Että olet niin rakas ja tärkeä, kunpa edes tietäisit vaan.
No matter what
no matter where
you are always there
whenever, whatever I might need,
I know and trust, always,
my love
Ajattelin vaan kertoa
27
530
Vastaukset
- Anonyymi
olet rakas.
- Anonyymi
🧡🧡🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡🧡🧡
enkä hylkää sua ikinä. Nyt ei vaan ole oikee aika. Elä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkä hylkää sua ikinä. Nyt ei vaan ole oikee aika. Elä.
En hylkää sinua ikinä, mutta samassa lauseessa teit sen kuitenkin. 😞😂. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hylkää sinua ikinä, mutta samassa lauseessa teit sen kuitenkin. 😞😂. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
No olen vähän tämmönen epäselvä🫡 ajatuksista ei saa kiinni, ahdistuva ym pahoittelut siitä …mutta välitän etäältä ihan oikeesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkä hylkää sua ikinä. Nyt ei vaan ole oikee aika. Elä.
Ollaan rehellisiä, oikea aika ei tule olemaan koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkä hylkää sua ikinä. Nyt ei vaan ole oikee aika. Elä.
Kenelle tämä menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä menee?
Petetylle ja hylätylle ihmiselle .
- Anonyymi
Mmm…kertoa palstalla…safe but useless 🙂
- Anonyymi
mayby they are lovers
- Anonyymi
Miten voi olla jos et voi sanoa face to face ??!
- Anonyymi
No koska palstalla trollaava mies pettyisi pahasti kun nainen sanoisi että ei kiitti
- Anonyymi
Voimakkain tärkeyden osoitus on henkilökohtainen, fyysinen kosketus.
- Anonyymi
Niin se on, kaikista tärkein.
- Anonyymi
Niinhän ne r*skarit yrittää omaksi edukseen puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne r*skarit yrittää omaksi edukseen puhua.
Taisit puhua itsesi ohi.
- Anonyymi
Kyllähän se vaan on se sisäinen, sieluun ja sydämeen osuva kosketus ja aattele, ihan ilman käsiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se vaan on se sisäinen, sieluun ja sydämeen osuva kosketus ja aattele, ihan ilman käsiä :)
Käsillä tai ilman, taivaallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsillä tai ilman, taivaallista.
Tarkoititko väkisin ilman lupaa 🤔?
- Anonyymi
Voi tietysti yrittää nähdä kaiken rumana jos ei ole muuta tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko väkisin ilman lupaa 🤔?
Ei tietenkään ilman lupaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko väkisin ilman lupaa 🤔?
Eikö se yleensä tämä määritelmä ole, töryn haalija, kovasti näyttää taas palstaäijän joutava jenkka kiinnostavan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsillä tai ilman, taivaallista.
Ilman käsiä ja jalkoja pää kosketus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman käsiä ja jalkoja pää kosketus.
Voi vaan haaveilla. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se vaan on se sisäinen, sieluun ja sydämeen osuva kosketus ja aattele, ihan ilman käsiä :)
Kuulostat minun kaivatultani, koska olen tuntenut tuon mitä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat minun kaivatultani, koska olen tuntenut tuon mitä puhut.
Lie tuon on kokenut aika moni muukin? Mutta joo, on omakohtaista kokemusta tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lie tuon on kokenut aika moni muukin? Mutta joo, on omakohtaista kokemusta tuosta.
On joo...täällä monet voi samaistua
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453