Nyt peräaukkoni on erittäin kipeä. Sellainen jomottava kipu on kokoajan ja jouduin ottamaan monta särkylääkettä mutta nekään eivät auta tähän. Äsken kävin pieraisemassa pöntöllä ja vesiripulit oikein purskahtivat hirvittävällä paineella ulos.
Annoin percettäni yhtä pirkkaoluttölkkiä vastaan
3
207
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on juuri se ongelma myynnissä, kysynnän vaisuhkon suhteen lisäksi. Pahimmassa tapauksessa särkylääkkeen jälkeen jää tappiolle. Lisäksi tulee aiheutettua yritysten mainehaittaa lähikaupan Tuulikaapissa.
Asd - Anonyymi
Kappojen eteen voisi rakentaa vesivanerista gloryhole tapaisen kojun missä on 1-6 reikää rivissä sontiaisille, reikien kautta tapahtuisi itse akti ja sen jälkeen maksu.
- Anonyymi
Itse käyttäisin tällaista palvelua mielelläni ohimennen, antaa avartavan vaihtoehdon heteroseksille sellainen pascainen, karvainen sontiksen haiseva perä tietysti myös ääni-efekteineen (korahtelevat ja äkkinäiset tuskanmörähtelyt).
Joskus voisin antaa vitosen vippiäkin avoimeen aukkoon session jälkeen, josta sontis pääsee ostamaan neljää pirkkatölkkiään pascaisella setelillään.
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3852052Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882009- 4391689
- 941688
- 61385
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041029- 197894
Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41792Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9766Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69758