Ajattelin kysyä olisiko kenelläkään hyvää ideaa, miten koirankakan saa siististi pussiin vähänkään korkeammasta heinikosta? Itselläni sitä kakkaa tahtoo jäädä heinien varsiin,mikä ei ole ollenkaan kivaa toisille koirille! Löytyykö ideoita ?
Miten kakka pussiin heinikosta,ideoita?
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Säännöissä lukee... "Koiran ulosteet on Siivottava Hoidetuilta Alueilta"....
Näyttääkö pitkä heinikko Sinusta hoidetulta?
Hoidettu alue= ruohot ajettu, istutuksia, puistoalueet, teiden varret joista ruohot ajettu,asfalttialueet,laatoitukset yms.
Kerään itse " Hoidetuilta Alueilta".... En ojista, heinikoista, metsistä.
Koirani ei edes tee teille, poluille. Hakeutuu itse syrjään, on niin fiksu.
Noudatan Lakia, Helppoa😇- Anonyymi
En minä ainakaan lähde pitkään heinikkoon kakkoja etsimään, kun pikkukoiran kakat ovat 3 ja 2 cm pötköt, niin pitäisi olla melkein suurennuslasi, kun johonkin katoavat siellä...
- Anonyymi
Eli kissakin voi tehdä samat jutut jos ei ole hoidettua aluetta. Kiitos valaisusta.
- Anonyymi
No, kyllä täällä minun alueella on esim "hoidettuja" puistoja jossa kasvaa kymmenen sentin mittaista ruohoa ja siitäkin kakan korjaaminen kunnolla on vaikeaa. Itse yritän ottaa ruohoa mukaan mutta ei sekään onnistu vaan kakkaa vaan jää heinikkoon. Ei kai tähän ole mitään konstia...... : (
- Anonyymi
Opeta paskomaan käskystä eli ilmoittamaan hätä ja anna erikseen lupa mihin saa tiputtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175379
- 705128
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703