Haluatko vielä niitä?

Anonyymi-ap

Tiedät kyllä....

Huhuu....

14

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      haluan vaan teille tuhoa ja kuolemaa ja kaikkea karseaa. joka kerta höiritsette ja yritätte sitä paskaa ne ja viette täältä, yritän tappaa teitä laillisesti ja hakkaan teitä. keinoja opittu jo, igans nähdä teidän tuho ja saada, paskaa sinne ja päästä elämään ilman teitä ja saada korvaus mitä ootte tehnyt. hyi vittu tuommoiset koko maailman.

    • Anonyymi

      miksi minä en saa tehdä työpöivästäsibhelvettiö, että juijsry tupakalla, koet karseaa oloa ja, viedään Kaikkea hyvää meille? miksi? vittu että ootte karseaa porukkaa. onko yömmösillä mitään älliä päässä? miksi ei saada, hakata, täyttää kotiasi karsealla energialla, laittaa sinuun karseaa oloa, tuhota elämääsi, vainota, pilata töitä jos tykätään susta? miksi ei? miksi arvostelet? minun olotila oma olotila on tosi hyvää, energia ihania, jos tuho Atte elämää varastatte Aijaa, rahaa, onnea, iloa toki stressaantunut vainoatte vuosia, yritätte saada, jakoon koko elämäni. minä vaan rukoilen kuolemaa ja hakkaan teitä takaisin ja yritän tappaa, laillisesti minkä pystyn. ootte niin saatanan karseita. tappaisitte itsenne.

    • Anonyymi

      ai mitä niitä? kyllä mä sua halua (jos siis olisit hän) 😘

    • Anonyymi

      Kyllä. Laita vaan spostiin tulemaan.

    • Anonyymi

      Ai pusuja?😄🥰💋😘

    • Anonyymi

      Kuis nykii?

      T.mie en tiiä, minua varten mittää

      PS.viimmene tillaus, vihoviimeinen, niin jälki tulkoon næköisen, se on mmmmmmmoro,yhtään kukaan
      .milloinkaan, näin ollaan, kuollaan

      Hyvästi

      https://m.youtube.com/watch?v=mtAkPaChO6c

    • Anonyymi

      palaillaan sitten joskus kun tulevat, olet vähän toisenlainen ja sekopää ämmät ovat pois.

    • Anonyymi

      Sinut minä haluan ja ne ovat osa kokonaisuutta. Eli, haluan kyllä.

    • Anonyymi

      Naruja paukutella, kyllä.

    • Anonyymi

      Ei ihminen tiedä

    • Anonyymi

      Haluan! Lähdenkin tästä muistelemaan niitä ja fantasioimaan.

    • Anonyymi

      Tietoja haluan.

    • Anonyymi

      Haluan siltä.

    • Anonyymi

      Kuvamateriaalia? Joo laita tulemaan. Kuvat ja videot riittää mulle hyvin. En halua suhdetta hänen kanssaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe