Suomen asioiden hoito on helppo homma, kun syyttää muita ei oman tietotaidon tarvitse olla eduskunnassa kummoinen 🤣
Helppo homma
20
526
Vastaukset
- Anonyymi
Omien asioiden hoitoa lienee suurin osa, eduskunnassa harhailevien tukipilareiden hyväveli-verkosto pitää pallit paikallaan, vaikka peukalo ja etusormi on liipaisin herkkä, tuttu tuomari tekee tantereen puhdistuksen ja maineen siloiseksi.
Näin meilläkin vallanvahtikoirien siloiteltu elo jatkuu. - Anonyymi
Aloittajan kirjoitus koskee erityisesti persuja.
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
mode iski jälleen, skarppina paikan päällä, yksinertainen trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode iski jälleen, skarppina paikan päällä, yksinertainen trolli
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
Cescusta
- Anonyymi
Se on Sebastian Tynkkynennii käynyt Venäjällä puristamassa Putiinin kättä, ja saunonkkii puolisosa kanssa Putiinin seurassa.
Onkohan saanu tuliaiseksi Votkapullon.
Voi siitä korkillinen liietä Pyhäjärven propersuille , jotka jakavat sen tasapuolisesti keskenänsä. - Anonyymi
Kepu petti maaseutu kunnat!!!taas......
- Anonyymi
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
Hej sinä armeija taustainen uros . Ota yhteyttä kaiken kivan merkeissä . Voit pitää maskia jos haluat ja voidaan tavata ladulla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
Montako kopioantipersu vielä haluat? Sinusta riippuu. Vaikutat olevan asian suhteen kyltymätön.
- Anonyymi
Antipers.ääliöt huutelee ja MENEE POOOOIS.
Retardit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antipers.ääliöt huutelee ja MENEE POOOOIS.
Retardit.No menikö "Jones" heittämällä eduskuntaan ja varsinkin EU-Parlamenttiin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
"Rajalaki läpi. Kippis sille"
https://pbs.twimg.com/media/GSSeH7RXoAAKicf?format=jpg&name=small - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rajalaki läpi. Kippis sille"
https://pbs.twimg.com/media/GSSeH7RXoAAKicf?format=jpg&name=smallMinusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
Pieni asiavirhe po. Setan ei Supon agentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
Suomi / Neuvostoliitto seura = Keskusta
- Anonyymi
ÄLÄ VISKAA MUA PIHALLE !
- Anonyymi
Joopa joo
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453