Rakastan sinua

Anonyymi-ap

Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi

29

1364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan osaa

• Anonyymi

Ei mene ei. Hän on sellainen. Minulle tarkoitettu, näin uskon.

• Anonyymi

niin minäkin uskon hän on minun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin minäkin uskon hän on minun

♥️

• Anonyymi

Ei se ohi mene, luovutin jo että menisi ohi. Nyt elelen tämän tunteen kanssa. ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Mä rakastan myös, minun sinnikästä hurmuriani🤍

• Anonyymi

Millä tavalla sinnikäs?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla sinnikäs?

Hän jaksaa katsoa minua joka päivä hyvinä ja huonoina hetkiä. Minun oma rakkaani ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän jaksaa katsoa minua joka päivä hyvinä ja huonoina hetkiä. Minun oma rakkaani ❤

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Rakas on hän

• Anonyymi

Rakas myös. Pusu ja hali.❤
        Toivotaan et meni oikeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arpapeliä. Pus 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan😚

• Anonyymi

Samoin Sinä kaunotar

• Anonyymi

♥️

• Anonyymi

Ei mene ohi. Kaiken järjen mukaan olisi pitänyt mennä jo aikoja sitten, mutta ei vain mene.

• Anonyymi

Tunteilleen ei voi mitään ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ikävä on omaa rakasta. ❤️

• Anonyymi

Jos se ei mene ohi, niin sen ei ole tarkoituskaan mennä ohi. Kuulutte toisillenne.

• Anonyymi

"Valitettavasti" sillä toisellakin osapuolella on sananvaltaa asiaa.

• Anonyymi

Sama tilanne. Ei lopu, ei. Luovutan, antaudun. 💚

• Anonyymi

Monesko jonkun muun kikkeli sisälläsi sai lopulta asian tajuamaan?

• Anonyymi

Laskeppa vaan omia kikkeleitäs!
        Mietin mitä tapahtuis jos oikeasti istuisi jossain puhumassa ei kikkeleistä vaan ihan jostain muusta? Luulen et jompikumpi luikkis pakoon kiireesti. Tai molemmat. Mitä tapahtui aamupäivällä?

• Anonyymi

Olen pahoillani, että sinulla kesti niin pitkään tulkita itseäsi.

• Anonyymi

No niin minäkin.

• Anonyymi

Jossain ajassa kipu sentään katosi, tai ainakin se laimentui selvästi. Tuntuu että kaikki on tunteet jne. mitä on jäljellä on vain plussaa.

• Anonyymi

Voi voi voi olla myöhäistä jo kun tänne joudut rakkaudentunnustuksias laittaan etkä sano hänelle itselleen asiasta suoraan

• Anonyymi

Rakkaus ensisilmäyksellä voi olla ohi silmänräpäyksessä. Muutaman kerran elämässään sitä on vakuuttunut siitä ettei taas ole tarttunut varjoon ja kaipaa nyt ennen kaikkea todellista. Tuntee saavansa korvauksen kaikista aiemmista nöyryytyksistä ja pettymyksistä ja iloitsee siitä. Ja jos muistaa tämän kaltaista tunnetta olleen aiemmin tahtoo laittaa tuo nyt niin ei-toivotun muiston syrjään ajatuksella että tällä kertaa sitä vain tietää olevansa oikeassa. Tällä kertaa se kestää.

• Anonyymi

Sama täällä. Ei mene ohi. En uskonut, että minulle voisi käydä näin, luulin aina ettei minun mieleni ole rakennettu sillä tavalla kuin niiden jotka jää loppuelämäksi onnettomaan rakkauteen jumiin. Mutta kaikenlaista sitä oppii itsestään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      31
      6092
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3633
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3562
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      26
      3427
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      3036
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2737
    7. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      48
      2598
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      22
      2419
    9. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      121
      2392
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2215
    Aihe