Siellä harmittaa nyt

Anonyymi-ap

Uskon kyllä, mutta ottakaapa huomioon, ettei suinkaan ole minun aiheuttama tilanne.

71

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat sanat voisin sanoa, että turha tulla tähän suuntaan itkemään omia valintoja

      • Anonyymi

        Enpä valinnut muuta kuin erehtyä ikävöimään tänne.


      • Anonyymi

        Tai oikeastaan.. Kerrotko, mitä mä valitsin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oikeastaan.. Kerrotko, mitä mä valitsin?

        Emt olla juoksupoika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emt olla juoksupoika?

        Oliko se oikeesti valinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se oikeesti valinta?

        As far as i know, many moron have been more than eager, though i regognize forcing aswell


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se oikeesti valinta?

        Ei ole ollut eikä tule olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        As far as i know, many moron have been more than eager, though i regognize forcing aswell

        Like collecting little narcs on the streets or agitate attention whores


    • Anonyymi

      Helpottunut. Kuka tuollaista piilov* ttuilijaa tarvii mihinkään.

      • Anonyymi

        Mitä mä oon piilokuittaillut?? Aika avoin oon ollu. Ja rehellinen kun taas eräät eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä oon piilokuittaillut?? Aika avoin oon ollu. Ja rehellinen kun taas eräät eivät.

        sama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä oon piilokuittaillut?? Aika avoin oon ollu. Ja rehellinen kun taas eräät eivät.

        Ei ole kommunikaatio normaalia silloin kun ihmistä ei voi tasavertaisena rakenteen kautta olla olemassa


      • Anonyymi

        Olet nyt kolmatta päivää kitisemässä täällä näihin aloituksiin, jotka eivät varmaankaan koske sinua mitä olen havainnoinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt kolmatta päivää kitisemässä täällä näihin aloituksiin, jotka eivät varmaankaan koske sinua mitä olen havainnoinut

        Kukaan ei ole kysynyt mielipidettäsi mistään. Eikä ole pyytänyt seuraamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole kysynyt mielipidettäsi mistään. Eikä ole pyytänyt seuraamaan.

        No mutta, hyvää herneilyä vaan sinulle sitten. Ehkä olet päässyt aivan liian helpolla elämässä ja asioissa kuin lellipentu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, hyvää herneilyä vaan sinulle sitten. Ehkä olet päässyt aivan liian helpolla elämässä ja asioissa kuin lellipentu

        Mites minun elämäni vaikeudet sinua kiinnostaa? Enhän minä kerro ongelmiani ihmisille jotka eivät minusta välitä. Ei ole sinun murheesi ollut ikinä.


    • Anonyymi

      Ihana rakas koska nähdään?

      • Anonyymi

        Kuka kysyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kysyy?

        sun kultanen siivooja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun kultanen siivooja

        Emmä tartte siivoojaa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun kultanen siivooja

        Kun otat yhteyttä niin nähdään.. Laita vaikka kirje tulemaan, ois romanttista, kirjoitan takaisin🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun otat yhteyttä niin nähdään.. Laita vaikka kirje tulemaan, ois romanttista, kirjoitan takaisin🥰

        Ei oo osoitetta enkä tartte siivoojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo osoitetta enkä tartte siivoojaa.

        Uskotaan!


    • Anonyymi

      ei oo munkaan tekemä tilanne. minä vain rakastin mutta hän vihaa minua

      • Anonyymi

        Laske irti ja unohda hänet


      • Anonyymi

        Minä ikävöin ja joutunut suremaan, mutta en saanut sitäkään anonyymien kesken tehdä, se riistettiin ja syy on muualla kuin täällä meikässä. En edes ole vihannut, ehkä alussa oli pienesti herkempi mieli ja kiroilin kuin turkkilainen purkaen sillä tavalla sitä tuskaa. Rakastanut oon aikojen alusta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laske irti ja unohda hänet

        Kyllä mies varmaan löytää uuden ns kaivatun (yök mikä termi) eli rienatun iha tuota pikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies varmaan löytää uuden ns kaivatun (yök mikä termi) eli rienatun iha tuota pikaa

        niitä on ollut kokoajan. mutta niin on minullakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies varmaan löytää uuden ns kaivatun (yök mikä termi) eli rienatun iha tuota pikaa

        Ei ole mies etsimässä sellaista. Ei minkäänlaista. Ei voi vielä ajatellakaan muita, kun on hänen, entiseni, jättämä arpi niin syvä. Ei vielä enkä tiedä, voinko koskaan ajatella ketään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laske irti ja unohda hänet

        ok. lasken irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies varmaan löytää uuden ns kaivatun (yök mikä termi) eli rienatun iha tuota pikaa

        Niin se kaipaamisen käsite tuntuu pitävän sisällään häiriintyneille miehille netissä tarinoinnin, avautumisen ja erilaisten elämänhistorioiden kehittelyn omasta päästä. Jännittävää ja bipolaarista arkea lupailisi tuollainen


      • Anonyymi

        Ehkä oot lukenut vääriä singnaaleja.


    • Anonyymi

      Lemppari Nami oot edelleen

      • Anonyymi

        niin sinäkin honey pusi pusi trv siivooja


    • Anonyymi

      Ja sanonpahan nyt tässä vielä, että mikään ei ole ketään vastaan suunnattu erityisesti paitsi yhtä henkilöä haluaisin jututtaa asioista. Pääsisin menemään eteenpäin. Se toinen heistä voi kylläkin miettiä, mitä tuli tehtyä ja miksi. Hänen kanssa ei ole pahemmin juteltavaa, riippuen vielä kuitenkin muutamasta seikasta. Muut saa olla rauhassa, jos se loppuu.

      • Anonyymi

        sulla kun on noita 30v purkkapilluja niin aattella.. nekin sanovat viimeyönä ettei huoli sua. outoa. ei edes raha kelpaa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla kun on noita 30v purkkapilluja niin aattella.. nekin sanovat viimeyönä ettei huoli sua. outoa. ei edes raha kelpaa vai?

        Juujuu. Ei liity kukaan sellainen tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juujuu. Ei liity kukaan sellainen tähän.

        luulee ken haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luulee ken haluaa

        Ei tartte ees luulla. En ottais ilmaiseksikaan, joten miksi maksaisin haha!


      • Anonyymi

        Koskas oot kaivattus nähnyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas oot kaivattus nähnyt ?

        Ja kerro vielä, missä ?


    • Anonyymi

      Eihän mikään ole sinun aiheuttamaasi, eihän? Itse sinä olet kaiken aiheuttanut, ja lisäksi kussut raha-asiasi. Muille jää nyt hoidettavaksi sinun velkasi koska et kanna vastuuta edes niistä, etkä mistään muistakaan asioista. Olet loinen.

      • Anonyymi

        Eiköhän velat olle jonkaisen oma asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän velat olle jonkaisen oma asia

        Niinhän ne pitäisi olla. Mutta sinä jätät ne sinun omat velat muiden maksettavaksi. Loinen


      • Anonyymi

        Kyllähän mä itte maksan. Jos ei toinen lähtiessään sovi mistään tuollaisista, ei edes kysynyt vaan taisi sanoa, ettei niihin yhteisiin tarvitse osallistua, jaettiin ne, mitä jaettiin. Muutoin oon kylläkin hoitanut asioitani parempaa kohti. Että tuota mihis sä oikein pohjaat tuon väitteesi? Mulla on syksyn ja talven ajalta ja vähän pidemmältäkin esittää näihinkin todisteet, jos niikseen menee. En mikään Riku rikas ole, mutta joka kuukausi yhä parempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne pitäisi olla. Mutta sinä jätät ne sinun omat velat muiden maksettavaksi. Loinen

        Otetaanko sinu asiat vuorostaan käsittelun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne pitäisi olla. Mutta sinä jätät ne sinun omat velat muiden maksettavaksi. Loinen

        Mitä sä tässä oikein valehtelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän velat olle jonkaisen oma asia

        Jep ja molemmat yhtä velkasia. kummallakin omalla tontillaan hoidettavaa riittää /sivusta


    • Anonyymi

      Sait sitten ympättyä itsesi tilanteeseen tekstistä huolimatta.

      • Anonyymi

        Ja mikähän tämä tilanne on, mikä palstagubella on päällä?


      • Anonyymi

        Mistä tekstistä huolimatta? Yritän saada ymmärrystä tälle touhulle ja ihanpa ystävällisesti vielä. En rähjäämällä. En juonittelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tekstistä huolimatta? Yritän saada ymmärrystä tälle touhulle ja ihanpa ystävällisesti vielä. En rähjäämällä. En juonittelemalla.

        Selvittelemällä toisten yksityis raha asioita täällä.
        Onko psykoosit tulilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvittelemällä toisten yksityis raha asioita täällä.
        Onko psykoosit tulilla?

        Sulla on taas herra psykoosiin tunnistaja runsaudenpulaa täällä trollimiehen tekstien parissa. Miten työelämässä toimi hokema, että oit ihan ”glugoosissa” kun joku oli eri mieltä? Ymmärtääkseni ei niin kovin hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on taas herra psykoosiin tunnistaja runsaudenpulaa täällä trollimiehen tekstien parissa. Miten työelämässä toimi hokema, että oit ihan ”glugoosissa” kun joku oli eri mieltä? Ymmärtääkseni ei niin kovin hyvin

        Oli lasillisella puhetta tästä, no ei vaa


    • Anonyymi

      Olet väärässä

    • Anonyymi

      Ukkonen iske, palauta ilo, onni ja raha, tapa paha!!! Iske ja kuule, täytä minut itselläni, tapa musta ympäriltä, tuo vihreää, onnea ja rahaa!

      Iske ja tapa paha pois, suojataan harmoniaa, ukkonen iske! Tapa ja poista paha ja luonnottomuus, palauta onneni, täytä minut ilolla ja rahalla, kuule huutoni ja iske!!
      Puhdistit minut vedellä, heitä aseesi pahoihin taloihin ja polta!! Iske ihmisiin pahoihin ja heitä tuonelaan!! Puhdistetaan maa, puhdistetaan onni, täytetään maa ilolla, oikealla rahalla ja onnella!

      Tapa mustuus, heitä jokeen, hukuta ja polta. Säästä maamme, iske!! Säästä meidät ja hukuta veteesi, polta iskuusi, huuhtele alas tuonelaan!!

    • Anonyymi

      Ukkonen iske ja tapa tuo musta tietoisuus häiritsemästä, syömästä ja täyttämästä itseään ja muita meillä. Noidan huuto raikuaa, iske ja tuo rahaa!!

      Näytä voimasi ja tuhoa ja luo elämää!!!

      Luonto huutaa, me huudamme, luonnollisuus ja maa huutaa, ukkonen iske ja tuhoa!!

    • Anonyymi

      noidat valmiina, iskekää loitsunne, ukkonen on voimakas ja vielä tulee uusia, vapautetaan itsemme orjuudesta ja kurjuudesta, tämä kesä on alku paremmalle. Isketään, rukoillaan luontoa ja pelastusta, auttakoot ukkonen meitä, kuulkoon taivas huutomme tässä pahuuden ja mustuuden ajassa. Tuokoon noituus hyvää tuhotkoon pahaa!

      Luonto kuule huutomme, huudamme tuskaa, vapauta meidät!

    • Anonyymi

      Ukkosen voima tapa! ja katkaise orjuuden kahleet, vapauta meidät olemme ihmisiä emme ruokaa, ukkonen iske, anna sähköä ja energiaa räjäytä vihollinen!

    • Anonyymi

      Noidat rukoilkaa ja vapautetaan itsemme heistä! huutakaa ja loitsukaa, vapaus ja huominen on taas meidän!

      Luonto kuule huutomme ja iske!

      • Anonyymi

        Ootas mä soitan nyt virka-apuja tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas mä soitan nyt virka-apuja tänne

        Soitahan ihmeessä, kerro, että netti on kaatumassa niskaasi nii a vot. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas mä soitan nyt virka-apuja tänne

        Mitäs jos vaan kykkisit tämänkin päivän maanisena meemien kimpussa, etkä nolaisi itseäsi tai hullutuksiisi lähteviä tahoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos vaan kykkisit tämänkin päivän maanisena meemien kimpussa, etkä nolaisi itseäsi tai hullutuksiisi lähteviä tahoja

        ne tahot kuulee mielellään sun asiasi


    • Anonyymi

      montako vuotta on huudettu jätä rauhan, mutta ei voida kun tykätään dydö ja tuntea itsesi meissä, varastaa, kaikkea ja häiriköidä kaikkea. toivottavasti kuolette. hyi vittu kun ootte ällöjö, toivottavasti ja rukoilen ja luo loitsuja että kuolette ja pysytte piisaa ja kaikki palautuu tänne. hyi saatsns kun ootte ällöjä.

    • Anonyymi

      teidät tapetaan pian, mukaan lukien kaikki syöjät ja tämmöiset jotka häiritsee muiden päivää näin, ja vieläpä vuosia. Myös se Mikael ja muut.

      pppps. Ei olisi kannattanut.
      ppppps. Papu olet kohti uhrattu
      pppppps. Leena olet kohta kierrossa oleva hehku ja valvonnassa teoistasi ja vainostasi.

      ppppppppppps. Yritin varoittaa mutta teillä oli hullun kiilto silmissä hakata ja uhrata minua, saada muille hyvää ja pahaa tänne. Syyttömälle, hävitte psykopaattien pelissä. Onnea matkaan!

      Vähän sairasta,
      Mautonta mutta ei laitonta.

      The end. viimeinen kirjoitus tänne.

      ppppppps. Emilia ja ritari ovat pian manalassa, muiden pienten syöttölutkien tapaan. olisi kannattanut kantaa paskansa itse. Tai ehkä jaksatte kaiken mitä teitte, tuskin. Näin Emilia sinun manalan viikinkien parissa, hullu nainen, sielukas ja täynnä tunnetta :)

      En minä järjestä.
      tai tee mitään.

      Vaan te itse.

    • Anonyymi

      Ei harmita tippaakaan...Se oli testi johon tiesin jonkun vastaavan. Sain lottovoiton kun vastasit juuri sinä nainen joka tätä kiusaamisprosessia johtaa. Käytätte selviä tunnisteita ja jopa lähes nimiä. Ylläpitäjällä on selvät säännöt tälle toiminalle. Tiedän varmasti, että käskynantajasi tälle toiminnalle on mies.

    • Anonyymi

      Vielä...Liikkumistani ette voi estää. Minullakin on vaikutusvaltainen tukiryhmä takanani.

    • Anonyymi

      Kalikka kolahtaa kylläkin omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin trolli kiusaajat.
      Tämä johtajatrollaaja ja apulaiset huutavat samaan torveen mitä johtaja suuhun sanoja takoo...Hyvin on karjansa opettanut. Mutta mitään ette saa aikaan kuin itsellenne epäonnistumisen tuoman pettymyksen.

    • Anonyymi

      Vastaapa tähän madame!

    • Anonyymi

      Ei minua harmita ollenkaan vaan päinvastoin, olen onnellinen kun ei tarvitse olla missään tekemissä koskaan kanssasi. Itse sinä pilasit mahdollisuutesi olla ystävä tietyn henkilön kanssa. Mutta jos ei osaa avata suutansa silloin kun siihen oli mahdollisuus, ei kukaan jaksa puhumattoman kanssa olla tekemisissä. Kyse oli todella monesta vuodesta ja useammasta tilanteesta jolloin puhumiseen olisi ollut mahdollisuus! Yhden vähäpuheisen kanssa tullut oltua parisuhteessa ja toista samanlaista en halua koskaan elämääni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe