Varmatoiminen, mukava, arvostettu, luottamusta herättävä, mainio ajo-ominaisuuksilta, lähes ilmainen ylläpitää ja käyttää sekä ripulimerkeillä ajavia ärsyttävä.
Tällainen Dacia on oikeasti
12
349
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän Ladakin oli.
- Anonyymi
Hihihihiihihihihihih. Hahahahahahahahaha. Niin oli Ladakin. Muhahahahahahahsss
- Anonyymi
Hyvin kuvailtu Daciaa, tuon maininnan ripulimerkeistä jättäisin kuitenkin pois.
- Anonyymi
Niinhän sinä jättäisit mutta se on oleellinen osa tätä tarinaa. Dacia rokkaa!
- Anonyymi
Teroa ottaa kunnolla pattiin kun romaniassa valmistettu Rellun pohjille tehty auto on paljon parempi ja paljon halvemmalla.
- Anonyymi
Jos omistat dacian niin käy koeajamassa uusi corolla, jos et omista kumpaakaan käy koeajamassa valitsemasi uusi dacia ja uusi corolla. Loppuu se turhanpäiväinen suunsoittaminen jonkun 90-luvun toyotan perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos omistat dacian niin käy koeajamassa uusi corolla, jos et omista kumpaakaan käy koeajamassa valitsemasi uusi dacia ja uusi corolla. Loppuu se turhanpäiväinen suunsoittaminen jonkun 90-luvun toyotan perusteella.
Omistan Dacian joka riittää minun tarpeisiini. Ei ole tarvetta koeajaa muita, koska olen tyytyväinen autooni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistan Dacian joka riittää minun tarpeisiini. Ei ole tarvetta koeajaa muita, koska olen tyytyväinen autooni.
Sittenpä ei ole varaa muita merkkejä kommentoida, jos ei kerta edes kokemusta ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenpä ei ole varaa muita merkkejä kommentoida, jos ei kerta edes kokemusta ole.
Kokemusta on, mutta en ole moittinut täällä muita merkkejä.
- Anonyymi
Kyykytin dacialla Toyotan. Enks mä ookin hyvä poika, oikea teiden kingi
- Anonyymi
Olet vielä lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vielä lapsi.
En ole lapsi. Ikää yli 50v. Mutta lapsen mielinen olen kyllä. Ja teiden kingi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346