Ajatuksia onko...

Anonyymi-ap

Minkälaisen 4 ruokalajin illallisen söisit kaivattusi kanssa yhdessä kynttilän valossa ja ei muita ylimääräisiä syöjiä sitten mukaan paitsi lemmikit jos niitä on.

58

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pashaa

    • Anonyymi

      Riippuu siitä onko tuo ravintolassa vai pitääkö valmistaa itse.

    • Anonyymi

      Alkuun joku maistelu lautanen.
      Leikkeleitä, juustoa, hedelmiä tms.
      Joku kevyt keitto, tai salaatti.
      Pääruokana pihviä, lohkoperunat ja uunijuurekset
      Jälkiruokana suklaabrownie.
      Söisin kyllä, mutta onnistuisinko tekemään, on sitten ihan asia erikseen.
      Ja lemmikit syövät omat ruokansa, en ole opettanut heitä kerjäämään.

      • Anonyymi

        Hehe, olin eilen synttärijuhlissa jossa koira oli mun vieressä kokoajan ja katsoi minua pää kallellaan kun söin piirakkaa ja kakkua ;) Vähän sai maistaa hänkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe, olin eilen synttärijuhlissa jossa koira oli mun vieressä kokoajan ja katsoi minua pää kallellaan kun söin piirakkaa ja kakkua ;) Vähän sai maistaa hänkin :)

        Varmasti omani yrittäisi ehkä vierailta kerjätä, en osaa sanoa varmaksi. Mutta toivottavasti vieras osaa kysyä luvan, että saako antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti omani yrittäisi ehkä vierailta kerjätä, en osaa sanoa varmaksi. Mutta toivottavasti vieras osaa kysyä luvan, että saako antaa.

        toki, minä kysyisin ainakin. tässä tapauksessa tosin tiesin jo ennestään että vähän saa antaa maistaa, muttei liikaa herkkuja ;D


    • Anonyymi

      Hänet tuntien voin todeta, että yhdentekevää. Jätetään kyntiläillalliset suosiolla syömättä.

      • Anonyymi

        Sama. Mä tiedän, että hän ei kokkailuja arvosta juuri jaskan vertaa. Jätän siis moiset yritykset väliin. Liikaa vaivaa täysin tyhjästä.


    • Anonyymi

      Tykkäisin ennemmin tehdä sellaisen noutopöytä tyylisen illallisen, runsaat salaatit, lämmin ruoka ehkä kanaa, kalaa, jälkkäri jne.. tai kreikkalaistyylinen illallinen mezeineen.
      Mutta jos äkkiä miettii niin kampasimpukat (😋) tai toast skagen alkuun, joku kiva pieni kananpoika väliin, sitten kalaa ja lopuksi jälkkäri, pannacotta tai fazerina kakku (valmiina!).
      Juomat saa seuralainen päättää, vesikin käy. Lähdenkin tästä jääkaapille.

      • Anonyymi

        Nam. Toast Skagen on ihan lemppari.


    • Anonyymi

      Vaikka kotona
      ja yhdessä tehdä helppo setti.

      Maa - artisokkakeitto
      Hasselbakan perunat & Lyonin kanapata
      Kaneli - puolukka panna cotta
      Lasit kuohuviiniä, cin cin

      • Anonyymi

        Hieno valinta- Lyonin kana!


    • Anonyymi

      Aasialaisen keittiön herkkuja..
      Misokeitoa
      Sushia ja vielä lisää sushia
      Hedelmiä ehkä suklaata
      Ja lopuks 😉

      Naiselta

    • Anonyymi

      Nauravia nakkeja 2 kpl , perunamuusia ja ketsuppi sydämen. Eiks siinä ole 4 ruokalajia.

      • Anonyymi

        Herkullinen ateria. Mii laik! (sivusta)


    • Anonyymi

      Ruokamatka:

      1. Aloo Tikki Chaat
      2. Tabbouleh + kibbeh
      3. Pollo alla parmigiana
      4. Irish coffee

      • Anonyymi

        Eksoottista, tuota ekaa en tiedä. Muut kyllä.


    • Anonyymi

      Mustajuurikeitto
      Grillattu lohi, kananmunakastike, perunat, tilliä
      Uppopaistetut nauta-kasvis kääryleet riisipaperista (tulinen)
      Keltaista melonia ja tryffeligoudaa
      Juomina vesi ja Crimesin valkkari kautta aterian (Solaris 2018 sopii myös, mutta hankalasti saatavilla)
      En tiedä mitä hänen lemmikkinsä syö.

      • Anonyymi

        Toi on hyvä valinta tuo grillattu lohi👍


      • Anonyymi

        No tämä on hyvä meny.Muuten mezet on ihan turkkilainen iranilainen alkupala tuote.Grillattu lohivalkokastike saa ten points.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä on hyvä meny.Muuten mezet on ihan turkkilainen iranilainen alkupala tuote.Grillattu lohivalkokastike saa ten points.

        Pieni lasi cherryä tai joku likööri.Kylpyammeessa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ainakin me harrastettu aina yhdessä peseytymistä yhdessä syömistä ja suutelua.


    • Anonyymi

      4 roiskeläppää🍕😜

    • Anonyymi

      Sienikeitto (suppilovahverot)
      Naudan pihvi sopivasta fileestä
      Puikulamuusi voisilmällä
      Viini: sopiva amarone
      Irish Coffee Tiramisu
      jälkiruokaviini: Muscat Beaumes de Venice

      • Anonyymi

        Jos jälkiruokaviiniä ei lasketa ruokalajiksi…juustolautanen: comte, brie, tomme noir (jos löytyy jostain), sinihomejuusto
        Viiniksi Alsacen Pinot Noir


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jälkiruokaviiniä ei lasketa ruokalajiksi…juustolautanen: comte, brie, tomme noir (jos löytyy jostain), sinihomejuusto
        Viiniksi Alsacen Pinot Noir

        Diagnoosi alkoholipsykoosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diagnoosi alkoholipsykoosi

        Et taida tietää, ettei pulloja ole tarkoitus tyhjentää minun piireissäni. Sinun piireissäsi ehkä.


      • Anonyymi

        Tuo olisi aika haasteellinen menu. Perunamuusin ja tiramisun voisin syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diagnoosi alkoholipsykoosi

        Viini on mieto juoma miten ihmeessä siitä voi psykoosi tulla.Ihmiset saa psykooseja traumoista eikä viinoista.Lasillinen viiniä kuuluu ruokajuomiin.Viiniä käytetään myös ruokiin kuten kalaan ja kanaan.Moneen kastikkeeseen sekä jälkiruokiin.Ennemmin saat psykoosisi huumeista ja liiasta sokerista karkeista glugoosista.Joka päivä jäätelöä.Limut.Viini tehdään sentään rypäleistä.Flavonoideja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jälkiruokaviiniä ei lasketa ruokalajiksi…juustolautanen: comte, brie, tomme noir (jos löytyy jostain), sinihomejuusto
        Viiniksi Alsacen Pinot Noir

        Juustolautanen on herkku mutta lihottaa.Parasta harrastaa ensin seksiä sitten suihkuun tai kylpyyn yhdessä sitten ennen tai jälkeen ja lopulta voi syödä suudella viinisellä suulla ja mennä nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juustolautanen on herkku mutta lihottaa.Parasta harrastaa ensin seksiä sitten suihkuun tai kylpyyn yhdessä sitten ennen tai jälkeen ja lopulta voi syödä suudella viinisellä suulla ja mennä nukkumaan.

        Namnam viiniä kylpytakissa ja seksiä suihkussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää, ettei pulloja ole tarkoitus tyhjentää minun piireissäni. Sinun piireissäsi ehkä.

        Teidän piireissä ei varmasti myöskään ole hauskaa hassuttelua vitsejä jekkuja iloa musiikkia seksiä halauksia tai muutakaan kivaa.Vahditte toisianne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää, ettei pulloja ole tarkoitus tyhjentää minun piireissäni. Sinun piireissäsi ehkä.

        Vermuttia voi ottaa lasin ja alkaa riisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi aika haasteellinen menu. Perunamuusin ja tiramisun voisin syödä.

        En haluaisi tapailla kasvissyöjää enkä muuten ihmistä, joka on vaikea ruoan kanssa. En saa mitään kiksejä kasvisproteiinijalosteista. Nirsoilevosta tai muuten vaikeista on riittävästi kokemusta. Jos olis kaveri, joka on vegaani, pescovege, ton-ton-ton, vähähiilarinen, nirso tms. voin kerran yrittää kasata jotain, mutta siitä eteenpäin syödään ravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi tapailla kasvissyöjää enkä muuten ihmistä, joka on vaikea ruoan kanssa. En saa mitään kiksejä kasvisproteiinijalosteista. Nirsoilevosta tai muuten vaikeista on riittävästi kokemusta. Jos olis kaveri, joka on vegaani, pescovege, ton-ton-ton, vähähiilarinen, nirso tms. voin kerran yrittää kasata jotain, mutta siitä eteenpäin syödään ravintolassa.

        Kukin tyylillään. Minulle vain rakkaus merkitsee. Ei väliä ruoka-aineallergioilla tai muilla vastaavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tyylillään. Minulle vain rakkaus merkitsee. Ei väliä ruoka-aineallergioilla tai muilla vastaavilla.

        No jos rakkaudesta on kyse, se on eri juttu. Minä kirjoitin tapailusta. Sitä paitsi kyllähän ravintolassa käyminen on mukavaa. Ei tarvitse itse kokata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos rakkaudesta on kyse, se on eri juttu. Minä kirjoitin tapailusta. Sitä paitsi kyllähän ravintolassa käyminen on mukavaa. Ei tarvitse itse kokata.

        OK, itse en harrasta kevyttä tapailua taas ollenkaan. Tunteiden pitää roihahtaa jo ennen yhteistä ateriointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK, itse en harrasta kevyttä tapailua taas ollenkaan. Tunteiden pitää roihahtaa jo ennen yhteistä ateriointia.

        Selvä. Sehän on sitten tosi rakkautta🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän piireissä ei varmasti myöskään ole hauskaa hassuttelua vitsejä jekkuja iloa musiikkia seksiä halauksia tai muutakaan kivaa.Vahditte toisianne

        Sivusta: joidenkin piireissä noita tehdään ilman alkoholia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän piireissä ei varmasti myöskään ole hauskaa hassuttelua vitsejä jekkuja iloa musiikkia seksiä halauksia tai muutakaan kivaa.Vahditte toisianne

        No en tiedä muiden tekemisistä, kun ei kuulu minulle. Hassuttelu ja musiikki kyllä kuuluu ohjelmaan tilaisuudesta riippuen. Jos neljän ruokalajin illallista nautitaan kahden ruokalajiin sopivilla viineillä, niitä pulloja ei juoda yleensä tyhjäksi...tuosta tulee kolme lasia viiniä, joista jälkiruokaviini tarjoillaan pienestä lasista. Mikä on ongelma? Jos alkoholittomat viinit olisivat yhtä hyviä, ne voisi valita normiviinin sijaan.
        Voin jättää sherryn pois sienikeitosta ja vaihtaa tiramisun sitruunamarenkipiirikkaan niin ei ole ruoassa alkoholia. Tiedoksi että viini ei ole pääosassa, vaan se valitaan täydentämään ruoan makumaailmaa.


    • Anonyymi

      Hernekeitto, näkkäri, munkki, ksylitolipurukumi

      • Anonyymi

        Kokeile kerran perunapurjososekeittoa.Valkoviini.Lämmitettyä brushetta,ciapatta tai patongin viipale.Ja se seksi yhdessä käy suihkussa siinä rakastelee hartaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile kerran perunapurjososekeittoa.Valkoviini.Lämmitettyä brushetta,ciapatta tai patongin viipale.Ja se seksi yhdessä käy suihkussa siinä rakastelee hartaasti.

        En kokeile, kiitos vain.


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan pystyisi syömään yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Saattais kyllä ruveta nukuttaan.Ehkä joku pizzerian pizza olis ihan jees tai Kiinalaisessa,Thaikkupaikassa syöminen.


