Suomen asioiden hoito on helppo homma, kun syyttää muita ei oman tietotaidon tarvitse olla eduskunnassa kummoinen 🤣
Helppo homma
20
527
Vastaukset
- Anonyymi
Omien asioiden hoitoa lienee suurin osa, eduskunnassa harhailevien tukipilareiden hyväveli-verkosto pitää pallit paikallaan, vaikka peukalo ja etusormi on liipaisin herkkä, tuttu tuomari tekee tantereen puhdistuksen ja maineen siloiseksi.
Näin meilläkin vallanvahtikoirien siloiteltu elo jatkuu. - Anonyymi
Aloittajan kirjoitus koskee erityisesti persuja.
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
mode iski jälleen, skarppina paikan päällä, yksinertainen trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode iski jälleen, skarppina paikan päällä, yksinertainen trolli
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
Cescusta
- Anonyymi
Se on Sebastian Tynkkynennii käynyt Venäjällä puristamassa Putiinin kättä, ja saunonkkii puolisosa kanssa Putiinin seurassa.
Onkohan saanu tuliaiseksi Votkapullon.
Voi siitä korkillinen liietä Pyhäjärven propersuille , jotka jakavat sen tasapuolisesti keskenänsä. - Anonyymi
Kepu petti maaseutu kunnat!!!taas......
- Anonyymi
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
Hej sinä armeija taustainen uros . Ota yhteyttä kaiken kivan merkeissä . Voit pitää maskia jos haluat ja voidaan tavata ladulla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
Montako kopioantipersu vielä haluat? Sinusta riippuu. Vaikutat olevan asian suhteen kyltymätön.
- Anonyymi
Antipers.ääliöt huutelee ja MENEE POOOOIS.
Retardit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antipers.ääliöt huutelee ja MENEE POOOOIS.
Retardit.No menikö "Jones" heittämällä eduskuntaan ja varsinkin EU-Parlamenttiin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi nyt asialla on Purran johtama vaalipuheensa pettänyt persupuolue.
"Rajalaki läpi. Kippis sille"
https://pbs.twimg.com/media/GSSeH7RXoAAKicf?format=jpg&name=small - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rajalaki läpi. Kippis sille"
https://pbs.twimg.com/media/GSSeH7RXoAAKicf?format=jpg&name=smallMinusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
Pieni asiavirhe po. Setan ei Supon agentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta parenpi on kuva on se, missä Tynkkynen veljeilee putinistien kanssa KGB:n agenttina.
Suomi / Neuvostoliitto seura = Keskusta
- Anonyymi
ÄLÄ VISKAA MUA PIHALLE !
- Anonyymi
Joopa joo
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402