Somerahvaaseen kuuluu luuserit, mitkä ei osaa ku kopioija kerman kommentteja kateellisena😁😁😁
Somekerma on parempaa väkeä
30
524
Vastaukset
- Anonyymi
😁😁😁 😁😁😁
- Anonyymi
Kuulin huhun että penanporukassa aletaan pitää penaa liian vanhana stalkkaus remmin johdossa koska pena on kutsunut itseään isopomoksija että pena yritetään syrjäyttää ja johdon kopio hommista ottaisivat kamalat kimulit.
- Anonyymi
Hei penan porukka on sama feikki kuin penakin. Etkö vieläkään tiedä sitä.
- Anonyymi
Olet varmaan sama juoru-ukko, mikä heti facebook ryhmässä kertoi et yp on ollu pyöräkolarissa, eikä pysty tulemaan koulun avoimet ovet tapahtumaan. Ihan niinkuin hän ei olisi itse pystynyt siitä kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan sama juoru-ukko, mikä heti facebook ryhmässä kertoi et yp on ollu pyöräkolarissa, eikä pysty tulemaan koulun avoimet ovet tapahtumaan. Ihan niinkuin hän ei olisi itse pystynyt siitä kertomaan.
Kuka kopioi lokin?
- Anonyymi
Tälle uutiselle odotetaan vielä vahvistusta... mutta jos pitää paikkaansa niin maailma ei ole enää entisensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälle uutiselle odotetaan vielä vahvistusta... mutta jos pitää paikkaansa niin maailma ei ole enää entisensä
...
- Anonyymi
Kuulin huhun että penan porukat ja pena on eri yeillä nykyään
- Anonyymi
Onko tämä somekerma aloittanut täällä palstalla yhtään järkevää keskustelua / ketjua?
- Anonyymi
Onkohan viime aikoina edes aloittanut yhtään ketjua?
Anonyymi kirjoitti:
Kommentit on ainakii ollu viisaita 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä ketju ole somekerman aloittama. Ei kylläkään järkevä keskustelun aloitus. Mutta jos haluaa paskaa niskaan niin sitten on.
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Kommentit on ainakii ollu viisaita 😂😂
Ootko aivan varma että on somekerman kirjoittamia nuo viestit?
T.Somekerma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko aivan varma että on somekerman kirjoittamia nuo viestit?
T.SomekermaAllekirjoitus Somekerma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoitus Somekerma.
Vai ihan allekirjoitus😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ihan allekirjoitus😂
Haluaa ainakin kuulua somekermaan kun allekirjoittaa niin. Minulle ihan sama kuka lukee itsensä somekermaan. Itserakasta porukkaa kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa ainakin kuulua somekermaan kun allekirjoittaa niin. Minulle ihan sama kuka lukee itsensä somekermaan. Itserakasta porukkaa kuitenkin.
Feikki-aarno haluaa ainakin kuulua somekermaan kun järjestää somekerman kokouksiakin ABC lla niin kuin persu-panukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17957482u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vaikuttaa kusipäiseltä öykkäri porukalta kun lukee penan sivulta noita viestejä.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Hymiöhemmo
- Anonyymi
Ketä tähän somekermaan kuuluu? Onko persuja vai kokkareita?
- Anonyymi
Vaikuttaa persun kirjoitukselta. Itserakasta porukkaa. Kerran yks persu arvosteli ystäväni profiilikuvaa ja vertas sitä oman kaveripiirinsä kuvaan. Kaverit oli kuulemma paremman näköisiä kuin tämä ystäväni. Ystäväni yli 70 vuotias ja persun kaverit ehkä n. 30/40 vuotiaita.
- Anonyymi
Penakerma
-Risto
-Minna
-Nina
-Pena- Anonyymi
Oletko varma ettei nuo kaikki ole penan feikkiprofiileja?
- Anonyymi
Up
T:Pena - Anonyymi
Kyl nyt vitsaillaa mut ei vitsailtu sillo ku oli kyse kuvakaappauksist. Vai??
- Anonyymi
Niin näkyy olevan :)
2023-08-04 16:50:16
Ei kultainen suihku,
Jää unholaan.
Vaan muistoissain jälleen,
Sen suuhuin saan
P.Tena
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569