    • Anonyymi

      En kyllä tajuu, missä kohtaa ne kynttilät pitäs syödä?

      Mut tässä ruoat, ilman kynttilöitä:
      - Eturuokana sosekeitto paahdettujen aurajuustolla päälystettyjen ruisleipästen kanssa.
      - Pääruokana paistettu lohi pariisinperunoiden, miniporkkanoiden ja kermakastikkeen kanssa.
      - Jälkkäriksi Appelsiini-charlotta

      • Anonyymi

        Tätä siis Espoossa missä mies tykkää aurajuustosta joulupiparkakuissakin. Ai niin vois sitä aurajuustoa laittaa lohisoosiinkin.


    • Anonyymi

      Jotain pikkusta maistelu purtavaa alkuun siihe..
      Pihvi lisukkeilla pääruokana
      Jälkkäriks jäätelö ja kakku + kahvi.

    • Anonyymi

      Kyllä on sellaista settiä täällä luettavana. huhhuh. Kelpaisi.

    • Anonyymi

      Alkuunsa vaikka etanapannu, hyvin laitettu pihvi tai vaikkapa lohikannoista pääruokana. Näihin hyvä viini ja jälkkärin joudun yleensä skippaamaan. Ei tullut ihan neljää annosta. Varmaan pienempinä annoksina jotain väliannoksia.

    • Anonyymi

      Ehkä maatiaiskissakeitto.
      Alkuruoaksi mustekalan munia lepakonkynsillä ja valkosipulikermalla.
      Varhaispernat viiriäisen mätitahnalla ja paahdetuilla muurahaisilla
      Jälkkäriksi jäähdytetty koivunkaarna karamellisoidulla mahlalla ja sokerikirvoilla.
      Ruokajuomaksi orgaaninen veri Type O negative, vuosikertaa 2006.

      Lemmikille voi syöttää jonkun pahaa aavistamattoman ohikulkijan.

      • Anonyymi

        Viiriäiset on pieniä kanalintuja. Ne munivat. Eivät tee mätitahnaa.


    • Anonyymi

      Tykkään yllätyksistä ja hän ( mies) saisi valita menuun. Mielellään tehdäkin aterian.

    • Anonyymi

      Itse tehtynä:

      Alkupalaksi parmankinkkua, parmesanlastuja, oliiviöljyä
      Pääruoka: Savustettua lohta suoraan savustimesta, fetasalaattia yrttiöljykastikkeella, keitetyt uudet perunat, kermaviili-tillikastike
      Jälkiruoka: Raikas marja- tai hedelmasorbetti

    • Anonyymi

      Ruoka maistuu aina ja jokaisen hetkeen on herkkunsa, mutta pidän myös hetkestä jossa ruoka ei ole aivan pääosissa, jotain itse haluttua "kokeilu" juttua tahtoisin maistaa, pieni herkku jälkiruoaksi ja yhteinen hetki, johon ei tarvitse alkoholia vaikka viinilasillisellekaan en ole ehdoton. Rakkaus on tärkein, vuoteessa yhteisesti vietettyä aikaa ei korvaa mikään, hellyys ja toisen hyvänä pitäminen, osoittaminen että pidän sinusta todella paljon ja kiihkeästi, tuntuu ja maistuu jopa laadukasta päivällispöytää tehokkaammalta tavalta sukeltaa nautintojen maailmaan.
      https://youtu.be/f22Tc_z8ffA

      • Anonyymi

        No nyt osuit naulankantaan, tuo ja ainoastaan tuo.
        Ihana tuo videokin. Voi että. siv.


    • Anonyymi

      en tiedä mutta googletin ja näitä aineisosia kannattaa käyttää: äyriäiset, parsa, chili, valkosipuli, inkivääri, tomaatti, pähkinä ja suklaa sekä lakritsi, banaani ja mansikka ( jälkiruoka jäätelöannos koristeilla)

      Afrodite-rakkaussymboliikkaa: osterit
      Kuohuviinia
      Tankoparsa juurtaa jo 1800-luvulta, tehokas lemmenrohtoihin
      kuumille treffeille sushia

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe