Ajatus aamuun

Anonyymi-ap

Tämä jollekin tärkeälle.
On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenenkään muiden ulkopuolisten kanssa.
On olemassa asia nimeltä luottamus kahden erityisen ihmisen välillä, johon tavalliset kaverisuhteet eivät koskaan yllä. On olemassa läheisimmän ystävän arvostus, kiintymys, salaisuus johon ei kukaan ulkopuolinen koskaan väliin pääse.
Vaikka maailma palaisi poroksi, vaikka maailma nämä kaksi fyysisesti erottaisi, siltikään tietyt asiat eivät koskaan näe päivänvaloa.
Toivottavasti tämä tavoittaa oikean rakkaan.

48

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      👍👍👍

    • Anonyymi
      UUSI

      Pelkkää sanahelinää sanon minä! Teot on ne mitkä ratkasee. Over and out

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä parhainta onnea, että saat täm palstan romantiikkaaepon liikkeelle, immeinen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä parhainta onnea, että saat täm palstan romantiikkaaepon liikkeelle, immeinen

        Jostain syystä juuri tämä guben kaikkein kälyisin romantiikkaosasto tuntuu ruokkivan narsistisia ajatuksia sekaantumisesta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä parhainta onnea, että saat täm palstan romantiikkaaepon liikkeelle, immeinen

        Romantiikkasepon* ja jos tämä ed ujellus ei ole ulinaa, nii mikä sitten olisi, mutta juu johonkin väljähtynyt elämä o purettava


      • Anonyymi
        UUSI

        Kirjoitat ajatukseni sanoiksi.
        Hyvin usein miesosastolla on palvottavan ajatus siitä että heidän luottamustaan pitää osata arvostaa ja heille pitää olla luotettu.
        Toisin päin teot ovatkin luokkaa, miehet tekevät mitä haluavat ja he päättävät mitä toinen saa tehdä ja sanoa.
        Kun kasvamme tässä miehiä ihannoivassa ja naisia alistavassa maailmassa. Aloitus saa jotenkin karmivan olon.


    • Anonyymi
      UUSI

      🤝🤝🤝🤝🤝.

    • Anonyymi
      UUSI

      Luotan nykyisin sinuun, olen pahoillani hetken heikkoudestani, siiä että epäilyksen siemen kyti hetket sisälläni ja toin sen julki. - kuiskaus menneisuudestä

      • Anonyymi
        UUSI

        Voin kyllä kuvitella tunteen, kokisin epävarmuudessa itse varmasti täysin samoin sinun tilanteessa.
        Olet niin tosi tärkeä minulle, et ikinä edes itse voi käsittää sitä kun en sitä itsekään käsitä.
        Se tapahtui ja hiipi yhtäkkiä takavasemmalta ja tässä sitä nyt ollaan.
        En ikinä tekisi sinulle mitään, ei kertakaikkiaan yhtään ainuttakaan asiaa maailmassa mikä ikinä aiheuttaisi mitään negaa tms. Toivon että sinäkin koet. Olemme Team me. Nyt ja aina.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kyllä kuvitella tunteen, kokisin epävarmuudessa itse varmasti täysin samoin sinun tilanteessa.
        Olet niin tosi tärkeä minulle, et ikinä edes itse voi käsittää sitä kun en sitä itsekään käsitä.
        Se tapahtui ja hiipi yhtäkkiä takavasemmalta ja tässä sitä nyt ollaan.
        En ikinä tekisi sinulle mitään, ei kertakaikkiaan yhtään ainuttakaan asiaa maailmassa mikä ikinä aiheuttaisi mitään negaa tms. Toivon että sinäkin koet. Olemme Team me. Nyt ja aina.

        Kirjoittelet mies itseksesi tänään kuin apocalypsi olisi tulossa, tuntuuko että etuvalojen kiilaa näkyy ns? Toiset on riittävän tyhmiä ettei tajua samaa asiaa vuosien aikajanalla ja niinhän sanotaan, että tieto lisää tuskaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelet mies itseksesi tänään kuin apocalypsi olisi tulossa, tuntuuko että etuvalojen kiilaa näkyy ns? Toiset on riittävän tyhmiä ettei tajua samaa asiaa vuosien aikajanalla ja niinhän sanotaan, että tieto lisää tuskaa

        Kuulokepoika esim näyttää vähän hönöltä tässä valossa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kyllä kuvitella tunteen, kokisin epävarmuudessa itse varmasti täysin samoin sinun tilanteessa.
        Olet niin tosi tärkeä minulle, et ikinä edes itse voi käsittää sitä kun en sitä itsekään käsitä.
        Se tapahtui ja hiipi yhtäkkiä takavasemmalta ja tässä sitä nyt ollaan.
        En ikinä tekisi sinulle mitään, ei kertakaikkiaan yhtään ainuttakaan asiaa maailmassa mikä ikinä aiheuttaisi mitään negaa tms. Toivon että sinäkin koet. Olemme Team me. Nyt ja aina.

        Tiedän ettei nämä ajatukset ole minulle. Toivoisin niin, ja haluaisin uskoa, mutta tiedän ettei ole. Tätä on vaan jatkunut liian kauan. Jos hän tuolla tavalla ajattelisi, kyllä se olisi jossain näkynyt. Toivon että aloituksesi tavoittaa oikea kohteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelet mies itseksesi tänään kuin apocalypsi olisi tulossa, tuntuuko että etuvalojen kiilaa näkyy ns? Toiset on riittävän tyhmiä ettei tajua samaa asiaa vuosien aikajanalla ja niinhän sanotaan, että tieto lisää tuskaa

        Päästä irti jo. Lopeta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelet mies itseksesi tänään kuin apocalypsi olisi tulossa, tuntuuko että etuvalojen kiilaa näkyy ns? Toiset on riittävän tyhmiä ettei tajua samaa asiaa vuosien aikajanalla ja niinhän sanotaan, että tieto lisää tuskaa

        Voi kun säkin löytäisit jotain järkevää tekemistä elämääsi.
        Ei tarvitsisi täällä päivystää ja näyttää kaikille kuinka tyhmä sitä on joka väliin tunkevine kommentointineen 🥳


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun säkin löytäisit jotain järkevää tekemistä elämääsi.
        Ei tarvitsisi täällä päivystää ja näyttää kaikille kuinka tyhmä sitä on joka väliin tunkevine kommentointineen 🥳

        Mihin koet tarvitsevasi yksinkirjoitteleva mies tätä verkkoalustaa ja yleisöä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelet mies itseksesi tänään kuin apocalypsi olisi tulossa, tuntuuko että etuvalojen kiilaa näkyy ns? Toiset on riittävän tyhmiä ettei tajua samaa asiaa vuosien aikajanalla ja niinhän sanotaan, että tieto lisää tuskaa

        Huipulla tuulee sanoi keisari ilman vaatteita


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulokepoika esim näyttää vähän hönöltä tässä valossa

        Eiköhän ap.ole huikeesti vanhempi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kyllä kuvitella tunteen, kokisin epävarmuudessa itse varmasti täysin samoin sinun tilanteessa.
        Olet niin tosi tärkeä minulle, et ikinä edes itse voi käsittää sitä kun en sitä itsekään käsitä.
        Se tapahtui ja hiipi yhtäkkiä takavasemmalta ja tässä sitä nyt ollaan.
        En ikinä tekisi sinulle mitään, ei kertakaikkiaan yhtään ainuttakaan asiaa maailmassa mikä ikinä aiheuttaisi mitään negaa tms. Toivon että sinäkin koet. Olemme Team me. Nyt ja aina.

        Miehelle, vai?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle, vai?

        Olet aivan uskomaton kehujen kalastelija kun roikut tämän miehen huuhaateksteissä


    • Anonyymi
      UUSI

      Rikoit luottamukseni.

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Näimpä juuri....On asioita, joista ei puhuta ääneen ja haluan myös suojella toista, koska välitän hänestä. Olisin tyhmä ja huomionhakuinen tyyppi, jos lörpöttelisin kaikkea, mitä tiedän. On asioita, jotka jäävät vain meidän välisiksi, vaikka maailma kaatuisi ympärilläni. Ainakin pystyn olemaan luottamuksen arvoinen.

      • Anonyymi
        UUSI

        🧡🧡🧡

        ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🧡🧡🧡

        ap

        Mitä sydämet kuvastaa?


    • Anonyymi
      UUSI

      "On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenenkään muiden ulkopuolisten kanssa".

      Tästä jäi varmaan vain puuttumaan, että tietyn sosiaalisen ympäristön sisällä, mikä on koettu sopivan siihen tilanteeseen, ympäristöön sopivaksi?

