Onko kommunistipuolue nostanut päätään O:lassa?

Anonyymi-ap

Onko Suomen Kommunistipuolueella toimintaa Orimattilassa?

Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan toimintaan.

26

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liity meihin persuihin, toimintamme samansuuntaista kuin kommunisteilta, vaikka toisin väitämme.

• Anonyymi

Olen vittuuntunut persuihin ja mieluusti liittyisin kans kommareihin. Ne eivät petä.

• Anonyymi

SDP lähinnä kommareita. Täällä möyhää joka keskustelussa eräs persuvihaaja. Joka juttuun pitää saada Persut mukaan. Säälittävä elämä, jos Persut on ainoa asia, joka on puheissa ja tuo sisältöä elämään.

• Anonyymi

Kolmas vastaus ja persuvaltuutettu uhriutumassa. Olette te säälittäviä..

• Anonyymi

Kommunistien vappumarssit oli näyttäviä ja mahtipontisia kun marssivat Mäntymäelle. Samaa on luvassa kun valta tulee vääjäämättä vaihtumaan. Historia toistaa itseään. Nyt ollaan kun 30-luvulla, mutta kohta tulee myrsky jonka jälkeen ollaan kun oltiin 50-luvulla poliittisesti. Ja se on kovaa aikaa niille jotka nyt seisovat oikeiston riveissä.

• Anonyymi

Hyvä kirjotus näin tulee käymään. Nykyset Orimattilan päättäjät menevät vaihtoon jo seuraavissa vaaleissa. Kuntalaiset ovat heränneet totuuteen. Viime vaalien suurin häviäjä oli äänestäjät joita on nyt kusetettu kunnolla.

• Anonyymi

Laitappa tänne viestiä koska kokonnuttaan. Saadaan Orimattilassa SKP taas nousemaan entisille hyville voimille. Persuja ei huolita.

• Anonyymi

Miksiköhän persut ovat niin hyljeksittyjä. Hienoo politiikkaa kuitenkin ovat tehneet niin kunta ja valtakunnan politiikassa. Vai eikö muka oo???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän persut ovat niin hyljeksittyjä. Hienoo politiikkaa kuitenkin ovat tehneet niin kunta ja valtakunnan politiikassa. Vai eikö muka oo???

Persut ei todellakaan ole tehneet muuta kuin haittaa ihmisille. Ei mitään yhteiskunnan osaajia eikä rakentajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ei todellakaan ole tehneet muuta kuin haittaa ihmisille. Ei mitään yhteiskunnan osaajia eikä rakentajia.

Näin on. Ilman koulutusta suoraan pystymettästä ovat persut lähteneet politiikkaan mukaan. Osaaminen ja asioitten ymmärtäminen nolla.

• Anonyymi

Sivustakatsojana olen huomannut, että kirjoittelu persuista kiihtyi kun hallitus alkoi leikkaamaan sohvalla makaavilta työkuntoisilta pummeilta tukia. Kenelläkään työssäkäyvällä ja yhteiskuntaa tukevalla ei ole mitään hätää. Hätä on näillä itkupilleillä, kun ei tulekkaa rahaa työtätekevän luokan selkänahasta. Ihan oikein, itkekää rauhassa ja haukkukaa persuja sydämmen kyllyydestä. Silloin on persut ja kokoomus onnistunut asiassa. Mikään ei ole suloisempaa kuin pummin kiukku ja kyynel.

• Anonyymi

"kirjoittelu persuista kiihtyi"

Moi. Eiköhän persuja ole aina moitittu heidän rasistisuudestaan ja rikostaustoistaan. Yritin kerran kaksikin kertaa liittää YLE:n materiaalia aiheesta, mutta viestini aina poistettiin. On hämmentävää ettei persujen rikosyhteyksistä saa kirjoittaa... ja siteerasin siis VAIN uutisissa julkaistuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kirjoittelu persuista kiihtyi"

Moi. Eiköhän persuja ole aina moitittu heidän rasistisuudestaan ja rikostaustoistaan. Yritin kerran kaksikin kertaa liittää YLE:n materiaalia aiheesta, mutta viestini aina poistettiin. On hämmentävää ettei persujen rikosyhteyksistä saa kirjoittaa... ja siteerasin siis VAIN uutisissa julkaistuja!

...Sanavalinnat oli sieltä, mutta ymmärsin (ja tännekin yritin liittää) että nimenomaan persuilla on eniten rikostaustaisia poliitikkoja.

• Anonyymi

Köyhiltä lapsiperheiltä leikkasivat ja matalapalkka työntekijöiltä.

• Anonyymi

Kuka oli se karismaattinen Kommunistipuolueen Orimattilan osaston johtaja?

• Anonyymi

Muistaakseni se oli Kanerva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni se oli Kanerva.

Katajan Pentti oli johtaja. Mutta oli kuitenkin yrittäjä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kommunisteilla olisi nyt sijaa Orimattilassa kun kyläkouluja tapetaan ja kylät joutuu paitsioon. Skp on uusi voima joka nostaa Orimattilan jaloilleen. Se onnistuu vain työtä tekemällä. ja lintsarit pois kaupunkin hommista.

• Anonyymi

Kuulin kirkolla että Liike Nytin parivaljakko ei enää asetu ehdolle seuraavissa kuntavaaleissa. Nyt lähtee viimeinenkin toivo rehellisestä kuntapolitiikasta. Suuri harmi Orimattilan puolesta kun lopettavat.

• Anonyymi

Jaa-ah.
      Onhan se komeaa katsella, kun Orimattilan kommunistien vappukulkueen mitta kasvaa kahdesta metristä (2024) kolmeen vuoteen 2025.
      Viinalle haisee toki edelleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe