Pus pus :D
Kieli pitkällä täällä odotan :D
61
1763
Vastaukset
- Anonyymi
*tunkee kielen takasin suuhun* täällä ei kannata oottaa mitään, vaan pitää kieli tukevasti suussa ja ajatukset mahdollisimman maanpinnalla.
- Anonyymi
Hö :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hö :(
Välillä mäkin tätä mietin. Koko viestiketju oli ikävä.
- Anonyymi
Miks mies esität naista internetissä ?
- Anonyymi
Ota lääkkeet jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkkeet jo!
Kyllä sen nyt toopempikin tajuaa että teet mies näin. Sivusta
- Anonyymi
Ehkä se ei vaan saa muuten huomiota täältä internetistä, näin olen päätellyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen nyt toopempikin tajuaa että teet mies näin. Sivusta
u u v a t t i esiintyy taas kun ukko lähti
- Anonyymi
Voi ei, muutin heti mieleni kommenttisi jälkeen ja murruin paineen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, muutin heti mieleni kommenttisi jälkeen ja murruin paineen alla
Tää oli kyllä viihdyttävä kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli kyllä viihdyttävä kommentti
Se oli tuolle äijälle joka ujeltaa kun sen naisena esiintymisestä mainitsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkkeet jo!
Otan aina ysiltä.
- Anonyymi
Mitä odotat kieli pitkällä💋?
- Anonyymi
Kyl sä voit aavistaa
- Anonyymi
Märkiä unia. Hyvästi
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
😁😁😁😁😁
- Anonyymi
🙂.
- Anonyymi
😍😍😍😍
- Anonyymi
Missä odotat?
- Anonyymi
Pusi pusi sinnekin <3
- Anonyymi
Blowjob...?
- Anonyymi
Lupsuttamista nii.
- Anonyymi
Täällä pylly pystyssä odotellaan.
- Anonyymi
Jos olisit hän joka kerran peppua minulle esitteli, saisit intohimoisesti mutta hellästi, miten vaan...
Olimme silloin kahdestaan huoneessa kun teit sen pikaisen esittelyn hyvänmallisesta ja kiinteästä, jäi mieleen. Muutenkin mukiinmenevä nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän joka kerran peppua minulle esitteli, saisit intohimoisesti mutta hellästi, miten vaan...
Olimme silloin kahdestaan huoneessa kun teit sen pikaisen esittelyn hyvänmallisesta ja kiinteästä, jäi mieleen. Muutenkin mukiinmenevä nainen.Nyt ei puhuttu turvatarkastuksesta Lindexillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei puhuttu turvatarkastuksesta Lindexillä.
Eri tilanne oli ja työpaikka myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri tilanne oli ja työpaikka myös.
Joo en ole esitellyt sinulle pyllyäni. Ihan tuntematon on sinulle se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en ole esitellyt sinulle pyllyäni. Ihan tuntematon on sinulle se.
Koska et ole hän, joka on mielessä ihanine peppuineen jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska et ole hän, joka on mielessä ihanine peppuineen jne...
Paremmminiin sinä et ole se jota pylly pystyssä odotellut. Peppuni on kyllä ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmminiin sinä et ole se jota pylly pystyssä odotellut. Peppuni on kyllä ihana.
Hyväpeppuisia on useampia tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväpeppuisia on useampia tietysti.
Viis kiloo kontissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viis kiloo kontissa
Älä survo sinne sitten tavaraa. Miten se minuun liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihanampi kuin hänellä joka itselleni sitä upeutta silloin esitteli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihanampi kuin hänellä joka itselleni sitä upeutta silloin esitteli...
Se jolle minä esitelen on ihanmpi kuin sinä. Eli mitä väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jolle minä esitelen on ihanmpi kuin sinä. Eli mitä väliä.
Saan mä tykätä kaikesta kauniista, myös omasta tai toisen ulkonäöstä. Ja kyllä mua saa vi#uttaa, esim. työpaikalla en viitti sitä näyttää, kun se ei kuulu sinne. En valehtele, kun sanon, että mulla on huono olo tai olen ihan poikki, se on musta ihan riittävä tieto töissä. Ei sinne mennä huutamaan vaan tekemään työt siten, että muillakin on hyvä olla.
Jos taas olen lääkärissä ja sanon, että ahdistaa helv. niin en pidä yhtään siitä, että joku kirjoittaa ”ei ilmennä repivää ahdistusta”. Kuuluuko minun ilmentää jotain jonkun muun takia, eikö pelkkä puhe riitä? Yhdellekään lääkärille en ole valehdellut, en vaan ole kaikesta voinut puhua, kun vastaus on hoida sitten itse tai omaiset hoitaa. Mä olen joutunut hoitamaan ihan helv. asioita itse, mitkä olisi ollut ihan jonkun toisen työtä. Ja omaiset Ei voi hoitaa, koska ne on omaisia, tulee vaan helv. riidat.
Se, että ihmiset tekee virheitä on ihan ok. Joskus ne osuu vaan turhan kipeeseen kohtaan. Jos olen jostain syytä poistanut jotkut elämästäni, on siihen ollut syy ja se syy on ollut se, ettei mua saa kohdella niin ja se on ollut jotenkin raskasta monella tapaa. Jos mä jotakuta esim. kaipaan on sellasia, jotka näki minut ihmisenä (eikä diagnoosina) ja normaalisti tuntevana ihmisenä. Aika moni ystävistäkin koittaa lohduttaa, mutta koen usein ne lohdutukset kovin kylmiksi vaikka ois mitenkä mukava ihminen tahansa.
Mitä sitten, jos mä saan kiksejä stalkkaamisesta, siksi kai ihmiset sosiaaliseen mediaan kirjoittavat, että niitä saa kuka tahansa lukea, myös anonyymipalstalta.
- Anonyymi
Onko naisella läskit reidet höhöhö
- Anonyymi
u u v a t t i luulee olevansa funny
- Anonyymi
On! Ja silti on ikävä tai ikävää, jokainen sitten tulkitsee tätä miten tulkitsee. Minä annan sille merkityksen. Minua on tulkittu muiden toimesta ihan liikaa, että oon kadottanut itseni matkalla.
Miksi vastasin juuri tähän?
- Anonyymi
Ketä
- Anonyymi
Minä myös.
- Anonyymi
👅👅
- Anonyymi
Onko aivokspasiteettia muuhun, ku nuo samat pylly ja panoasiat näyttäs pyörivän jatkuvasti tällä immeisellä päässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aivokspasiteettia muuhun, ku nuo samat pylly ja panoasiat näyttäs pyörivän jatkuvasti tällä immeisellä päässä!
Niin, seksuaaliterapiansa kullakin, jotain sinäkin tunnut saavan siitä irti, että kommentoit palaminen läähätystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, seksuaaliterapiansa kullakin, jotain sinäkin tunnut saavan siitä irti, että kommentoit palaminen läähätystä
Palstamiehen* ennakoiva tekstinsyöttö tekee yhtälailla omintakeisia ratkaisuja kuin yks..
- Anonyymi
"Kieli pitkällä täällä odotan Pus pus :D"
Eihän mun tarvii pestä pyllyä. Kai sä nuolet sen taas puhtaaksi?- Anonyymi
Niin vain oma kulta saa sen kaiken, ei siat monitoorilla!!!Koiran pökäleet täytyy nyt riittää vanhoille rumille gubeille.Mummoilta ehkä voi ostaa käytettyjä vaippoja...eihän teillä oo rahaa ..pitää lainat maksaa ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vain oma kulta saa sen kaiken, ei siat monitoorilla!!!Koiran pökäleet täytyy nyt riittää vanhoille rumille gubeille.Mummoilta ehkä voi ostaa käytettyjä vaippoja...eihän teillä oo rahaa ..pitää lainat maksaa ensin.
Hei sullekin tuli nyt joku psykoosi. Rauhoitu. Mistä monitoreista selität? Pahanlaatuinen oireyhtymä. Kohta lähtee 112 poliisi soitto.
- Anonyymi
Milloin pitäisi tulla? Ja mihin?
- Anonyymi
Miehellekö kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellekö kysymys?
Itselle. Täs on mun olkapää, voit nojaa siihen.
- Anonyymi
Jos näkisin sinut et kummiskaan etes suutelisi. Etäältä katsoisit ja tod näk ohitse pyöräilisit kylmän viileästi. kyyti on kylmää mutta siihenkin on jo tottunut tässä . Kuka edes haluaa miestä niinkun jos ollaan rehellisiä. Vain heikolla hetkellä. Annan mennä itseni vttu niin villiksi kunhan syksyyn asti selviän nyt ensteksi. This is the life 💃
- Anonyymi
Kieli poskella tehty aloitus 😄
- Anonyymi
Hymy pyllyyn 🍑👠👠😘
- Anonyymi
Hauska 🤣
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990