suihkuun sammumine

Anonyymi-ap

tulipas taas..
kuinkahan suuret vahingot aiheutin...
menin suihkuun, vierin lattiakaivon päälle. herään noin 3 tuntia myöhemmin ja eteisessä on sentin kerros vettä joka on aloittanut matkansa olohuoneen puolelle. niin huono eristys ovessa että rappukäytävässä oli pieni lätäkkö kans.
alakerran naapuri ei oo tullu soittelee kelloa että onkoha vedet päätyny sinne asti?

kai se on pakko alkaa kerätä kaikki rohkeus ja soittaa vuokranantajalle..

tää on taas sitä pohjallakäymistä. viimeks loppu juominen useeks vuodeks kun kämmäsin vakavasti mut vähä eri asialla.

nyt ahdistaa hävettää ja vituttaa. kuinka voi ihminen olla niin tyhmä. tää tapahtu jo to-pe yönä. nyt oon näää päivät vältelly kaikkia ja kaikkee paniikissa. vaikla tiedän että mitä kauemin oottaa sitä kusisemmaks menee

6

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mä olen aina ihmetellyt miten ihmiset sammuu suihkuun.Mä ite en edes mahtuis mun suihkun lattialle makaa. Mutta näkäjään nää suihkuun sammujat on tosi hoikkija kun mahtuvat maa siellä lattialla.

• Anonyymi

On sinulla ainaski omatunto tallella. Oikeassa olet, kannatta nielaistaa häpeä ja nöyrästi heti kertoa. Ja ottaa myös oppiksen tulevaisuuden varalle. Ainaski osaat ottaa vastuuta. Se on iso asi se. Tekijällä sattu. Jospa tämä tapahtuma auttakin sinut oikealle polulle takaisin. Ratkaise ongelmat, ole sinut itsensä kanssa, sitten ei tarvi pullosta löytää ystävää. Silloin olet ystävä ja ystävällinen itsellesi, ilman pullon apua. Voimia, rohkeutta, tsemppia!

• Anonyymi

en saanut tänään soitettua. ahdistaa ja pelottaa sen verra että saanko huomennakaa. pelkään ja oon täysin toimeton.
      eniten pelkään että menikö vettä alakerran naapuriinkin. en uskalla poistua kotoa

ap

• Anonyymi

Minun osakkeellani, jonka vuokrasin taas, on kovat vakuutukset. Niiden pitäisi kattaa vahingot

• Anonyymi

Suosittelen soittamaan mahd.pian jotta vältyt kauheilta korjaus vaatimuksilta. Mitä nopeammin toimit niin sitä vähemmän tulee maksettavaa tuhosta.
      Eihän sinun tarvitse kertoa että sammuit suihkuun. Keksit jonkun muun tarinan.

• Anonyymi

Valheesta jää aina kiinni !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      171
      7073
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      64
      2772
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2188
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      66
      1359
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      360
      1310
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1274
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      18
      1186
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1020
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      988
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      980
    Aihe