Vessan lavuaari veti tosi hitaasti niin päätin avata ja kattoa mikä mättää

Anonyymi-ap

Meinas oksen tulla kun avasin. Se hajulukko ja putken alkupää oli aivan tukossa harmaata möhnää.
Taloyhtiöllehän tuo avaus kuulus mutta helppo nakki tehä itekin.

16

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovaäijö

    • Anonyymi

      Mitenhän tuo asia ikävä-palstalle kohdentuu?

      • Anonyymi

        Ikävä asia.


      • Anonyymi

        Lähinnä tuossakin puhuttiin paskaa?


    • Anonyymi

      Mä oon tehnyt silleen että jos ei vedä niin avaan sen hajulukon ja laitan kovalla paineella sinne vettä bideellä vai mikä bideni sen nyt onkaan. Niin johan avautuu.

    • Anonyymi

      Hajulukon putsaus kuuluu kylläkin asukkaalle ja se pitää tehdä useamman kerran vuodessa, ettei tilanne pääse noin pahaksi.

      • Anonyymi

        Ai teillä on sitten eri säännöt. Nimittäin meille se toimiston akka oikeen painotti, et ite ei saa koskea.


      • Anonyymi

        Niin siis asuntotoimiton sihteeri. Sille pitää aina soittaa kaikki jutut jne


    • Anonyymi

      Ei meilläkään saa itse avata. Huoltomies hoitaa

      • Anonyymi

        Mikä on tämä urpojen taloyhtiö? Mites, saako itse avata ulko-oven vai tuleeko senkin joku avaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tämä urpojen taloyhtiö? Mites, saako itse avata ulko-oven vai tuleeko senkin joku avaan?

        Mulle sopii tuo palvelu että joku avaa viemärin. Kyllä ulko-ovikin tullaan avaamaan jos siitä maksaa haluaa 😉
        Toisaalta ymmärrän tuon viemäriasian jo vesivahinkoja ajatellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tämä urpojen taloyhtiö? Mites, saako itse avata ulko-oven vai tuleeko senkin joku avaan?

        Ulko-oven avaus maksaa kolmekymppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulko-oven avaus maksaa kolmekymppiä!

        Tai painaa summeria niin ylhäältä avataan


    • Anonyymi

      Hyvin useinhan tuon putsaaminen taloyhtiön puolelta tarkoittaa käytännössä, että huoltomies käy laittamassa "kodin putkimiestä" sinne viemäriin.

      • Anonyymi

        Sellaisia myrkkyrakeita laittoi,teippasi ylivuotoreiän kiinni ja viemäripumpulla pumppasi.
        Jo lähti toimimaan. Mitään putkia ei availlut.


    • Anonyymi

      Kyllä niittä helsingissä on ainakin sysätty asukkaiden omalle vastuulle ny kun olet ite sorkkin ja aiheutuu vesivahinko ni vakuutus ei korvaa jos et ole putkimies koulutukseltasi voiko asukas itse putsata hajulukkoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe