Ilman kavereita

Anonyymi-ap

Mua on yli 17 vuotta kiusattu ja haukuttu syrjitty ja jatkuu edelleen joka päivä. Onko teiän mielestä tää enää normaalia elämää et ollaa ilman kavereita kun ei oo ees sitä ainutta kaveria. Itte ku asuu pienes maalaiskaupungis nii täällä melkei jokaine tuntee toisensa ja sitte yhtä ihmistä vaa syrjitään. Mitä muut tekis mun tilantees? Eikä se muuttaminenkaa oo mitää yksinkertasta ku itellä on täällä työt ja läheiset. Ja sen voin viel sanoo et mä en niistä välitä ja turhasta en valita, mut kyllä tää elämäntilanne alkaa pistään miettiin ku tollasta jatkuu vuodesta toiseen.

9

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin samaistua, mulla on kans melkei sama tilanne. Ja kyllähän se pistää miettii et onko meillä mitään elämän arvoo taikka sananvaltaa ku kiusaajat saa kaiken huomion ja sitä myötä ne saa lisää kavereita. Toivottavasti saat vielä jostain sellaset kaverit ketkä sua arvostaa :)

• Anonyymi

Ite ku oon töis nii huomaa sen että ku muaki on kiusattu kouluvuodet ja samaa oli amikses, nii sama jatkuu työpaikalla. Sitte ku koittaa sanoo pomolle nii sanoo vaa et jos et täällä pysty oleen nii saat lähtee. Ei mee ihan oikein et ruvetaan haukkujia puolustaan ja toiset saa kärsiä. Ja kyllä seki pistää miettiin et aikuset ihmiset haukkuu, en voi käsittää mut koitetaa mennä päivä kerrallaa ja tsemppiä sulle.

• Anonyymi

Nii eihän se muuttaminen oo mitää yksinkertasta vaikka se siltä kuulostaa. Eikä se oo mitenkää hyväks et joudut tollasta kärsii joka päivä. Ja kyllähän sitä haluis elää sellasen elämän et olis ees muutama kaveri joidenkaa vois olla ja käydä josai. Mutta eihän nämä kiusaajat sitä tajua et täällä ollaan vaa kerran, ja sitte yks syrjäytyny henkilö elää joka päivä yksin ja itkee ittensä uneen joka ilta. Olispa neki samas tilantees nii ei varmaa olis kivaa elää yksinäistä elämää.

• Anonyymi

Toi on nii törkeetä ku yksinäisiä ihmisiä syrjitää ja haukutaan. Todellisuudes nämä hiljaset ja kiltit on paljo hyväsydämmisiä, ja niitä pitäis osata arvosta mut ei ku niitä vaa ylistetään ketkä nauraa ja jättää sen ketä kiusataan nii yksin. Itellä on onneks sentää yks hyvä kaveri, mut alottajalle nii toivottavasti tuut löytämään vielä kavereita ja koita vaan kestää vaikkei se oo helppoo. Se palkitaan vielä kun löydät sen oikeen ihmisen elämään.

• Anonyymi

Samaa mieltä, ite tunnen yhen ketä kiusataa ja hän on herkkä ja hyväsydämmine ihmine. Ei vaa voi tajuta et minkä ihmeen takia tälläsiä ihmisiä syrjitään. Ja sitte levitellää sellasta tietoo mikä ei pidä ollenkaa paikkansa. Halutaa vaa näyttää et oma elämä menee hyvin ku muista puhutaa mitä sattuu.

• Anonyymi

Koulukiusaajat siirtyivät ammattikouluihin. Lukioaika oli aivan ihanan rauhallista. Lukiokaverit ja opet olivat ihania, opet myös kannustavia. Myös yliopiston opet ja kaverit loivat aivan upean, ikimuistoisen opiskeluilmapiirin.

Työpaikalla ammattikoulun käyneet miehet, joita en edes tunne aloittivat kiusaamisen. Kuljen eri reittejä, jottei tarvitse nähdä heidän naamoja.

• Anonyymi

Nois pienis kylis on aina joku hutunkeittäjä.Itekki pienestä kunnasta ja jouduin kiusatuksi mutta jäljet johti sylttytehtaalle eli tiesin kuka oli kiusaaja.Muutin pois mutta se kiusatun rooli jäi päälle ja jouduin taas sietämään huonoa kohtelua.Paljon myöhemmin muutuin ihmisenä ja aloin tulla itsevarmemmaksi.Nykyisin kukaan ei kiusaa vaikka olisin valmis vaikka mihin mittelöön,saan olla täysin rauhassa.Niin ja on kehittynyt jo tuo sanavalmiuspuolikin niin sanattomaksikaan en enää jää.

• Anonyymi

Muuttaminen voi olla vaikeaa mutta omalla kohdalla ehkä parempaan päin meni kun muutin isompaan kaupunkiin. Jos on aikuinen niin sitä voi miettiä. Olen ollut kaveriton koko ikäni. Muut voi olla ankaria ja julmia

• Anonyymi

Minua kiusattiin yläasteella ja siksi minusta tuli ujo ja sisäänpäin vetäytynyt.
      Meillä oli niin upea luokka ammattikoulussa että pääsin ujoudesta ja minusta tuli erittäin ulospäin suuntautunut ja sitten löysin vielä älyttömån kauniin ja ihanan tyttöystävän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3892
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2803
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      97
      2206
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1710
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1697
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1584
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1453
    Aihe