessä puolison kanssa :D
- Anonyymi
Myös nuoruuden innolla uhoavia. Perustavat väitteensä 1-2 viikon ulkomailla käyntien , you tuben ja MeNaisten perusteella. No elämä kyllä opettaa heitäkin toivottavast! Eipä taida olla seuralaisia muulla, kuin somessa/Suomi24Raahe tälläista nykyelämän kontaktit on. Otappa seurava matkasi vaikka Bangladeshin Dhakaan! Suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös nuoruuden innolla uhoavia. Perustavat väitteensä 1-2 viikon ulkomailla käyntien , you tuben ja MeNaisten perusteella. No elämä kyllä opettaa heitäkin toivottavast! Eipä taida olla seuralaisia muulla, kuin somessa/Suomi24Raahe tälläista nykyelämän kontaktit on. Otappa seurava matkasi vaikka Bangladeshin Dhakaan! Suosittelen.
Ja katkeruus ja viha sen kun paistaa, kyllä sääliksi käy ihan oikeasti. Katkeruus sairastuttaa ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja katkeruus ja viha sen kun paistaa, kyllä sääliksi käy ihan oikeasti. Katkeruus sairastuttaa ihmisen.
Kateus saastuttaa työpaikkojen ilmapiirin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä minä minä kompleksin omaavan kommentoita, jossa pyritään Raahesta positiivisesti puhuvien nujertamiseen ja itsensä uhristamiseen. Raahesta ei saa puhua hyvää ja sitten vedetään katkeruus kortti esiin.
Ai niin, mutta eihän raahelaiset nyt tällaisista mitään tajua, kun ei edes ulkomailla käydä. Tai onhan täällä näitä katkeria maailman matkailijoita jotka haukkuu ulkomaat ja palvoo raahea. On tainnut mennä ulkomaan matkat pieleen riidellessä puolison kanssa.
Paistaako katkeruus ja syvä negatiivisuus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä minä minä kompleksin omaavan kommentoita, jossa pyritään Raahesta positiivisesti puhuvien nujertamiseen ja itsensä uhristamiseen. Raahesta ei saa puhua hyvää ja sitten vedetään katkeruus kortti esiin.
Ai niin, mutta eihän raahelaiset nyt tällaisista mitään tajua, kun ei edes ulkomailla käydä. Tai onhan täällä näitä katkeria maailman matkailijoita jotka haukkuu ulkomaat ja palvoo raahea. On tainnut mennä ulkomaan matkat pieleen riidellessä puolison kanssa.
Paistaako katkeruus ja syvä negatiivisuus?Samaa kysyn, että paistaako kateus, ilkeys, katkeruus: Myös nuoruuden innolla uhoavia. Perustavat väitteensä 1-2 viikon ulkomailla käyntien , you tuben ja MeNaisten perusteella. No elämä kyllä opettaa heitäkin toivottavast! Eipä taida olla seuralaisia muulla, kuin somessa/Suomi24Raahe tälläista nykyelämän kontaktit on. Otappa seurava matkasi vaikka Bangladeshin Dhakaan! Suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistaako katkeruus ja syvä negatiivisuus?Raahesta ei saa mitään pahaa sanoa, kuten moittia kasvavaa työttömyyttä, kun täällä vedetään pää pensaaseen. Heti haukutaan kakaraksi yms., jos sanot yhden poikkipuolisen sanan raahesta. Joten hei haloo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raahesta ei saa mitään pahaa sanoa, kuten moittia kasvavaa työttömyyttä, kun täällä vedetään pää pensaaseen. Heti haukutaan kakaraksi yms., jos sanot yhden poikkipuolisen sanan raahesta. Joten hei haloo!
Sä oot raahelaisten uhri hae apua! Nosta syyte!
- Anonyymi
Onneksi pattijoella saa olla ihan rauhassa eikä päivä askareita tehdessä vastaan tule yhtään yöntimoa
- Anonyymi
Nyt tarvitaan kriisiterapiaa kaikille raahelaisille.
- Anonyymi
Kohta Raahe täynnä Ukrainaa ja muuta sönkötystä.kaupungilla ei kuule kuin Ukrainaa ja muita sönkkää.älämölyä perkele lestat ottavat näitä Raahen täyteen että saavat heidät aivopestä lestamafiaan ja lesta firmat saa ilmaista työvoimaa myös.siihen nämä lestat pyrkivät.
- Anonyymi
Pitäähän jostain saada patalaiskojen ruikuttavien kommunistien tilalle oikeita työtä tekeviä ihmisiä. Kun teistä perkeleen juopoista ei ole yksinkertaisesti yhtään mihinkään enään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428