Minne sinä mies veisit minut

Anonyymi-ap

Jos sinä hakisit minut täältä kotoani kyytiisi, niin minne sinä minut veisit?
Mitä me puhuisimme?
Ja mitä me tekisimme?
Mitä sinä odottaisit minulta?
Tai miten minun pitäisi pukeutua/laittautua?

Minä monesti mietin, että jos saisimme sovittua treffit, niin minua jännittäisi niin paljon lähteä. Kauhea stressi, että mitä laitan päälle ja miten laitan hiukset. Tai miten laittaudun muuten.

Ja sitten pitäisi vielä osata puhua jotakin siinä jännityksessä.

Mutta jos saisit ihan itse päättää kaiken tuon, niin miten vastaat.

16

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole pakko puhua, voi viittoa ja ilmeillä. Ei mulle merkitse vaatteet vaan henkinen tunne.
      Voidaan mennä vaikka polulle retkelle, inhoan hälinää.

• Anonyymi

"vaikka polulle retkelle", mitä, ei polkuja saa tukkia, mennään romanttiseen tiheäån keskenkasvuiseen koivikkoon, ja sellaiseen missä tuulee.

• Anonyymi

Retki voisi olla mukava. Saisi rauhassa olla toisen kanssa ja tutustua. Ilman ylimääräisiä.

• Anonyymi

Mihin veisin, saat itse valita että vien sinut omaan sänkyyni.

• Anonyymi

No en kyllä haluaisi ensitreffeillä sänkyyn. Tai edes vielä seuraavillakaan.

• Anonyymi

Ok, en tule sinua hakemaan, en halua tuollaista tressiä sinulle. Minä en mieti etukäteen, menen tunteen viemänä.

• Anonyymi

No en minä nyt sitä halua, että mitään treffejä ei ikinä tulisi. Vaikka kuinka jännittää, niin kyllä minä haluaisin hänen kanssaan lähteä.

• Anonyymi

-Hakisin sinut omaan kotiini, koska haluan jutella edes yhden kerran kahdestaan luottamuksella ilman ylimääräisiä korvia.
      -Puhuisinme ihan kaikesta, menneestä, nykyhetkestä, tulevaisuudesta, ihan kaikki asiat halki, ettei jää epäselvyyksiä ja molemmat ollaan kartalla missä mennään.
      -Söisimme, joisimme, pelattaisiin lautapelejä ja palapelejä, kävisimme ulkoilemassa. Kuunneltaisiin musiikkia, katsottaisiin tv:tä.
      -Odottaisin, että olisit oma ihana itsesi.
      -Toivoisin, että pukeutuisit mahdollisimman arkisesti, eikä tarvitse laittautua mitenkään.

• Anonyymi

Voi, tämä kuulostaa ihanalta.

• Anonyymi

Sopisi hyvin myös rohkeampi meininki.

• Anonyymi

- rauhalliseen paikkaan esim. joku ranta
      - ei tarvitse puhua välttämättä jos ei sanoja tule, mutta silmät auki mielummin
      - pakosta ei tartte tehdä mitään, olla vain ja katsoa silmiin silloin kun haluat. Voisin ottaa kädestä kiinni jos se rauhoittaa.
      - odottaisin vain meidän yhteyden syntymistä, se voisi olla alku jatkotekemisille
      - vaatetus sään mukaan ja siinä asussa missä itse viihdyt, ei tartte kun kammata hiukset jos haluat
      - ajatella ettei siihen hetkeen kuole. Missä tahansa asiassa alku voi olla se vaikein hetki

• Anonyymi

Tämä myös kuulostaa ihanalta. Olisi ihana pitää häntä kädestä ja ehkä vähän mennä kainaloon, jos vain uskaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä myös kuulostaa ihanalta. Olisi ihana pitää häntä kädestä ja ehkä vähän mennä kainaloon, jos vain uskaltaa.

Kyllä uskaltaisit, sinne uppoaisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä uskaltaisit, sinne uppoaisit.

Jos sinne kainaloon uskaltaisi mennä, niin en tiedä, että miten sieltä malttaisi lähteä pois.
        Minä pidän läheisyydestä. Haleista ja kosketuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinne kainaloon uskaltaisi mennä, niin en tiedä, että miten sieltä malttaisi lähteä pois.
        Minä pidän läheisyydestä. Haleista ja kosketuksesta.

Minustakin läheisyys ja kosketus on se tärkein juttu. Sehän voisi olla vaikeaa se lähteminen aina, sitäkin pitäisi sitten opetella. Alussa voisimme liikuskella tandem-haalareissa tai jotain yhtä viisasta. Silloin kun on tunteita silloin pitää vain tarttua kiinni ja repäistä irti, elämä on.

• Anonyymi

En mä nyt voi ketään kyytiin ottaa kun Tuntsan takarengas on plösönä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe