Olisihan minun pitänyt ymmärtää aikaisemman elämän kokemuksista, ettei noin kaunis ja kaikin puolin mukava nainen voi mitenkään tykätä minusta. Patoan tunteeni sisään, enkä aiheuta sinulle häiriötä. Olin vain niin rakkauden kipeä, että ymmärsin työnkuvaan kuuluvan asiakaspalvelun ja ystävällisyyden väärin. Miten ihminen voi olla näin hölmö. Ei tarvitse antaa, mutta pyydän kuitenkin anteeksi.
-Nuoremmalta mieheltä.
Olen pahoillani nainen, että menin rakastumaan sinuun!
16
526
Vastaukset
- Anonyymi
Marketissa voi äkkinäinen erehtyä.
- Anonyymi
Ei se mitään! Minäkin olin joskus nuori ja hölmö. Nykyään olen vain hölmö.
-sivusta - Anonyymi
No Symppis olet..
- Anonyymi
En ole kyllä kaunis, mutta jotenkin tämä osuu kuitenkin. Minun tilanteestani hän ei kyllä ole ymmärtänyt mitään väärin. Vaikka toki kaikkia kohtaan täytyy käyttäytyä ystävällisesti yms. Mutta mutta kyllä minulla ihan oikeasti häntä kohtaan tunteita on ollut ja on edelleen. Eli ei mitään syytä pyytää anteeksi.
Mutta en ole kaupassa töissä. Jos tämä taas oli jollekin kaupan ihmiselle.- Anonyymi
Minun silmään hän on tosi kaunis. Kiva kuulla jos olisitkin hän nainen. Ei ollut kaupan työntekijälle tämä. Kaupassa kohtaamiset on niin nopeita, ettei pääse syntymään ystävällisyydestä huolimatta syvempiä tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun silmään hän on tosi kaunis. Kiva kuulla jos olisitkin hän nainen. Ei ollut kaupan työntekijälle tämä. Kaupassa kohtaamiset on niin nopeita, ettei pääse syntymään ystävällisyydestä huolimatta syvempiä tunteita.
Haluatko antaa jonkun vihjeen minusta, tai meistä.... Tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko antaa jonkun vihjeen minusta, tai meistä.... Tms.
En halua laittaa enempää tunnisteita. Täytyy yrittää päästä palstalta pois. Täältä saa vain pahan mielen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua laittaa enempää tunnisteita. Täytyy yrittää päästä palstalta pois. Täältä saa vain pahan mielen.
Toivottavasti tämä sinun yrityksesi toisi sinut lähemmäksi minua. Tai kuka ikinä onkaan sinun mielessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tämä sinun yrityksesi toisi sinut lähemmäksi minua. Tai kuka ikinä onkaan sinun mielessäsi.
Toivotaan niin. :)
- Anonyymi
Sääliäkö sä tällä haet ois kannattan jotain oikeasti oppia aiemmista kokemuksistasi useimmiten kun se vika ei ole siinä miltä näytämme vaan kuinka käyttäydymme nääs jos jotain olen oppinu ni naisen pitää voida tuntea olevansa turvassa miehen kanssa jonka kanssa on ennen kui edes harkitsee mitään sen enempää si sen jälkeen yleensä tulee ne muut vaatimukset jotka yleensä on vähintään hyvät tulot ja naistahan pitäs palvoa kui jumalaa konsanaan si pitäs niitä ajatuksia osata lukia ja nainenhan saa mököttää mitä pienimmästä asiasta mu mies ei sais edes suuttua jos nainen pettää vieläkö tarvii kuinkakin paljon tarkempia täsmennyksiä miksi koen että yksin on ihan hyvä olla opin nääs senkin jo ajat si että ykskään nainen ei ymmärrä miksi olen sellainen kun olen kuinka monta kertaa voi elämässään pettyä yksikin kerta riittää jos joutuu pettymään itselleen tärkeään ihmiseen joten päätin opetella jotain sellaista että tiedän itse heti jos toinen mulle valehtelee ei tarvi tuhlata omaa tai toisen aikaa sellaiseen mistä ei mitään tulis kuitenkaan voi senkin ajan käyttää johonkin järkevämpään
- Anonyymi
Älkää sotkeko teidän juttuihin niihin kuulumatonta ihmistä, pitäkää mies oletetut vai omista asioistanne huoli! Olette kiusaajia, vituttaako olla semmonen?
- Anonyymi
Nähtiinkö me tänään?
- Anonyymi
Ei olla nähty vähään aikaan.
- Anonyymi
Ihastuin asiakaspalvelutyössä itseäni nuorempaan mieheen, enkä saa häntä mielestäni. Hyväksyn sen, että meistä luultavasti ei ikinä tule mitään, ehkä isoimpana syynä ikäero. Sydämeni hän kuitenkin vei mukanaan. Haaveilla saan silti.
- Anonyymi
Vikoja ja syitä löytää aina. Kyse on siitä haluaako ja antaako mahdollisuuden rakkaudelle.
- Anonyymi
Ei se mitään veikkone! Salamelan Liisa 63v tulee huomenna abzille tuuraan kun tohin edelliseen Mariin osu se sun sukupuolitauti. Potee sitä nyt kotona.
Lissukka on ihan yhtä mukava. Laiha rinnaton sportti. Nostat helmaa ja nahkoja löytyy se sieltäkin jostain saat taas rakastua uuteen😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389