Stodista ja jämäkkää sellasta. Siinä pappatunturin tollistelijoilla losahtaa suu auki. On meinaan tanskan putken mittanen, melekkeen. Tulukkoahan kahtommaan. Yritän metsamanin kanssa päästä kuvvaan.
Tulen huomenna rompetorille esittelemään...
16
843
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveita vaan…
- Anonyymi
Mikä älä haaveile vaan toteuta et sää muuten eteenpäin pääse
- Anonyymi
Ainahan joku haluaa munata itsensä kännissä ollessaan.
- Anonyymi
Voe mahoton paikka!
- Anonyymi
Onko Kelan Antti tulossa Mersulla paikalle?
- Anonyymi
Osa teltoilla kauppaa suoraan roskiin menevää tavaraa
- Anonyymi
Varohan, minä käyn ammun sitä ritsalla ja suhautan raittia päälle. Siinä sitten nolona tollistele.
- Anonyymi
Kohtä mennään kolomen päivän lippu taskussa ja sahtia kohtuuvella naukjailtu poikien kanssa. Illempana sitten sopalle kalatelttaan muiden persuhenkisten kanssa. Ja huomenna sama uusiksi, kyllä kelepaa olla.
- Anonyymi
Onko alan asiantuntija etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille
- Anonyymi
Julkut ym sometähdet kalenterinsa täyttäneet jo helmikuussa kunnon keikkapalkkioita vastaan.
Hyvä että saivat naapurista persoonan ja radiokanavan.. Jospa se toisi lisää uutta väkeä.
Oliko Piikkiössä ne ilmapillun nuolenna SM kisat . Ehkä jotain tälläistä ensi kesäksi Kuhmoon livenä?- Anonyymi
Miks vaan ilma, voishan se olla aitokin, no vois silli sinäpäivänä puuttua monen pottulautaselta
- Anonyymi
Onko mehtä ukko siellä no se pitää kyllä nähdä noin niinku elävänä ja paistista voidaan tehdä armoton kauppa
- Anonyymi
Siis papisstista ei mistään reijosta
- Anonyymi
Eli tuut esitelemään 10 crntistä suurennus lasilla eikö niin sulla mikään iso maila ole kyllä naiset tietäs jos ois
- Anonyymi
Ota lääkkeet ja paranna itsesi
- Anonyymi
772 kuparipannua kai myytäåvänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393