Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

Anonyymi-ap

ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…

82

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kai?
      Jos kaipaus vaan päätti antaa miehelle aikaa..?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuinka paljon enemmän


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon enemmän

        Ihan niin paljon kuin mies tarvitsee.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin paljon kuin mies tarvitsee.

        Aika on lopussa 🧐


      • Anonyymi
        UUSI

        Minusta aloitus hyvin mahdollista myös itselle. Olen varovainen liikkeissäni, haluan rauhassa edetä (pettymykset luo epävarmuutta), mut kaikille naisille sellainen ei käy, tuntuu jopa että se on toisille yhtä myrkkyä, jollei mies heti lämpene, kun hänellä olisi tunteet jo olemassa lähemmälle tutustumiselle?

        Nämä vain omia epäilyjä, kun kokenut muutamia tilanteita, jotka loppuneet ennen kuin ehtivät kunnolla edes alkamaan. Kohtaamiset päättyvät, siellä missä niitä oli, on hyvä todiste tälle tavalle ajatella toisen aivoituksia, jota ei vielä tunne ja tuskin tulee tuntemaankaan.

        Malttia oltava, koska erehtymisiä tapahtuu liiasta hyväuskoisuudesta, mitä itsekin omaan. Parempi ajatella vain, että ehkä oli parempikin sitten näin. Olen vaativa siinä mielessä, etten ihan jokaiseen tällaiseen reakoikaan, niitä tulee jos on tullakseen ja ei tule, jollei niille ole edellytyksiä toteutua. Ehkä ajattelimme eri tavoin asioita vain, sen voin vain todeta niistä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta aloitus hyvin mahdollista myös itselle. Olen varovainen liikkeissäni, haluan rauhassa edetä (pettymykset luo epävarmuutta), mut kaikille naisille sellainen ei käy, tuntuu jopa että se on toisille yhtä myrkkyä, jollei mies heti lämpene, kun hänellä olisi tunteet jo olemassa lähemmälle tutustumiselle?

        Nämä vain omia epäilyjä, kun kokenut muutamia tilanteita, jotka loppuneet ennen kuin ehtivät kunnolla edes alkamaan. Kohtaamiset päättyvät, siellä missä niitä oli, on hyvä todiste tälle tavalle ajatella toisen aivoituksia, jota ei vielä tunne ja tuskin tulee tuntemaankaan.

        Malttia oltava, koska erehtymisiä tapahtuu liiasta hyväuskoisuudesta, mitä itsekin omaan. Parempi ajatella vain, että ehkä oli parempikin sitten näin. Olen vaativa siinä mielessä, etten ihan jokaiseen tällaiseen reakoikaan, niitä tulee jos on tullakseen ja ei tule, jollei niille ole edellytyksiä toteutua. Ehkä ajattelimme eri tavoin asioita vain, sen voin vain todeta niistä?

        Reagoi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta aloitus hyvin mahdollista myös itselle. Olen varovainen liikkeissäni, haluan rauhassa edetä (pettymykset luo epävarmuutta), mut kaikille naisille sellainen ei käy, tuntuu jopa että se on toisille yhtä myrkkyä, jollei mies heti lämpene, kun hänellä olisi tunteet jo olemassa lähemmälle tutustumiselle?

        Nämä vain omia epäilyjä, kun kokenut muutamia tilanteita, jotka loppuneet ennen kuin ehtivät kunnolla edes alkamaan. Kohtaamiset päättyvät, siellä missä niitä oli, on hyvä todiste tälle tavalle ajatella toisen aivoituksia, jota ei vielä tunne ja tuskin tulee tuntemaankaan.

        Malttia oltava, koska erehtymisiä tapahtuu liiasta hyväuskoisuudesta, mitä itsekin omaan. Parempi ajatella vain, että ehkä oli parempikin sitten näin. Olen vaativa siinä mielessä, etten ihan jokaiseen tällaiseen reakoikaan, niitä tulee jos on tullakseen ja ei tule, jollei niille ole edellytyksiä toteutua. Ehkä ajattelimme eri tavoin asioita vain, sen voin vain todeta niistä?

        Mielestäni kyllä. Tilanne kesti hieman yli 6 kuukautta. En usko, että sinun tapauksessasi se oli niin pitkä.
        Nyt joku kirjoittaa, että hän on ollut rakastunut 10 vuotta ja miettii edelleen, ottaako askel. Tilanteessa on kuitenkin oltava ainakin jonkin verran kehitystä…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kyllä. Tilanne kesti hieman yli 6 kuukautta. En usko, että sinun tapauksessasi se oli niin pitkä.
        Nyt joku kirjoittaa, että hän on ollut rakastunut 10 vuotta ja miettii edelleen, ottaako askel. Tilanteessa on kuitenkin oltava ainakin jonkin verran kehitystä…

        Sitä en tiedä milloin minut huomasi (tuorein), minä olin sisätiloissa hän ulkona? Se kesti ilmeisesti viikkoja, kun huomasin, että minut oli noteerannut sisältä. Tuli hymyä ja välillä totisempaa ilmettä, lähes päivittäin kohdattiin näin. Molemmat ollaan liikunnallisia (mielikuva hänestä?).

        Minulla tuli sitten sellainen meno, ettei minun takia ollut kohtaamisia pariin päivään, eikä sen jälkeen hänenkään puolelta. Olettiko sitten jotain minusta? Itse aloin vasta ajattelemaan hänestä, että voisiko meidän välille syntyä jotain todellistakin? Ilmeisesti ei, kun kohtaamiset loppuivat.

        Olen muutenkin näissä aika huono (huonoja kokemuksia) ja epäileväinen enempi kuin hyvään uskova. Aika näyttää löytääkö minut joku sellainen nainen, jonka kanssa voisi löytyä jotain yhteistä? Toki epäilen sitäkin, olenko edes riittävä toiselle? Siksi olen myös varovainen omissa liikkeissäni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä milloin minut huomasi (tuorein), minä olin sisätiloissa hän ulkona? Se kesti ilmeisesti viikkoja, kun huomasin, että minut oli noteerannut sisältä. Tuli hymyä ja välillä totisempaa ilmettä, lähes päivittäin kohdattiin näin. Molemmat ollaan liikunnallisia (mielikuva hänestä?).

        Minulla tuli sitten sellainen meno, ettei minun takia ollut kohtaamisia pariin päivään, eikä sen jälkeen hänenkään puolelta. Olettiko sitten jotain minusta? Itse aloin vasta ajattelemaan hänestä, että voisiko meidän välille syntyä jotain todellistakin? Ilmeisesti ei, kun kohtaamiset loppuivat.

        Olen muutenkin näissä aika huono (huonoja kokemuksia) ja epäileväinen enempi kuin hyvään uskova. Aika näyttää löytääkö minut joku sellainen nainen, jonka kanssa voisi löytyä jotain yhteistä? Toki epäilen sitäkin, olenko edes riittävä toiselle? Siksi olen myös varovainen omissa liikkeissäni.

        Ohi. Tää ei sulle :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kyllä. Tilanne kesti hieman yli 6 kuukautta. En usko, että sinun tapauksessasi se oli niin pitkä.
        Nyt joku kirjoittaa, että hän on ollut rakastunut 10 vuotta ja miettii edelleen, ottaako askel. Tilanteessa on kuitenkin oltava ainakin jonkin verran kehitystä…

        Mullakin on kestäny reilu 6 kuukautta ja pallo on kyllä sillä toisella osapuolella. Tai sitten hukassa..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on kestäny reilu 6 kuukautta ja pallo on kyllä sillä toisella osapuolella. Tai sitten hukassa..

        Mitä sä teit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika on lopussa 🧐

        Aikaa on kyllä edelleen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Taitaa kaipaus olla korkeintaan välitilassa, kun jaksaa mainostaa olemassaolostaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Saisi yrittää suoramainontaa että menisi perille 🤔


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihana kun jaksaa ❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos ❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Ajattelen edelleen vaikka yritän unohtaa että muut kiinnostaisi mutta ei niin ei.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tuo mies ei ole todella pitkään aikaan tehnyt elettäkään siihen suuntaan, että ajattelisi. Kaipaava on vetäytynyt vain itseään ja sydäntään suojellakseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ajatukset vain itsessäni

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin se menee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee

        Ei ole normaalia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole normaalia

        Miten niin,tulkitsen sen rakkaudeksi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä tämä kaipaava ajattelee sitä miestä enemmänkin kuin itseään.
      Annan niin paljon aikaa kuin hän tarvitsee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja elämä menee ohi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja elämä menee ohi

        Elämä ei koskaan mene ohi, aina jotain tapahtuu ja voi tapahtua myös huomenna.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei koskaan mene ohi, aina jotain tapahtuu ja voi tapahtua myös huomenna.

        Niin toivon sinulle jotain mahtavaa huomenna 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toivon sinulle jotain mahtavaa huomenna 🙂

        Kiitos sinulle kultainen sydän, tarkoitit varmaan kulloisenkin päivän seuraavaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toivon sinulle jotain mahtavaa huomenna 🙂

        Sut pitäisi tappaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin siinä käy kun mies on pelkuri ja ujo.

      • Anonyymi
        UUSI

        He onkin niitä parhaita ❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        Jos olisi päinvastainen, kyntäisi naapureidenkin pellot.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        He onkin niitä parhaita ❤️

        Kaukana parhaudesta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mulle ei pelkurit kelpaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Pidän aroista miehistä, mutta jo parisuhteessa...😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        He onkin niitä parhaita ❤️

        Kiitos sinulle, kivasti sanoit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän aroista miehistä, mutta jo parisuhteessa...😁

        Minäkin mietin naisesta olisiko parisuhteessa kuin noin empii.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin mietin naisesta olisiko parisuhteessa kuin noin empii.

        Se riippuu naisestasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana parhaudesta.

        Et voi toisen suulla puhua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi päinvastainen, kyntäisi naapureidenkin pellot.

        Kynän vain omani 😌


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuten minä kun olen rakastunut. Harmittaa paljon 🥹


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos minulle on oikea niin se nainen ei mistään syystä ota ketään toista. Olen hänen mielestään söpöin ja kivoin ja rakkain, aina. Oikeasti en ole mutta hän ajattelee niin. Mieheltä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ja vain hän.

    • Anonyymi
      UUSI

      Et ole söpö, kiva, rakas ?
      Eli ruma, ilkee, peluri ?

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi ei 😬


      • Anonyymi
        UUSI

        No söpö ja kiva ja rakkain. Söpöin ja kivoin en varmasti ole kuin hänen mielestään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Herne jengin isä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi eij


    • Anonyymi
      UUSI

      Entäs jos mies olisi ajatellut yhden päivän vähemmän, olisiko kiinnostus loppunut silti seuraavana päivänä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hassua 👍


      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä! Se tuli ja se meni ja tuli taas. Semmonen se on :)


    • Anonyymi
      UUSI

      Pakko saa et näinkin voi tosiaan käydä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hitaasti lämpenevä + nopeasti syttyvä Räjähdys =
      EI MAALIA.

      • Anonyymi
        UUSI

        nopeasti syttyvä Rähähdys x 2 = mitään ei jäänyt jäljelle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Näin meni tämä erä.
      Kolmaskin mahdollinen…
      Mutta sillon pitää pystyä tekemään


      Muuten se on katteltu tää peli 🥱

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikella on aina tarkoituksensa ja tämän ymmärtää useimmiten vasta kauan jälkeenpäin. Kaikki menneeseen jäänyt epäselvyys on kuitenkin aina selvitettävä, muutoin ei voi vapautua ja päästä eteenpäin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ehkä viiden vuoden kuluttua tapaamme ja nauramme silmäleikkillemme 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä viiden vuoden kuluttua tapaamme ja nauramme silmäleikkillemme 🙂

        Carpe diem, ei asiat ehkä mene noin arvattavasti. Aivan kaikessa on usein hyvin pienestä kiinni, vaikka välillä näyttäisi etäisyyttä olevan fyysisesti ja ajallisesti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Carpe diem, ei asiat ehkä mene noin arvattavasti. Aivan kaikessa on usein hyvin pienestä kiinni, vaikka välillä näyttäisi etäisyyttä olevan fyysisesti ja ajallisesti.

        Lopulta en ajattele sitä enää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mutta mehän nähdään kuitenkin... 😉
      Jätämme nämä lapsukaiset harhoineen ja negatiivisine kommentteineen Herran huomaan.
      Kyllä ne aina uuden uhrin jostain keksii.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hahah, nähdään kyllä. Mutta nyt se on vain rauhallista ja ystävällistä 🙂


      • Anonyymi
        UUSI

        Ai hitsi en tullut miettineeksi. Mitä heille jää, 100 vuoden yksinäisyys.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hitsi en tullut miettineeksi. Mitä heille jää, 100 vuoden yksinäisyys.

        Sitähän halusit kaiken keinoin, keinoja kaihtamatta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hitsi en tullut miettineeksi. Mitä heille jää, 100 vuoden yksinäisyys.

        Ruvetaanko ampumaan luoteja ?


    • Anonyymi
      UUSI

      trilleri

      • Anonyymi
        UUSI

        Elämän tarina. 🕯️


    • Anonyymi
      UUSI

      Puhukaa pahaa kuolleista, täyttäkää maljakot kivillä ja persikoilla. Olet hmm tunnen sinut jo kaukaan. Äpärä sinusta kasvaa, rakkaudenlapsi, surun. Puiden reunat näkyvät, mustat, metsässä syöksyy hirvi perässään huminan lauma.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hourailua, onko pää pipi ja kuumetta?


      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo on ehkä runollisinta mitä tällä palstalla koskaan on kirjoitettu. Sun pitäisi kirjoittaa runokirja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hourailua, onko pää pipi ja kuumetta?

        Vahinko!


    • Anonyymi
      UUSI

      Se olisi sääli. Ja henkinen romahdus.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei rakkaus toimi noin. Rakkaus on kärsivällinen.

      • Anonyymi
        UUSI

        En puhu rakkaudesta. Olin ihastunut, kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu rakkaudesta. Olin ihastunut, kyllä.

        Minusta muusta kuin rakkaudesta ei kannata edes puhua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta muusta kuin rakkaudesta ei kannata edes puhua.

        Ja miten menee rakkautesi kanssa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten menee rakkautesi kanssa?

        Se odottaa, niin kauan kuin on tarvis.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se odottaa, niin kauan kuin on tarvis.

        Oletko ainakin kertonut hänelle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ainakin kertonut hänelle?

        Hän tietää tunteistani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää tunteistani.

        Hyvin tehty. Onnea 😌


    • Anonyymi
      UUSI

      Eniten pelkään tätä 💔

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä ajattelen nyt nuo zombit kumoon.

      Sivusta komrad

    • Anonyymi
      UUSI

      Älä mee, olet rakas 🥰

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1680
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1067
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      870
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe