Voisiko joku ystävällisesti auttaa kiireesti...
Mistä saan tai voiko joku kirjoittaa lyriikat Jari Lappalaisen 1970 alussa levyttämästä kauniista kappaleesta "Kaiken kauniin rinnalla". Ko. kappaletta ovat esittäneet myös mm. Matti ja Teppo. Kiitos jo etukäteen!
Kaiken kauniin rinnalla
5
5334
Vastaukset
- Hanski
Tässä olisi, vaikka joku meinasi, että näin ei saisi tehdä. Ei ole mielestäni kovin suuri synti, koska joku kerran apua tarvitsee. Mitä mieltä yleensä ollaan, voiko täällä sanoja kirjoittaa, jos joku tarvitsee? Ottakaa kantaa!!
Kaiken kauniin rinnalla
Kaiken kauniinkin rinnalla huomaisin sun. Kaiken muistosta mentyä muistaisin sun. Suuren maapallon pinnalla, kaiken kauniin rinnalla, kaunein hymy on nuoruuden rakastetun.
Kaiken hälinän keskeltä kuulen mä sen, laulun tuhannen joukosta löydän mä sen. Laulut elävät aikansa, säilyttää saa taikansa, kaunein laulu, tuo nuoruuden rakkauden.
Kaiken kaaoksen keskeltä tie luokses tuo, aivan rauhassa unohtaa kiireeni suo. Kaiken kauniinkin rinnalla huomaan sun, sä rakkahin, kaunein hymy on nuoruuden rakastetun.
Kaiken kauniinkin rinnalla huomaisin sun. Kaiken muistosta mentyä muistaisin sun. Suuren maapallon pinnalla, kaiken kauniin rinnalla, mulle rakkahin hymysi tuo kaunein on.- rita
Eipä ole tuo tullut mieleenikään ettei saisi sanoja lähetellä.Miksei muka?Saahan ne kuitenkin selville yhtä tai toista kautta tai vaikka kuuntelemalla ko.kipaleen.Itse muistan ainakin ulkoa useimmin kuuntelemani.Tuossa vasta kirjoittelin yhdet kun pyydettiin... :o ...
- rita
rita kirjoitti:
Eipä ole tuo tullut mieleenikään ettei saisi sanoja lähetellä.Miksei muka?Saahan ne kuitenkin selville yhtä tai toista kautta tai vaikka kuuntelemalla ko.kipaleen.Itse muistan ainakin ulkoa useimmin kuuntelemani.Tuossa vasta kirjoittelin yhdet kun pyydettiin... :o ...
Ihana biisi tuo kyseessäoleva.Mistähän sen saisi ostettua?
- Typyliini
rita kirjoitti:
Ihana biisi tuo kyseessäoleva.Mistähän sen saisi ostettua?
Eini on myös levyttänyt kyseisen kappaleen! Eli löytyy levyltä EINI -Tule vain- joka on vuodelta 1998! Ei kun vaan etsimään tuota Einin levyä jostakin! Tsemppiä! Levy on muutenkin tosi hyvä ja Eini on upea laulaja!
- Anonyymi
Tämä on minun ja edesmenneen mieheni ”tapaamiskappale” lähestulkoon.. asuimme jossain vaiheesssa eri paikkakunnalla… ja tähän aina palattiin elämämme aikana … nyt hän on poissa ja yksikseni kuuntelen ja itken…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029