että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
Siis ei ole edes mahdollista
44
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on päinvastoin, valitettavasti.
- Anonyymi
Niin on. Ei törmää vahingossa sitten millään.
- Anonyymi
Pidän huolen, että ei törmäillä. Toivon että olet jo takaisin siellä mistä tulitkin. Et sovi tähän ympäristöön etkä ymmärrä meidän paikallisten sielunmaisemaa.
- Anonyymi
Muista ottaa esim jänisräikkä messiin kun lähdet mellastamaan👍 sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ottaa esim jänisräikkä messiin kun lähdet mellastamaan👍 sivusta
Ei ole tarvetta huomiolle toisin kuin joillakin itsekkäillä tekopyhillä egoisteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarvetta huomiolle toisin kuin joillakin itsekkäillä tekopyhillä egoisteilla.
No jos oikein koko ympäristön rinnastit asiasi taakse, niin vaikea uskoa muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos oikein koko ympäristön rinnastit asiasi taakse, niin vaikea uskoa muuta
Ihmiset luonnollisesti usein uskovat asioden olevan niin kuin heille itselleen parhaaksi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset luonnollisesti usein uskovat asioden olevan niin kuin heille itselleen parhaaksi on.
Kuvasit varsin seikkaperäisesti jollekin, että hän ei ymmärrä muiden sielunmaisemaa eikä sovi jonnekin, tiedä sitten oliko aloittajalle vai oliko joku muu mielipahan purku. Kiinnitin vain huomiota sanavalintoihisi, en muuta
- Anonyymi
Juoppojen sielunelämää?
- Anonyymi
On se kun ollaan eri aikaan liikkeellä 🤔
- Anonyymi
Laita viesti, niin tiedän missä minun pitää päälläni hyppiä. Pääset sitten hymyilemään minulle, tai voit ottaa kaverin mukaan niin sitten voitte osoitella sormella ja nauraa ihan ääneen. 🤨
- Anonyymi
Pyöräytä onnenpyörää.
https://youtu.be/HUTVHslrw28?si=m3Q7YWtjjGb9iwD1 - Anonyymi
Bad gateway, host error
- Anonyymi
Mualima se on ylöösalasi katto kantilta miltä tahhaa.
- Anonyymi
Kumiluoteja saa käyttää.
- Anonyymi
Finlexistäkö ihan luit?
- Anonyymi
Samaa ajatellut, ei osuta mihinkään yhtä aikaa :(
- Anonyymi
Toivottavasti nähdään pian =)
- Anonyymi
Pian näkisin oikein mielelläni - sivu
- Anonyymi
No niin, nähty ja ymmärretty kommenttien takana oleva sanoma.
ap. - Anonyymi
Tänään nähtiin eikö niin? 🤔
- Anonyymi
mä näin ainakin yhden miähe :D komea söpsö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä näin ainakin yhden miähe :D komea söpsö
Eri mies kyseessä hän ei ole söpö mielestäni. Ehkä katsoo söpösti tai hymyilee söpösti. Muttei yleisolemukseltaan ole söpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri mies kyseessä hän ei ole söpö mielestäni. Ehkä katsoo söpösti tai hymyilee söpösti. Muttei yleisolemukseltaan ole söpö.
Oli sen mun mielestä. Voisin panna sen lasipurkkiin ja sohia tikulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sen mun mielestä. Voisin panna sen lasipurkkiin ja sohia tikulla
Voihan miestä kahden kesken kutsua vaikka söpöliini persikka pyllyksi. Muttei julkisesti. Silloin se karski komistus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan miestä kahden kesken kutsua vaikka söpöliini persikka pyllyksi. Muttei julkisesti. Silloin se karski komistus.
No hän on sellainen kyllä 😉😉😉
- Anonyymi
Ei ole taidettu ainakaan viikkoon nähdä? Olisiko ollut jopa 10 pv sitten, kun vilahti silmieni editse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole taidettu ainakaan viikkoon nähdä? Olisiko ollut jopa 10 pv sitten, kun vilahti silmieni editse?
Joo ei koske sinua. Näin persikkapepun äsken.
- Anonyymi
Jos sattumaan luottaa ni lottoa vetämään. Mikään ei ole niin aikaa vievää kun sattumien odottaminen.
- Anonyymi
En halua törmätä koskaan yhdenkään oman lapseni ikäiseen!
- Anonyymi
Mulla on teoria miksi ette törmää.
Kummankin biologinen kello käy eriaikaa.
Kumpikin yrittää muuttaa samaanaikaan sitä että kohtais ja taas ja taas eriaika on.
Toinen syy voi olla välttely tahallisesti joko on ujo tai ei ole toiseen samoja tunteita!
Itse lukeudun ujoon sekä eka teoriaani. - Anonyymi
Soita ja sovi tapaaminen.
- Anonyymi
Ihan matalalla kynnyksellä voi lähestyä esim viestillä. Tai laita vaikka lappu postissa tulemaan tms. Kyllä mie voin tärskyille lähteä. Koskaan niin kiireisiä olla..
- Anonyymi
Tuota käy yllättävän usein. Tuttu tai ihastus vaihtaa aikataulua, salia, bilepaikkaa tjs ja yhtäkkiä häntä ei taas näy kuukausiin, ennen kuin aika ja paikka ovat taas sattumalta samat.
- Anonyymi
Taisin nähdä sinut vähän aikaa sitten😊
- Anonyymi
Mikä päivä? Sivusta🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä päivä? Sivusta🙄
Tänään.
- Anonyymi
Etene kadulla yhtä hitaasti, kuin S-Marketin robotti, niin mahdollisuudet paranee.
- Anonyymi
kun puhelimeen tulee pyyntö voin lähteä treffeille, ei se siitä mihinkään ehkä johda mutta voi hyvin lähteä käymään vaikka kahvilla tai leffassa.
- Anonyymi
Ei kai kun en edes töihin kulje, minä kun olen lomalla. 😉😉
- Anonyymi
Päinvastoin, kyllä se on mahdollista.
- Anonyymi
No sehän on sillon kiva, jos kerran törmäätte 100-varmasti.
- Anonyymi
No katsotaan mitä ensi viikko tuo tullessaan 😍
Ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990