Suomen asioiden hoito on helppo homma, kun syyttää muita ei oman tietotaidon tarvitse olla eduskunnassa kummoinen 🤣
Helppo homma
20
527
Vastaukset
- Anonyymi
Omien asioiden hoitoa lienee suurin osa, eduskunnassa harhailevien tukipilareiden hyväveli-verkosto pitää pallit paikallaan, vaikka peukalo ja etusormi on liipaisin herkkä, tuttu tuomari tekee tantereen puhdistuksen ja maineen siloiseksi.
Näin meilläkin vallanvahtikoirien siloiteltu elo jatkuu. - Anonyymi
Aloittajan kirjoitus koskee erityisesti persuja.
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
mode iski jälleen, skarppina paikan päällä, yksinertainen trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode iski jälleen, skarppina paikan päällä, yksinertainen trolli
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
Cescusta
- Anonyymi
Se on Sebastian Tynkkynennii käynyt Venäjällä puristamassa Putiinin kättä, ja saunonkkii puolisosa kanssa Putiinin seurassa.
Onkohan saanu tuliaiseksi Votkapullon.
Voi siitä korkillinen liietä Pyhäjärven propersuille , jotka jakavat sen tasapuolisesti keskenänsä. - Anonyymi
Kepu petti maaseutu kunnat!!!taas......
- Anonyymi
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
Hej sinä armeija taustainen uros . Ota yhteyttä kaiken kivan merkeissä . Voit pitää maskia jos haluat ja voidaan tavata ladulla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
Montako kopioantipersu vielä haluat? Sinusta riippuu. Vaikutat olevan asian suhteen kyltymätön.
- Anonyymi
Antipers.ääliöt huutelee ja MENEE POOOOIS.
Retardit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antipers.ääliöt huutelee ja MENEE POOOOIS.
Retardit.No menikö "Jones" heittämällä eduskuntaan ja varsinkin EU-Parlamenttiin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
"Rajalaki läpi. Kippis sille"
https://pbs.twimg.com/media/GSSeH7RXoAAKicf?format=jpg&name=small - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rajalaki läpi. Kippis sille"
https://pbs.twimg.com/media/GSSeH7RXoAAKicf?format=jpg&name=smallMinusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
Pieni asiavirhe po. Setan ei Supon agentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
Suomi / Neuvostoliitto seura = Keskusta
- Anonyymi
ÄLÄ VISKAA MUA PIHALLE !
- Anonyymi
Joopa joo
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501