      Kuinka kapea tai laaja se kelläkin on, ja kuinka paljon sallii siinä itselleen suotuisaksi ja sallituksi kokemassaan ympäristössä ja siinä olevien ystäviensä kanssa toimia siten, mikä ei ole suotuisaa toiselle? tai on lähtökohtaisesti jo arvoristiriitojen piirissä, silloin on sananhelinää viitata luottamukseen (tapahtuman sisällön suhteen) kun enää ei kohtaa arvoperusteetkaan.

      Tiettyjen asioiden tulisi olla kyllä, suojeltuja, ja välillä ihmistä tulisi suojella itseltään ettei ajaudu itseironia pariin mikä voi laajeta siitä sosiaalisesta ympäristöstä, missä se siinä ajankohtana on voinut näyttäytyä asian todentavana tai heittona liittyvään asiakehykseen, mihin se liittyi.

      Toisaalta, kirjoituksestasi paistaa kyllä ikävästi myös läpi tuo, että se mitä itse tekee, mikä voi vuotaa ulkopuolisille ja se on jo käsittelyssä, vahingoittaen toista/toisia, ei saisi tulla käsitellyksi, koska siinä sivutaan sitä, ns luottamusta, eikä saa rikkoa sitä ihmisten tarvetta yksityisyyden tilassa toimia omissa inhimillisyyksien tilassa tai olla rehellinen (liittyy luottamuksen laajaan käsitteeseen), sillä kontekstista irrotettuna se voidaan vääntää mihin muotoon tahansa.

      Mutta lopulta liittyy arvopohjakäsitteeseen enempi, silloin kun ei enää ole oikeasti kyse kahdenkeskisistä yksityisyyden tilan asioista, vaan siitä miten se vahingoittuu.

      Ihan en saanut selvää, tarkoitetaanko tässä sitä osaa luottamuksen käsitteestä, missä ihmisen privaattipuoli on suojattu asiattomalta puuttumiselta vai ;

      Lainaus:
      "Luottamus on olennainen osa aitoja ihmissuhteita, joita ilman maailmassa tallaaminen olisi paljon raskaampaa. Luottamus on sitä, että tehdään mitä sanotaan, ollaan johdonmukaisia ja rehellisiä. Luottamus lepää sen varassa, että saat olla oma itsesi ilman, että kukaan arvostelee tai tuomitsee sinua tai käyttää hyväkseen heikkouksiasi. Uskallat olla haavoittuvainen, koska sinut hyväksytään silloinkin, kun et ole vahvimmillasi".

      Tällaiset asiathan tietysti tulisi sovellettavaksi molemmin puolin, vai?

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta kommentoin, että piti oikein lukea kahteen kertaan tämä. 🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, että piti oikein lukea kahteen kertaan tämä. 🤔

        Kieltämättä hieman jäsentelemätön tajunnanvirta. Mutta jos tiivistäisi, niin käsittääkö ap luottamuksen sellaisena -what happens in vegas stays in vegas- tyylisenä, mihin osittain teksti painottui? eli käsittää, että tietyssä ympäristössä olisi sallivampaa tehdä ja toimia siten, miten ei jossain toisessa ympäristössä tee ja ei toivo, että sen enempää vegas toiminta kuin ihminen itsekään sen sisällä olisi läpivalaisun kohteena?

        Ja toinen juonne oli, että voiko oikeasti olettaa, että toinen oman arvopohjansa myötä välttämättä näkisi ko.asian samalla tavalla. Voiko olla niin, että joku asia mikä liittyy (toiminnallisesti) toisiin, voisi olla sekä luottamuksen että yksityisyyden piirissä (ts. voisiko toimia missään ympäristössä siten etteikö se nostaisi kysymysmerkkejä?). Ei varmaan kokonaistilannetta tarkasteltuna.

        Kanssakäymissuhteissa luottamus on nimensä mukaisesti luottoa toiseen ihmiseen, ettei tule petetyksi, vahingoitetuksi ts voi luottaa siihen, ettei pettymyksiin tarvitse varautua, mikä tarkoittaa myös tuota ajatusta, ettei yksityisyyden piiriin kuuluvat asiat tule otetuksi esille tarkoituksellisen epäedullisessa valossa muiden kanssa tai pyrkiä niitä hyödyntämään jollakin tavalla?

