Mitä mä maailmalla teen jos sä et siihen kuulu

Anonyymi-ap

Joka päivä nainen oot mielessä
vaik yritän kieltää ja tukahduttaa sen
teet musta hullun kirjaimellisesti
haaveilen vaan susta 24 h
vaik tiiän ettet tykkää musta
yritän puhuu itelleni järkee
mut sydän ei kuuntele
🐦🔥🌹

30

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle kirjoitat

      • Anonyymi

        Väliäkö tuolla täällä on, ei ole teille mummoille kunhan puran palstalle tuntojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliäkö tuolla täällä on, ei ole teille mummoille kunhan puran palstalle tuntojani.

        susi jani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        susi jani?

        En ole mikään palstahahmo


    • Anonyymi

      Voisin kuuluakin..Edettäisiin vain hyvin rauhassa sitten
      Kivaa päivää <3

      • Anonyymi

        Ei tätä enää.


      • Anonyymi

        En usko et oot hän kun hän ei välitä eikä täällä varmasti usein lueskele / kirjoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et oot hän kun hän ei välitä eikä täällä varmasti usein lueskele / kirjoittele.

        Eräs vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tätä enää.

        Ok noh sitten ei.


      • Anonyymi

        Tietysti rauhassa. /sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs vaan

        Guben aloitus, esiintyy taas toisena!


    • Anonyymi

      Liikaa ei kannata rakastua omiin mielikuviin toisesta, jotka harvemmin ovat edes totta? Todennäköisesti omaat toisesta liian herttaisen kiiltokuvan? Tutustu ihmisiin ja siten huomaat paremmin, kuinka erilaisia ensivaikutelmasi heistä voivat olla?

      • Anonyymi

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi

        Eikä varsinkaan miehen lupaamisiin. Puheet on vain puheita. Sanoja miehen suussa. Vailla merkitystä. Nyt sen opin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varsinkaan miehen lupaamisiin. Puheet on vain puheita. Sanoja miehen suussa. Vailla merkitystä. Nyt sen opin.

        Mites sun omat sanat?😂 missä sun teot on? Sananhelinää? Onko kaikki naiset samanlaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sun omat sanat?😂 missä sun teot on? Sananhelinää? Onko kaikki naiset samanlaisia?

        Ihmistä ei ome olemassa


      • Anonyymi

        Kannattaa siis pysyä kotona jalat ristissä ettei tuu sellasta vahinkoa että oppis jopa tuntemaan toisen 😱😵‍💫


      • Anonyymi

        Entäs jos hyväksyy toiselta nekin einiin mukavat piirteet? Ei kaikki tykkää tasapaksuista ihmisistä, en ainakaan minä. Haastetta saa ja pitääkin olla. - mieheltä


    • Anonyymi

      Eläminenkin tuntuu turhalta säälittävää rkstaa toista vuosia ja tulla van nöyryytetyks

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mutta,sulla on vaimo ja perhe, mikset iloitse niistä.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö .

        Miksi kommentoit tälle trolimiehelle kuin kaikki rivit koskisi sinua ym kakoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit tälle trolimiehelle kuin kaikki rivit koskisi sinua ym kakoa?

        Miksi SINÄ kommentoit? Pakkomielteinen ihminen jos edes sitä 🤮


    • Anonyymi

      Tullut jo hulluksi aikoja sit kuvittelen et nää on sulta❤️

      • Anonyymi

        Tottakai ne on multa..öiitämöiitä... oon ollu monesti ilkee mut kirjottanu niin paljo tänne kauniita juttuja sulle et tietäsitpä vaan... hulluks tainnu tulla itekin mut ethän sä täällä mua kaipaa, oon liian ruma rakkauteen t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Mistä sen tiiät ettei susta muka tykkää?
      Oon yhtä Miestä ajatellu samoin päivittäin! Varmaan ajattelee just noin niinkuin sinäkin.
      Mutta, ehkä hän sen tulee vielä huomaamaan jos katselee hiukan enemmän kohti.. ei tarvi kovin ylös katsetta nostaa kun mun katseen kohtaa 😉
      Ongelmana on kohtaamisten ajoitus.
      Ehkä vielä joku aamu..
      - Se yks aidan takaa

      • Anonyymi

        Ei tykkää, tuntunu / vaikuttanu et haukkunu täällä palstalla tai pelleillyt kustannuksella, hänen kaverit ainekin tehneet tuota, turha kysyä mistä tiedän kun liittyy irl


    • Anonyymi

      haaveilulla et saa ihmistä, vaan teoilla, eikä aina niinkään. olisiko näihin hyvä lisätä, harjoitan kirjoitusta ja luon mielikuvaa, eivät ihmiset vahingossa sairastu tai joudu mukaan?

      • Anonyymi

        En tarvitse mielikuviasi hoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe