Siis ei ole edes mahdollista

Anonyymi-ap

että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi

42

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on päinvastoin, valitettavasti.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin on. Ei törmää vahingossa sitten millään.


    • Anonyymi

      Pidän huolen, että ei törmäillä. Toivon että olet jo takaisin siellä mistä tulitkin. Et sovi tähän ympäristöön etkä ymmärrä meidän paikallisten sielunmaisemaa.

      • Anonyymi

        Muista ottaa esim jänisräikkä messiin kun lähdet mellastamaan👍 sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ottaa esim jänisräikkä messiin kun lähdet mellastamaan👍 sivusta

        Ei ole tarvetta huomiolle toisin kuin joillakin itsekkäillä tekopyhillä egoisteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta huomiolle toisin kuin joillakin itsekkäillä tekopyhillä egoisteilla.

        No jos oikein koko ympäristön rinnastit asiasi taakse, niin vaikea uskoa muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos oikein koko ympäristön rinnastit asiasi taakse, niin vaikea uskoa muuta

        Ihmiset luonnollisesti usein uskovat asioden olevan niin kuin heille itselleen parhaaksi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset luonnollisesti usein uskovat asioden olevan niin kuin heille itselleen parhaaksi on.

        Kuvasit varsin seikkaperäisesti jollekin, että hän ei ymmärrä muiden sielunmaisemaa eikä sovi jonnekin, tiedä sitten oliko aloittajalle vai oliko joku muu mielipahan purku. Kiinnitin vain huomiota sanavalintoihisi, en muuta


      • Anonyymi

        Juoppojen sielunelämää?


    • Anonyymi

      On se kun ollaan eri aikaan liikkeellä 🤔

    • Anonyymi

      Laita viesti, niin tiedän missä minun pitää päälläni hyppiä. Pääset sitten hymyilemään minulle, tai voit ottaa kaverin mukaan niin sitten voitte osoitella sormella ja nauraa ihan ääneen. 🤨

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bad gateway, host error

    • Anonyymi

      Mualima se on ylöösalasi katto kantilta miltä tahhaa.

    • Anonyymi

      Kumiluoteja saa käyttää.

      • Anonyymi

        Finlexistäkö ihan luit?


    • Anonyymi

      Samaa ajatellut, ei osuta mihinkään yhtä aikaa :(

    • Anonyymi

      Toivottavasti nähdään pian =)

      • Anonyymi

        Pian näkisin oikein mielelläni - sivu


    • Anonyymi

      No niin, nähty ja ymmärretty kommenttien takana oleva sanoma.

      ap.

    • Anonyymi

      oikeasti miehet jos teillä on sekopää exiä hoitakaa ne ensin pois, tai jotain riippuvuusnaisia, jotkut naiset on ihan sairaita joidenkin miesten ja energioiden perään.

      • Anonyymi

        Jotkut naiset on sellaisia, vaikka et tuntisi heitä. Ei sen tarvi aina olla ex, joskus se voi olla vaikka kaverin ex, jota et halunnut, tai tuiki tuntematon.


    • Anonyymi

      Tänään nähtiin eikö niin? 🤔

      • Anonyymi

        mä näin ainakin yhden miähe :D komea söpsö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä näin ainakin yhden miähe :D komea söpsö

        Eri mies kyseessä hän ei ole söpö mielestäni. Ehkä katsoo söpösti tai hymyilee söpösti. Muttei yleisolemukseltaan ole söpö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri mies kyseessä hän ei ole söpö mielestäni. Ehkä katsoo söpösti tai hymyilee söpösti. Muttei yleisolemukseltaan ole söpö.

        Oli sen mun mielestä. Voisin panna sen lasipurkkiin ja sohia tikulla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sen mun mielestä. Voisin panna sen lasipurkkiin ja sohia tikulla

        Voihan miestä kahden kesken kutsua vaikka söpöliini persikka pyllyksi. Muttei julkisesti. Silloin se karski komistus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan miestä kahden kesken kutsua vaikka söpöliini persikka pyllyksi. Muttei julkisesti. Silloin se karski komistus.

        No hän on sellainen kyllä 😉😉😉


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole taidettu ainakaan viikkoon nähdä? Olisiko ollut jopa 10 pv sitten, kun vilahti silmieni editse?


    • Anonyymi

      Jos sattumaan luottaa ni lottoa vetämään. Mikään ei ole niin aikaa vievää kun sattumien odottaminen.

    • Anonyymi

      En halua törmätä koskaan yhdenkään oman lapseni ikäiseen!

    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla on teoria miksi ette törmää.
      Kummankin biologinen kello käy eriaikaa.
      Kumpikin yrittää muuttaa samaanaikaan sitä että kohtais ja taas ja taas eriaika on.
      Toinen syy voi olla välttely tahallisesti joko on ujo tai ei ole toiseen samoja tunteita!
      Itse lukeudun ujoon sekä eka teoriaani.

    • Anonyymi
      UUSI

      Soita ja sovi tapaaminen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan matalalla kynnyksellä voi lähestyä esim viestillä. Tai laita vaikka lappu postissa tulemaan tms. Kyllä mie voin tärskyille lähteä. Koskaan niin kiireisiä olla..

    • Anonyymi
      UUSI

      Tuota käy yllättävän usein. Tuttu tai ihastus vaihtaa aikataulua, salia, bilepaikkaa tjs ja yhtäkkiä häntä ei taas näy kuukausiin, ennen kuin aika ja paikka ovat taas sattumalta samat.

    • Anonyymi
      UUSI

      Taisin nähdä sinut vähän aikaa sitten😊

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä päivä? Sivusta🙄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä päivä? Sivusta🙄

        Tänään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Etene kadulla yhtä hitaasti, kuin S-Marketin robotti, niin mahdollisuudet paranee.

    • Anonyymi
      UUSI

      kun puhelimeen tulee pyyntö voin lähteä treffeille, ei se siitä mihinkään ehkä johda mutta voi hyvin lähteä käymään vaikka kahvilla tai leffassa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kai kun en edes töihin kulje, minä kun olen lomalla. 😉😉

    • Anonyymi
      UUSI

      Päinvastoin, kyllä se on mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe