Loma Maltalla

Anonyymi-ap

Fiktiota, vaikka ympäristö todellinen.

Maltan kieli, malta, on keskiaikaista Sisilian arabiaa, joka koko ajan täydentyy länsimaisin sanoin. Murretta ei kirjoiteta arabialaisin, vaan länsimaisin kirjaimin. Muutos johtuu siitä, että jo aikoja sitten saari kristillistyi ja joutui länsimaiseen kulttuuripiiriin.

Vaikka olin vielä opiskelemassa, noin 20 wee, näin eksoottinen saari kiinnosti niin kovin, että puhuin siitä fossiileillekin, jotka innostuivat kustantamaan minut matkalle. Lentokoneessa jouduin miellyttävän tytön viereen, joka myös oli yksin. Aivan kivuttomasti rupesi juttu luistamaan. Hän oli kielitieteen opiskelija, vaikka vuotta alempaa poppoota. Minä taas opiskelin valtiotieteitä. Meillä oli aivan erillinen rakennus. Emme olleet tavanneet lainkaan yliopistolla, vaikka saattaisi luulla, että olisimme.

Tyttö kertoi, että aikoi erikoistua arabiaan, minä taas kerroin, että opiskelen yleisen sosiologian lisäksi erityisesti parinvalinnan mekanismeja, jotka ovat asianomaisille täysin tuntemattomia. Tyttö kertoi, että arabian sanojen merkitys on kolmessa juurikonsonantissa, minä kerroin, että parinvalinta noudatti tarkoin taloustieteessä muodostettua tasoteoriaa, ja että melkein kaikki pyrkivät ensin pariutumaan itseään laadukkaamman kanssa, mutta kun saavat tarpeeksi monet rukkaset, itse sitä huomaamatta laskevat vaatimuksensa omalle tasolleen, jolloin pariutuminen alkaa sujua.

Tasoa mitataan jakamalla miellyttävyystekijät eri faktoreihin, jotka pisteytetään ja summataan yhteispistemäärä, joka määrittää tason. Kerroin vielä, että puolisoitten pistemäärän on sosiologisissa tutkimuksissa havaittu olevan liki sama, ja keskihajonta on todella pieni. Eikä suurin osa ihmisistä tiedä tästä mitään, luulevat että kaiken määrää vain rakkaus.

Tyttö: "Todella mielenkiintoista, mutta niin on arabiakin."

Todettiin, että kun ollaan samalla seuramatkalla, niin varmaan törmätään perilläkin monta kertaa.

Matkatoimisto oli varannut meille jokapäiväisen saunan, muttei naisille ja miehille erikseen. Jo ensimmäisenä päivänä kampesin sinne. Aivan totta, siellä naiset ja miehet olivat sikin sokin ilman rihman kiertämää. Varmaan kuviokin auttoi, että juttu luisti kuin siimaa vanhojen tuttujen kesken. Olin juuri ottamassa löylyä, kun lentokoneen vierustyttö tuli mukaan ja asettui viereeni. Olimme unohtaneet, mutta nyt esittäydyimme, Malla ja Samu.

Kun näin Mallan superkauniin sheivatun vitun, minulla otti eteen silmänräpäyksessä. Kuiskasin Mallalle kamaloituneena: "Soon sinun syytäsi, heti kun näin ihaneellisen vittusi, minulla meni liikkuvat eteen." – Mallan reaktio oli yllättävän lunki: "Elä oo moksiskaan. Kun minä näin sinun kovettuneen kyrpäsi, vittu ihanoitui. Soon nyt turvonnu ja kuin tulessa, ja vuotaa glöttyä ihan valtoimenaan.

Peittele seisokkia vähän handulla, ja sen jälkeen mennään si tuonne suihkupuolelle. Runkkaan sinulta pois liiat paineet, ja sitten voit sormettaa klitoriksen. Vaikka olot olivat hiukan puutteelliset, näytti että olimme jo ehtineet ihastua toisiimme, sillä molemminpuolinen orgasmi oli, niin kuin japaniksi sanotaan ekisutora, eli länsimaisittain ekstra. Juuri ja juuri pysyimme pystyssä. Ihan pokkana palasimme löylyyn, kuin mitään merkittävää ei olisi tapahtunut. Tietysti kuitenkin eräät olivat huomanneet, mitä oli tapahtunut, mutta eivät nähneet aihetta moittia, kateellisuutta kyllä oli havaittavissa.

Saunaa saattoi sitten jatkaa rennommin, mutta heti saunan jälkeen juoksimme hotellihuoneeseeni. Revimme toisiltamme vaatteet ja ryhdyin suutelemaan Mallan häpyhuulia ja klitorista. Kyllä, siinä oli tunteitten paloa. Mallan vittu oli niin ihana, että edes kuvissa tai kertomuksissa en ollut kuullut sellaisesta.

9

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jopas on ihannointia. Mitä se nyt sitten lieneekään.

    • Anonyymi

      Maltaan kuuluu myös pieni Gozon saari. Kuljimme sinne vanhalla ruotsalaisella Tanskan salmien lautalla. Vaikka oli talvi, aurinko porotti valtoimenaan niin, että hiki tuli. Eipä maltalaisissa asunnoissa ollut lämmittimiäkään. Kävelimme Gozon kesässä keskellä talvea, mutta sittenkin nautimme eniten toisistamme. Sivumpana istahdimme puistonpenkille ja hyväilimme toisillemme orgasmin.

      Palattuamme hotellille saimme todella tuntea, mitä on herttainen seksi. Sanoja ei löydy kuvailemaan sitä. Suutelin lähes loputtomasti Mallan suloisia häpyhuulia ja vielä sen jälkeen pidin kyrpääni Mallan vitussa. Olimme koko ajan lähellä laukeamista, mutta aina löysäsimme juuri sen verran, ettemme kuitenkaan lauenneet. Lopulta tunne pakotti. Orgasmi tuli ihanana helpotuksena. Suutelimme, silittelimme, hellittelimme ja rutistimme toisiamme joka puolelta.

      Kun palasimme Suomeen, romanssimme oli jo niin selvä, ettei tullut mieleenkään salata sitä keneltäkään. Ja samalla täyttyi molempien odotus, olimme löytäneet puolison.

      • Anonyymi

        Kynä m. Morjesta vaan herttaisesti ihannoiden. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynä m. Morjesta vaan herttaisesti ihannoiden. .

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Niinkö sulla on taas tilanne, no otapa lääkkeesi, niin vähä helpottaa buahaaaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynä m. Morjesta vaan herttaisesti ihannoiden. .

        Moi, moi! Mää kyl puhun niiku ihanoinnista. Emmääkään bonjaa, mitä ihaNNointi ois. Ihanointii voipi harrastaa niiku herttaillen, herttaileellisesti tai herttasoitteellisesti.

        Tätä kutsutaan kotioloissa vittukieleks ja herttailukieleks, mut jotku ei sitä oikeen bonjaa. Muuten vittukielessä 'vittuilu' tarkottaa muuta ku yleiskielessä. Se merkitsee 'umpiherttailua' eli 'suurherttailua' ja 'mahotonta herttailua'.

        Sen takii mä en puhukaan näis raapustuksis 'vittuilusta', ku kahedorgat, suokuokat, nurmivasarat, rusinanrypistäjät, tiskirotat, latohiiret ja makaronin reiänporaajat sen kuitennii ymmärtäs väärin. Niet sillei.


    • Anonyymi

      Loma Maltalla 2

      (1-osa jatkuu hiukan eri lähetyksenä, mutta jatkosta unohtui otsikko, 'Loma Maltalla 1, jatkoa'.)

      Puoli vuotta myöhemmin tutustuimme miellyttävään opiskelevaan pariin. Oikeastaan he olivat kyllä parikin, mutta myös sisaruksia. Elivät ymmärrettävistä syistä ns. kaapissa, mutta se oli mahdollista yhdessä, koska heillä oli sama sukunimi. Muut pitivät heitä ilman muuta avioparina. Olivat hankkineet yhteisen opiskelijakämpän.

      Tutustuivat meidän ajatusmaailmaan, kun jutellessamme valtiotieteellisten opintojeni perusteella kerroin, että Westermarck oli tehnyt tilastollisen virheen selittämällä, että yhdessä kasvaneet, ja niin myös sisarukset, rakastuisivat toisiinsa harvemmin, kuin erillään kasvaneet.

      Virhehän on siinä, että erillään kasvaneita on monin-moninkertainen määrä verrattuna yhdessä kasvaneisiin, eli tilanne on juuri päinvastainen. Westermarck ei hallinnut tilastotiedettä. Siis todellisuudessa sisaret rakastuvat toisiinsa todennäköisemmin, kuin muut.

      Silloin pari paljasti, että hekin, joita sukunimen perusteella olimme pitäneet avioparina, olivatkin sisaruksia.

      Sisarukset pyysivät meidät vierailulle. Kun tulimme, ottivat meidät vastaan aivan nakuina. Emme suinkaan hämmästyneet, vaan noudatimme tietenkin isäntäväen tyyliä. Onneksi parin sisko Niina oli posliini, niin kuin Mallakin. Sanoivat, että heillä on vähän puutteelliset olot, mutta ovat kuitenkin saaneet tuoleja vastakkain, että tytöt voivat näyttää vittua vierailun iloksi. Niinan veli oli muuten Teo.

      Minullahan tietenkin otti eteen, kun näin Niinan vitun, mutta sama vaikutus näytti olevan myös Mallan vitulla Teoon. Tytöt asettuivat meitä vastapäätä jalat koukussa ja levällään sekä avasivat vielä siroilla sormillaan vittunsa kauniisti, niin että saatoimme nähdä kuinka molemmat herttailivat supistamalla ja vapauttamalla emättimen aukkoa.

      Me miehet taas hiljalleen vetelimme kyrpää. Tytöt kuitenkin melko pian ryhtyivät sormettamaan klittaa ja me miehet kiihdytimme runkkaamista, minä Niinan ja Teo Mallan sormetukseen keskittyneenä. Ihailimme lasittunein katsein vieraan siskon sormettamista, samoin tytöt vieraan miehen runkkaamista. Saimme kaikki aivan hillittömän orgasmin. Emme pystyneet vastustamaan, kun syöksyimme toistemme tytön kaulaan, rutistamaan, paijaamaan ja suutelemaan suoraan suulle ja kaikkialle muualle, vitullekin.

      Kun olimme hiukan toipuneet, hihkuimme kaikki, miten ihanaa oli, käsittämättömän ihanaa. Siirryimme sen enemmän pukematta kahvipöytään. Kahvin kanssa oli herkkuleivoja ja herkkujädeetä vattuhillon kera.

      Ei kukaan neuvonut tai kehottanut, vaan meistä tuntui maailman kaiken selvemmältä asialta, että siirryimme vaakatasoon herttailemaan lainapuolison kanssa. Niina ja Teo vetivät sitä varten patjat lattialle. Aloitimme suutelemalla tyttöjen ihanoittavaa vittua, mutta sitten tytöt pyysivät saada kokea, millaista olisi saada toisen miehen kyrpä syvälle vittuun.

      Kun tytöt tunsivat, kuinka gutaa kyrpä teki, ihanoituivat kuin makaroni ja sulivat kuin voi. Vaan niin nautimme myös me miehet, suloisen tuttavaparin herttaiset tytöt. Ja taas laukesimme. Tätä jatkui vielä pari kertaa, kunnes voimattomina kietouduimme suloiseen syleilyyn ja herttailuun.

      Koska jo aamulla täytyi luennoille ja seminaariin, emme voineet olla yötä, mutta kun teimme lähtöä Mallan kanssa, kiittelimme kuinka ihana tapaamisemme oli. Niin ihastelivat Niina ja Teokin. Vielä ennen pukeutumista Teo antoi pitkän suudelman Mallan ja minä Niinan vitulle, ja sitten suulle.

      Kutsuimme käymään, sovitaan puhelimessa aika.

      Kotimatkalla kysyin Mallalta: "Huomasitko, että mistään ei tarvinnut neuvotella? Kaikki tuntui niin itsestään selvältä." - Malla: "Huomasin ja ihmettelin. En ole ennen kokenut. Olemme todella samoin ajattelevia Niinan ja Teon kanssa."

    • Anonyymi

      Loma Maltalla 3

      Kun sisarukset Niina ja Teo tulivat käymään, olivat varautuneet yövierailuun. Odotimme heitä tietysti alasti. Olin vasta sheivannut Mallan vitun oikein sieväksi. Heti kun avasimme oven kellon soittoon, Teo kuoriutui vähistä kesävaatteistaan. Niinalla ei tietenkään ollut tuplapipoa ja pöksyjä. Paljasti nätin vittunsa riisumalla kauniin kolmihelmaisen ja pitsipäärmeisen skottiruutuisen mikrohameen. Hänelläkin vittu oli juuri sheivattuna. Veti sitten pois kevyen puseronsa josta nännit olivat näkyneet läpi, koska hänellä ei ollut tuplapipoa.

      Tytöt tervehtivät avaamalla siroilla sormillaan vittunsa haara-asennossa, Teo suutelemalla Mallan ja minä Niinan avoimia elimiä. Tervehdimme kielellämme myös tyttöjen emätintä. Sitten suutelimme suulle.

      Olimme jo selvillä, että muuta ohjelmaa ei tarvita kuin kahvittelu, ilta-tee´ehtiminen ja seuraavan päivän herkkusapuska, joka muuten oli palvigryynimakkaroita savupekolin ja pottumuussin kera. Se oli silleen niinku sopivan kevyttä, melkein kasvisruokaa, kun grynäleissä oli otragryynejäkin. Vihreyttä ruokaan tuli, kun kullekin oli varattu persiljan lehti. Jälkkäriks herkkujugurttia. Muuta ei sitten enää tarjoilusta, sillä pääohjelma oli kuiteskin 1) vaakaherttailu ja 2) näyttöherttailu.

      Kaikki oli sitä mieltä, että aloitetaan vaakaherttailulla, kun siinä on kauan odotettua (melkein kaksi päivää) suurihanoitteellista yhdyntääkin. Syöksyin Niinan kanssa sängylle ja rupesin heti nuolemaan hänen vittuansa, mutta Niina sanoi, ettei jaksa nyt esileikkiä, kun on vaan koko päivän odottanut, että kohta saa ystävämiehen kyrpää sisällensä: "Pane vaan heti sisälle. On niin sulosoitteellista tuntea, kuinka paljas kyrpä hyväilee paljasta emättimen sisäpintaa, niin että mitään ei ole meidän välissä."

      - "Sehän on mahollista siks, et mei voida saada keltään pöpöjä, kun me nussitaan vaan teijän kanssa, ja te meijän kanssa. Aaah-lääh, uuk-i-iiik, kun sun kyrpä tekee niin gutaa, voi et se tekee gutaa, mää niiku pyör..." - Niina ei enää pystynyt pidättelemään ja laukesi, mutta minä en lauennut vielä, vaan jatkoin bylsimistä.

      Kun Niina havaitsi minun jännittymisestä, että olin pian laukeamassa, sanoi: "Ota kyrpäsi pois ja anna sen laueta minun suuhuni." - Kerkesin juuri ja juuri suunnata sen Niinan suuhun, kun sperma purkautui valtavalla paineella. - Niina: "Ai miten hyvää, miten herkullista. Voi, että oletkin todella ihana. Tunnen vain yhden pikkusen suloisellisemman miehen, veljeni Teon. Olette maailman kaiken kultaisemmat miehet."

      En kerennyt samalla kokonaan tarkkailemaan Mallaa ja Teoa, mutta syleilivät ja suukottelivat toisiaan tavalla, josta oli pääteltävissä, että heillä oli ollut tosi herttainen hetki, mutta yhtä kiireinen kuin meillä Niinan kanssa. Sitä se odotus tuottaa.

      Kahvittelu ja sitten heti näyttämisherttailuun. Asetuin Niinaa vastapäätä hiljalleen runkkailemaan, kun tämä avasi suloisen vittunsa. Liikutteli taas emättimen aukkoa, niin että minulla meinasivat pasmat mennä sekaisin kauneuden katselemisesta. En voinut olla sanomatta, kuinka kaunis hänen vittunsa oli sisältä. Niina jo tiesi, etten imartele, vaan olen ihan tosissani, ja sillä rajalla, että saattaisin vaikka menettää tajuni kauneuden ääressä.

      Niin asettui Teokin runkkailemaan katsellen Mallan kauneinta. En taaskaan kerennyt tarkkaan seuraamaan heitä, mutta olin kuulevinani jotakin muminaa kauneudesta ja maailman toiseksi ihanemmasta vitusta. (Kellähän se kaiken ihanempi on?)

      Eivät tytöt enää jaksaneet pitemmälle, vaan ryhtyivät sormettamaan. Tahti kiihtyi, myös meidän poikien onanointi. Laukesimme kuin konetuliase. Ruiskutimme sperman molempien tyttöjen kasvoille ja vartalolle. - Tytöt: "I-iiha-ana-aa". Nyt tarvitsi kyllä jo käydä huuhtoutumassa. Samalla muistimme napsauttaa saunan lämpiämään. Olimme aikoneet sitä jo aikaisemminkin, mutta jostakin tuntemattomasta syystä se oli päässyt unohtumaan.

      Saunan lämpiämistä odotellessa kietouduimme lainakumppanin kanssa yhteen. Hyväilimme hiljalleen jo tyydyttyneitten tyttöjen klitorista, ja tytöt meidän jo veltostunutta kyrpää. Emme juuri puhuneet mitään. Kun olo on ihaneellinen ja rentoutunut, ei edes parhaitten ystävien seurassa tarvitse koko ajan olla äänessä.

    • Anonyymi

      Loma Maltalla 4

      Ei tarvinnut kysyäkään haluavatko ihmiset yhtyä vielä kertaalleen ennen saunaa. Olimme jo tottuneet siihen, että jos toinen pari halusi jotakin, samaa halusi toinenkin. Minä ja Malla pidimme sellaisesta yhteissaunasta, joka oli avoimesti seksuaalinen sen kautta, että voi siellä teeskentelemättä kiihottua alastoman vieraan näkemisestä, mutta ei kuitenkaan yhtyä saunassa. Hankalaakin yhtyminen saunassa olisi.

      Ymmärsimme omasta uudesta kiihottumisestamme ystäväparin suhteen, että he ajattelevat samoin. Siksi kaikki tunsimme kiihotusta saunaan mennessä. Tytöt vittu turvoksissa ja glöttyä valuvina, miehet kyrpä pystyssä ja kyrvän päästä tippui touhutippoja.

      Otimme kunnon löylyt. Löylyn jälkeen valelin Niinan vedellä ja kädellä auttaen huljuttelin hänen vittunsa kiihotusglötystä. Samoin Niina minun kyrpäni touhutipoista, niin myös Malla ja Teo. Kun vittuglötyn huuhtelu vaati kohtuullisen voimakasta käden apua ja tuotti tytöille ihanoitteellisia tuntemuksia, en sitten tiedä, vaikka olisi voimistanutkin glötyn eritystä. Se on kuitenkin varma, että kaikki olivat hyvillä mielin.

      Juotiin välillä mehua ja istuttiin lauteille juttelemaan, mutta ei lyöty löylyä. Niina ja Teo kertoivat, että hekin tahtoisivat käydä Maltalla, ja kyselivät, sopisiko meillekin uusintareissu joululomalla. Tekisimme opintojen ohella töitä, niin saisi säästettyä jouluun mennessä, ja jos ei saisi, niin loput pappa betalar.

      (Ja sopihan se, kun soviteltiin. Tilattiin matka jo alun perin niin, että Niinalle ja minulle yhteinen ja Mallalle ja Teolle toinen yhteinen huone. Vältyttiin mahdolliselta selittelyltä.)

      Saunan jälkeen vielä tee´ehtiminen, ja taas herttailemaan. Loppuilta kuluikin sitten vaakatasossa lainiksen kanssa suloisehtien, hyväillen ja yhtyen. Lopulta nukahdimme lainiksen kanssa hertaiselliseen uneen, miesten sormi tytön suloisimmassa paikassa.

      Herättiin ihanaan aamuun. Aamukahvin jälkeen taas herttailtiin ja köyrittiin. Sitten herkkusapuska. Vielä tytöt ihanoittivat vittua avaamalla. Ennen kuin sisarukset Niina ja Teo lähtivät, Teo antoi vielä klottuisen suukon Mallan vitulle ja toisen suulle. Samoin minä yhtä klottuisen Niinan vitulle (Niinallahan ei ollut sievän mikrohameensa alla pöksyjä) ja toisen suulle.

      Kun olivat lähteneet, Malla ja minä huokasimme: "Kyllä ovat suloinen pari, ja kyllä oli ihana vierailu."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe