koska rakastan sua ja sä et mua vaan toista niin välit tulehtuis jokapauksessa että se siitä 😔
Emme voi olla tekemisissä nainen
17
483
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä mä rakastan?
- Anonyymi
Miesystävääsi kuulemma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesystävääsi kuulemma
Hehhee....nyt menee jännäks☺️ Olen kyllä valtavan ihastunut erääseen tummahiuksiseen mutta ei mulla taida miesystävää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehhee....nyt menee jännäks☺️ Olen kyllä valtavan ihastunut erääseen tummahiuksiseen mutta ei mulla taida miesystävää olla.
Ei ole JJ mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole JJ mies
Herää kysymys miksi joku luulisi, että kyse on JJ miehestä? Ei näy mainintaa täällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää kysymys miksi joku luulisi, että kyse on JJ miehestä? Ei näy mainintaa täällä palstalla.
Eks tääl ollu joku sellanen j mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole JJ mies
Ai? No mikä mies sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai? No mikä mies sitten?
Voi herranjumala siinä sulle loppupäiväksi mietittävää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi herranjumala siinä sulle loppupäiväksi mietittävää!!
Ui kiitos 😍😍🥰🥰🤩🤩
- Anonyymi
Kerro joku tunniste, kuka mahdat olla?
- Anonyymi
Sad.
- Anonyymi
Eron jälkeen ei ole kyllä ollut ketään. Enkä kyllä haluakaan... Että siinä mielessä ei kannata ajatustakaan tuhlata tähän suuntaan
- Anonyymi
Kaveri voin olla.
- Anonyymi
Olisi upeaa jos olisi joku. No me ihmiset ollaan erilaisia -sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi upeaa jos olisi joku. No me ihmiset ollaan erilaisia -sivu
Niin. Upeaa ehkä mutta itsellä ainakaan ei ole uskallusta enää rakastaa. Ihan helvtin tyhmää ja kuluttavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Upeaa ehkä mutta itsellä ainakaan ei ole uskallusta enää rakastaa. Ihan helvtin tyhmää ja kuluttavaa
Jaa. Minä taas haluaisin. Ihana tunne, mutta kuluttavaa kun ei taida toista kiinnostaa sillai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Minä taas haluaisin. Ihana tunne, mutta kuluttavaa kun ei taida toista kiinnostaa sillai
Pitäisi olla niin oikeanlaista.. siis se rakkaus. Olen suht traumatisoitunut niin parempi olla yksin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990