suihkuun sammumine

Anonyymi-ap

tulipas taas..
kuinkahan suuret vahingot aiheutin...
menin suihkuun, vierin lattiakaivon päälle. herään noin 3 tuntia myöhemmin ja eteisessä on sentin kerros vettä joka on aloittanut matkansa olohuoneen puolelle. niin huono eristys ovessa että rappukäytävässä oli pieni lätäkkö kans.
alakerran naapuri ei oo tullu soittelee kelloa että onkoha vedet päätyny sinne asti?

kai se on pakko alkaa kerätä kaikki rohkeus ja soittaa vuokranantajalle..

tää on taas sitä pohjallakäymistä. viimeks loppu juominen useeks vuodeks kun kämmäsin vakavasti mut vähä eri asialla.

nyt ahdistaa hävettää ja vituttaa. kuinka voi ihminen olla niin tyhmä. tää tapahtu jo to-pe yönä. nyt oon näää päivät vältelly kaikkia ja kaikkee paniikissa. vaikla tiedän että mitä kauemin oottaa sitä kusisemmaks menee

6

847

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mä olen aina ihmetellyt miten ihmiset sammuu suihkuun.Mä ite en edes mahtuis mun suihkun lattialle makaa. Mutta näkäjään nää suihkuun sammujat on tosi hoikkija kun mahtuvat maa siellä lattialla.

• Anonyymi

On sinulla ainaski omatunto tallella. Oikeassa olet, kannatta nielaistaa häpeä ja nöyrästi heti kertoa. Ja ottaa myös oppiksen tulevaisuuden varalle. Ainaski osaat ottaa vastuuta. Se on iso asi se. Tekijällä sattu. Jospa tämä tapahtuma auttakin sinut oikealle polulle takaisin. Ratkaise ongelmat, ole sinut itsensä kanssa, sitten ei tarvi pullosta löytää ystävää. Silloin olet ystävä ja ystävällinen itsellesi, ilman pullon apua. Voimia, rohkeutta, tsemppia!

• Anonyymi

en saanut tänään soitettua. ahdistaa ja pelottaa sen verra että saanko huomennakaa. pelkään ja oon täysin toimeton.
      eniten pelkään että menikö vettä alakerran naapuriinkin. en uskalla poistua kotoa

ap

• Anonyymi

Minun osakkeellani, jonka vuokrasin taas, on kovat vakuutukset. Niiden pitäisi kattaa vahingot

• Anonyymi

Suosittelen soittamaan mahd.pian jotta vältyt kauheilta korjaus vaatimuksilta. Mitä nopeammin toimit niin sitä vähemmän tulee maksettavaa tuhosta.
      Eihän sinun tarvitse kertoa että sammuit suihkuun. Keksit jonkun muun tarinan.

• Anonyymi

Valheesta jää aina kiinni !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      347
      1287
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      763
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      748
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      735
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      653
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      621
    7. 46
      621
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    9. 57
      608
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      45
      567
    Aihe