J-miehelle

Anonyymi-ap

haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.

49

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulle parisuhde on siis pakkomielle?

      • Anonyymi

        Millä perusteella tämä olisi tälle miespuoliselle aloittajalle pakkomielle tämä pari_suhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella tämä olisi tälle miespuoliselle aloittajalle pakkomielle tämä pari_suhde?

        Pakkomielteeltä tuo kuulostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteeltä tuo kuulostaa

        Niin sinunkin jankutus tästä miespuolisesta aloittajasta, et ole orientoitunut aikaan tai paikkaan selvästi ku argumentit on mitä ne on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteeltä tuo kuulostaa

        Ei oo A naiselta tämä aloitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo A naiselta tämä aloitus

        Onpas. Ja pari muutaki.💋💦❤️‍🔥


    • Anonyymi

      Älä kuuntele näitä ilkeitä täällä. Kaipaus on ihana asia.

      -sivustalta

    • Anonyymi

      Et taida tykätä minusta niin paljoa sitten kun ajattelen sinua 24H, mieti mihin se johtaa jos ei sinuun kii.

      • Anonyymi

        Kenelle naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle naiselle?

        En minä tiedä, tiedän vain ulkonäöltä.


      • Anonyymi

        Se saattaa johtaa suljetullekin kun väärässä paikassa sen sanot tai ilmoitat niin että joku pystyy varmistua sun henkilöllisyydestä sit kun saatetaan nääs pittää vainoamisena jonka avulla voi tulkita että olet vaaraksi muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se saattaa johtaa suljetullekin kun väärässä paikassa sen sanot tai ilmoitat niin että joku pystyy varmistua sun henkilöllisyydestä sit kun saatetaan nääs pittää vainoamisena jonka avulla voi tulkita että olet vaaraksi muille

        Logiikkasi on hieman ontuvaa, aivan kun vastaisit väärään kommenttiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikkasi on hieman ontuvaa, aivan kun vastaisit väärään kommenttiin.

        Eiköhä tämä miespuolinen aloittaja tee sitä tietoisesti, jotta hölmöillä lukijoilla lähtisi aivot mutkalle kunnolla


    • Anonyymi

      Oon varma, että tää ap on mun wa stalkkeri joka postailee tänne näitä pakkomielteisiä J-mies julkaisuja kun tietää stalkattujen viestien perusteella, että J mies ahdistuu varmasti ja kaikkoaa tälläisetä... yrittää saada pilattua meidän välit 🫣 Ehkä J-mies tietää, että en ole tuo ap ja tietää, että annan kyllä tilaa ja aikaa sekä lähden elämästään, jos J niin toivoo ja mulle sen suoraan kertoo irl ♥️

      • Anonyymi

        Voi olla sama tyyppi joka kaupittelee mulle harvinaisen operaattorin wa. Pahin pelkoni on karvainen stalkkeri. Kaksi karvanaama ei sovi mun yhtälöön. J toivoo tulemista. Lähteä ennättää tästä maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla sama tyyppi joka kaupittelee mulle harvinaisen operaattorin wa. Pahin pelkoni on karvainen stalkkeri. Kaksi karvanaama ei sovi mun yhtälöön. J toivoo tulemista. Lähteä ennättää tästä maailmasta.

        Hahaa, mitä ihmettä? Kuka sellaista kaupittelee? En tiedä karvanaamoista muuta kuin, että kelpaat kanssa ja ilman kuten tähänkin saakka 🥰 Tulemista toivoo myös S


      • Anonyymi

        Mitä haet miespuolinen aloittaja tällä tarinoinnilla? Hirveästi on aina lähtevinään lentoon nämä aloituksesi, mutta jokainen vastaava aloitus päätyy samaan päämäärättömänä sekoiluun. Sulla on varmaan joku trauma ajalta kun moni uinui vasta pusseissa, mikä viittaa asiantuntijuuden käsitteeseen mitä tulee keskustelu_palstaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haet miespuolinen aloittaja tällä tarinoinnilla? Hirveästi on aina lähtevinään lentoon nämä aloituksesi, mutta jokainen vastaava aloitus päätyy samaan päämäärättömänä sekoiluun. Sulla on varmaan joku trauma ajalta kun moni uinui vasta pusseissa, mikä viittaa asiantuntijuuden käsitteeseen mitä tulee keskustelu_palstaan

        Eikä edes raju retoriikka tunnu johtavan uuteen ajatteluun, onpa stnan iso kysta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa, mitä ihmettä? Kuka sellaista kaupittelee? En tiedä karvanaamoista muuta kuin, että kelpaat kanssa ja ilman kuten tähänkin saakka 🥰 Tulemista toivoo myös S

        En ole koskaan ollut kielimiehiä kielellisessä mielessä. Olen epävarma aakkosten suhteen tai en tiedä tarkalleen niiden merkitystä. Minulle sopisi paremmin tulla ymmärretyksi esim. hajun perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haet miespuolinen aloittaja tällä tarinoinnilla? Hirveästi on aina lähtevinään lentoon nämä aloituksesi, mutta jokainen vastaava aloitus päätyy samaan päämäärättömänä sekoiluun. Sulla on varmaan joku trauma ajalta kun moni uinui vasta pusseissa, mikä viittaa asiantuntijuuden käsitteeseen mitä tulee keskustelu_palstaan

        Onko sinulla pakonomainen tarve olla aina väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla pakonomainen tarve olla aina väärässä.

        Onko sinulla pakonomainen tarve lanseerata omia vääriä ajatuksias kaikille ns? Kerro sarviska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa, mitä ihmettä? Kuka sellaista kaupittelee? En tiedä karvanaamoista muuta kuin, että kelpaat kanssa ja ilman kuten tähänkin saakka 🥰 Tulemista toivoo myös S

        Pyrstönkeikuttaja on taas vauhdissa. Tsirp tsirp. Saluunan ovet lepattaa.


      • Anonyymi

        Taidat olla kateellinen nainen
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla pakonomainen tarve lanseerata omia vääriä ajatuksias kaikille ns? Kerro sarviska

        Väittele itsellesi peilin edessä on antoisampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ollut kielimiehiä kielellisessä mielessä. Olen epävarma aakkosten suhteen tai en tiedä tarkalleen niiden merkitystä. Minulle sopisi paremmin tulla ymmärretyksi esim. hajun perusteella.

        No sä et kyllä ole J-mies 😂
        Hän kyllä varmasti ymmärtää kirjainten merkitykset, mutta montako aakkosta kelläkin Jiillä kierroksessa ja haluaako pitää aakkoset järjestyksessä tai toisiltaan piilossa, se onkin sitten eri asia. Eihän sellaiseen kukaan pysty, sillä naiset kyllä haistavat, aistivat ja huomaavat kaiken joten draamaa tiedossa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen nainen
        Sivusta

        Jahas satutäti vähän pivotoi palstaguben juttuja🤭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittele itsellesi peilin edessä on antoisampaa.

        Hukkaan meni vissii sinunki väittelyt, mutta älä syytä kuin ittees siitä


    • Anonyymi

      Oletko h. Nainen

      • Anonyymi

        Onko se h ammatti ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se h ammatti ?

        Sinunhan se pitäisi tietää halvan tarinan jankkaaja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunhan se pitäisi tietää halvan tarinan jankkaaja

        Ha samaa horausta tehty Vissiin myös alihankintana🤭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha samaa horausta tehty Vissiin myös alihankintana🤭

        Mokka paloja, eli pakka


    • Anonyymi

      Kiva juttu

    • Anonyymi

      Minä en ajattele sinua ollenkaan.

    • Anonyymi

      Ajattelet nauraen, siellä se idiootti menee. Ei se mitään osaa. Tyhmä kuin saapas.

      • Anonyymi

        Siinäpä seurasi valitset.


      • Anonyymi

        Sä stalkkeri oot ite tyhmä kuin saapas, kun et osaa asettua muiden asemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä seurasi valitset.

        Vain idiootit jankuttaa täällä palstalla ihastuksestaan. Todella pitkään vilissyt Jiimies S nainen.Onko kyseessä tunnevammaset jotka elää mielikuvitusmaailmassa? Ei pysty kommunikoimaan todellisessa elämässä.Melkosta jankutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain idiootit jankuttaa täällä palstalla ihastuksestaan. Todella pitkään vilissyt Jiimies S nainen.Onko kyseessä tunnevammaset jotka elää mielikuvitusmaailmassa? Ei pysty kommunikoimaan todellisessa elämässä.Melkosta jankutusta

        Se on varmaa et heillä on mielikuvitusta keskivertoa enemmän ja tunnelataustakin tarpeeksi paljon tätäkin palstaa sekoittamaan. Sehän olisi perin omituista jos täällä tiedettäisiin heidän todellinen tilanne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain idiootit jankuttaa täällä palstalla ihastuksestaan. Todella pitkään vilissyt Jiimies S nainen.Onko kyseessä tunnevammaset jotka elää mielikuvitusmaailmassa? Ei pysty kommunikoimaan todellisessa elämässä.Melkosta jankutusta

        Ei vaan J-mies ja S-nainen ovat molemmat aika kovan viennin kohteita ja heitä kaipaillaan. Samalla J-mies ja S-nainen pitävät yhteyttä myös irl, mutta yhteys pätkii. Varmaan joo tunnevammaisia 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan J-mies ja S-nainen ovat molemmat aika kovan viennin kohteita ja heitä kaipaillaan. Samalla J-mies ja S-nainen pitävät yhteyttä myös irl, mutta yhteys pätkii. Varmaan joo tunnevammaisia 😂

        Ja vielä lisämainintaana edelliseen, että J-miehiä on palstalla monta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan J-mies ja S-nainen ovat molemmat aika kovan viennin kohteita ja heitä kaipaillaan. Samalla J-mies ja S-nainen pitävät yhteyttä myös irl, mutta yhteys pätkii. Varmaan joo tunnevammaisia 😂

        No ny o palstagubbe kirjaimet kohdillaan kun se vissiin piisaa korkean profiilin orggiksissa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ny o palstagubbe kirjaimet kohdillaan kun se vissiin piisaa korkean profiilin orggiksissa

        Noloa ja rahvaanomaista, että ns kaikki alkaa tanssia yhden fläsän pillin tahtiin


    • Anonyymi

      Niin ajattelen minäkin sinua päivittäin.

    • Anonyymi

      Eipä tuota voi kukaan kieltää keltään mistä luulet että hän muka tiedostaisi edes sinun ajattelevan häntä

    • J mies kiittää ja kumartaa. Mutta ilmeisesti tämä menee kuitenkin jollekin mielikuvitus J miehelle? :/

      • Anonyymi
        UUSI

        Jokeri "Jussille"satelee ässiä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Yksikään J mies.. Ei. ole. Rakas.
      Tää pitää tietää

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä sitäkään voi tietää palstagubbe, kuinka hyvin rakennettu brändi kyseessä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe