tulipas taas..
kuinkahan suuret vahingot aiheutin...
menin suihkuun, vierin lattiakaivon päälle. herään noin 3 tuntia myöhemmin ja eteisessä on sentin kerros vettä joka on aloittanut matkansa olohuoneen puolelle. niin huono eristys ovessa että rappukäytävässä oli pieni lätäkkö kans.
alakerran naapuri ei oo tullu soittelee kelloa että onkoha vedet päätyny sinne asti?
kai se on pakko alkaa kerätä kaikki rohkeus ja soittaa vuokranantajalle..
tää on taas sitä pohjallakäymistä. viimeks loppu juominen useeks vuodeks kun kämmäsin vakavasti mut vähä eri asialla.
nyt ahdistaa hävettää ja vituttaa. kuinka voi ihminen olla niin tyhmä. tää tapahtu jo to-pe yönä. nyt oon näää päivät vältelly kaikkia ja kaikkee paniikissa. vaikla tiedän että mitä kauemin oottaa sitä kusisemmaks menee
suihkuun sammumine
6
580
Vastaukset
- Anonyymi
mä olen aina ihmetellyt miten ihmiset sammuu suihkuun.Mä ite en edes mahtuis mun suihkun lattialle makaa. Mutta näkäjään nää suihkuun sammujat on tosi hoikkija kun mahtuvat maa siellä lattialla.
- Anonyymi
On sinulla ainaski omatunto tallella. Oikeassa olet, kannatta nielaistaa häpeä ja nöyrästi heti kertoa. Ja ottaa myös oppiksen tulevaisuuden varalle. Ainaski osaat ottaa vastuuta. Se on iso asi se. Tekijällä sattu. Jospa tämä tapahtuma auttakin sinut oikealle polulle takaisin. Ratkaise ongelmat, ole sinut itsensä kanssa, sitten ei tarvi pullosta löytää ystävää. Silloin olet ystävä ja ystävällinen itsellesi, ilman pullon apua. Voimia, rohkeutta, tsemppia!
- Anonyymi
en saanut tänään soitettua. ahdistaa ja pelottaa sen verra että saanko huomennakaa. pelkään ja oon täysin toimeton.
eniten pelkään että menikö vettä alakerran naapuriinkin. en uskalla poistua kotoa
ap- Anonyymi
Minun osakkeellani, jonka vuokrasin taas, on kovat vakuutukset. Niiden pitäisi kattaa vahingot
- Anonyymi
Suosittelen soittamaan mahd.pian jotta vältyt kauheilta korjaus vaatimuksilta. Mitä nopeammin toimit niin sitä vähemmän tulee maksettavaa tuhosta.
Eihän sinun tarvitse kertoa että sammuit suihkuun. Keksit jonkun muun tarinan.- Anonyymi
Valheesta jää aina kiinni !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980