        Ja loppukaneetti oli, eikö tämän (periaatteen) pitäisi olla käytössä molemminpuolin?

        "Luottamus, yhdessä rehellisyyden ja yhteenkuuluvuuden kanssa, on se mikä tekee suhteesta hyvän".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä hieman jäsentelemätön tajunnanvirta. Mutta jos tiivistäisi, niin käsittääkö ap luottamuksen sellaisena -what happens in vegas stays in vegas- tyylisenä, mihin osittain teksti painottui? eli käsittää, että tietyssä ympäristössä olisi sallivampaa tehdä ja toimia siten, miten ei jossain toisessa ympäristössä tee ja ei toivo, että sen enempää vegas toiminta kuin ihminen itsekään sen sisällä olisi läpivalaisun kohteena?

        Ja toinen juonne oli, että voiko oikeasti olettaa, että toinen oman arvopohjansa myötä välttämättä näkisi ko.asian samalla tavalla. Voiko olla niin, että joku asia mikä liittyy (toiminnallisesti) toisiin, voisi olla sekä luottamuksen että yksityisyyden piirissä (ts. voisiko toimia missään ympäristössä siten etteikö se nostaisi kysymysmerkkejä?). Ei varmaan kokonaistilannetta tarkasteltuna.

        Kanssakäymissuhteissa luottamus on nimensä mukaisesti luottoa toiseen ihmiseen, ettei tule petetyksi, vahingoitetuksi ts voi luottaa siihen, ettei pettymyksiin tarvitse varautua, mikä tarkoittaa myös tuota ajatusta, ettei yksityisyyden piiriin kuuluvat asiat tule otetuksi esille tarkoituksellisen epäedullisessa valossa muiden kanssa tai pyrkiä niitä hyödyntämään jollakin tavalla?

        Ja loppukaneetti oli, eikö tämän (periaatteen) pitäisi olla käytössä molemminpuolin?

        "Luottamus, yhdessä rehellisyyden ja yhteenkuuluvuuden kanssa, on se mikä tekee suhteesta hyvän".

        Ja laajemman kontekstissa "salaisuuksien" kuuleminen, niiden olemassaolo pitäminen liittyy taas hienotunteisuuteen, ymmärtämiseen. Tietyt asiat, kokemukset, joita ihminen sydämessään pitää, tekevät ihmisen.

        Ja sellaista luoton säilyttämistä ko asioissa, jota voi olla vain kahden sellaisen ihmisen välissä, joilla on kyky ymmärtämiseen.

        Joten niin, että luottamus asia on laaja käsite, joko yleistajuisesti tai sitten tämän jälkimmäisen kaltainen ns sydämen asia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Noihan on ihan perusasioita monessakin asiassa tai suhteessa. Ja käy tilanteesta riippuen vähän jokaisen elämään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä näen kyllä luottamuksen tärkeänä myös kaveri-ja ystävyyssuhteissa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ajatuksen tasolla muikeaa toiveajattelua. Sellaista ihmistä ei olekaan jonka luottamus ei horjuisi juoruhakuisessa kaveripiirissä.
      Vaatimukset joista aloittaja kirjoittaa on molemminpuolisesti reilua mutta todellisuudessa ei ole sitä.
      En ole vielä oman ikäisteni keskuudessa nähnyt tasavertaista ihmissuhdetta, johon ei vaikuttaisi muiden puheet ja teot tai oletus että toisen kohtelun kuuluisi olla kunnioittavaa molemmin puolin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sitä ei voi olettaa itseisarvona. Mutta on luottamusta luottaa siihen, että ihmisillä on myös oma arvostelukyky. Ja ei kukaan ole eikä elä pelkästään muiden puheiden tai tulkintojen varassa. Silloin ajattelisi ihmisistä alaspäin katsottuna. Eikä näkisi muita tasavertaisina yksilöinä. Jotka ihan itse kykenevät tekemään omat päätelmät. Samoin kuin omasta vapaasta tahdostaan tuntevat mitä tuntevat.
        Tämä sivusta. Ja edelleen ilman lisämerkityksiä.
        Ja jokainen saa itse valita seuransa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Yritettiinkö tekstillä varmistella tyyliin "minä niin sinusta välitän ja ethän sinä vaan kerro minun asioistani ja meidän yhteisistä asioistamme eteenpäin"? Tosielämässä ap. kirjoittajalla ei ole mitään konkreettista yhteyttä kaivattunsa kanssa. Jos on tullut ero, niin ihmiset ovat katkeria, vaikka selittäisivät mitä tahansa. Naiset esim. voivat olla todella ilkeitä.

      Ja kissanviikset. Ei sitä kukaan jaksa olla joku Äiti Teresa. On sitä itsekin tehnyt mieli sanoa yhtä sun toista, mutta vielä toistaiseksi olen pitänyt sanaisen arkkuni kiinni.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ap kirjoittaa oikeasta rakkaasta. Oikeita rakkaita ja merkityksellisiä ovat ne ihmiset, jotka ovat meitä lähellä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap kirjoittaa oikeasta rakkaasta. Oikeita rakkaita ja merkityksellisiä ovat ne ihmiset, jotka ovat meitä lähellä.

        Niin mutta Ap. kirjoittaa lopuksi: "Toivottavasti tämä tavoittaa oikean rakkaan."
        Eli ap. tämän palstan välityksellä toivoo, että viesti menisi rakkaalle perille, mutta viestintävälineiden runsauden keskellä mieleeni loogisesti tulee, että ap:n kaivattu ei ole häntä lähellä, koska jos kaivattu olisi lähellä, ap. viestisi muilla tavoin. Ja koska kaivattu ei ole lähellä, hän ei voi olla erityisen merkityksellinenkään. Mitä hän sitten?


    • Anonyymi
      UUSI

      AP luottamukseen kuuluu lähestyä ruutujen takana suoraa hänelle eikä töräyttää törvea koko netin leveydeltä. .
      Kirjoitus ei varmasti tavoita juuri häntä mutta saa kaikki ne lukemaan ja kommentoimaan joille luottamusasiat on tärkeitä ... jopa leipätyö ...
      Kyllähän sä ny tajuat ottaa suoraan yhteyttä häneen jolle tämä on kirjoitettu ja tarkoitettu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miehelle, vai?

    • Anonyymi
      UUSI

      Onneksi ei ole niin raskauttavia salaisuuksien kellään ystävällä että noin dramaattiseksi pitäisi heittäytyä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onneksi sentään sen verran realiteetit räpylässä, ettei tartte peilata miestrollin kirjoituksiin mitään oikeaan elämään liittyvää


      • Anonyymi
        UUSI

        Jokaisella on useita suuria salaisuuksia. Kertoo sinusta paljon, ettet ole kuullut kavereiltasi salaisuuksiaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Siinä määrin olen uneksinut sinusta, puhunut, nukkunut haamusi kanssa etten enää voi muuta kuin jäädä haamuksi haamujen joukkoon ja sata kertaa varjommaksi kuin varjo joka kulkee hilpeänä ei kuitenkaan vähään aikaan ja tulee kulkemaankin elämäsi aurinkokellon rataa.

      https://youtu.be/QSsFKmUOG10?si=5ttk3yqLDT4HyjC9

    • Anonyymi
      UUSI

      Totta, vilautapa vähäsen päivänvaloa sille menninkäiselle ketä tavoittelet, miksi vain toivoa

    • Anonyymi
      UUSI

      Ykseys? Telepatia? Kundaliinin nousu kivut? Peilaus? Pyhä kolminaisuus? Kertoiko mitään....

      • Anonyymi
        UUSI

        Kertoo kyllä

        Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo kyllä

        Ap

        Tuleeko nimeni joka paikassa vastaan? Ja olemmeko ns. kaksosia? Ja samaa sukupuolta?


    • Anonyymi
      UUSI

      Se on kultainen valo, hana josta tulee. Tyyliin ei kannata satsata. Jos asfaltti kääntyy ympäri ja kuorii ihon otsaltasi, älä selitä. Käännä pääsi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kunpa saavuttaisikin kaivatun kanssa sellaisen luottamuksen, että kumpikin voisi kertoa kaikki salaisuudet ja intiimeimmät fantasiansa toiselle. Luulen, että hänen salaisuutensa ja fantasiansa kiihottaisivat minua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samoin hänen kiihottaisi minua. Pitää vaan joku päivä ne oikeesti toteuttaa, edes yhden kerran tässä elämässä. Sit voi delaa rauhassa.

        Ap


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe