Toisesta sisään toisesta ulos.
Mustamaalausjutut paikkakunnalla
32
1034
Vastaukset
- Anonyymi
paint it black lauloi jo rolling stones aikoinaan asiaa!
- Anonyymi
Jep! Kiva huomio onneksi joku keventää tunnelmaa
- Anonyymi
jyvät on erottuneet akanoista hyvin sanotaan näin.
- Anonyymi
110 kertaa katsottu
- Anonyymi
Siirtyy sinne toisille areenoille
Jos siellä on mukavaa.
Kukas sen estää ?
Rovaniemi vähän Lapin lumoa
Kullanhuuhdontaa jne - Anonyymi
Tällasta ….
Vain Pöytyällä. - Anonyymi
Eihän täällä kenenkään sananvapautta ole viety.
Sana on vapaa. - Anonyymi
Millainen paikka Pöytyä on?
- Anonyymi
kysy kunnanvirastosta. Sieltä selviää kaikki palvelut yms luonto matkailunähtävyydet yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy kunnanvirastosta. Sieltä selviää kaikki palvelut yms luonto matkailunähtävyydet yms
onko pöytyällä nähtävyyksiä?salli mun nauraa pöytyällä ei ole kun köyhyyttä ja kurjuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko pöytyällä nähtävyyksiä?salli mun nauraa pöytyällä ei ole kun köyhyyttä ja kurjuutta.
Totta sekin tuo oli positiivisuuden kautta, Se on iso asia että työttömyys on kovaa yli 300 ei ole vähäinen määrä.
- Anonyymi
ihana paikka:)
- Anonyymi
Etkä tiedä kun asut siellä ?
- Anonyymi
Enkelipuisto kuulemma hieno paikka.
- Anonyymi
Kun täällä on eri palstoilla niin paljon sitä kaikkea ohi pk kunnan asioiden niin jotain muutakin on oltava. olkoot sitten vaikka kaunisteltua totuutta
- Anonyymi
Ei sen kummempi kuin nämä mitkään täällä päin suomea...
- Anonyymi
Jos käyttää tätä areenaa toisten haukkumiseen mitä törkeimmillä tavoilla ei voi toivoa saavansa keskustella. Sellaiset poistetaan ja osa automaattisesti ei ne aina ole ilmiannettuja. Tätä ei tarvitse käyttää katkeraan syyttömien lyömiseen.
- Anonyymi
Ei täällä kukaan ole haukkunut ketään koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei missään nimessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei missään nimessä.
ja jos onkin ei ainakaan tunnusteta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa tämän palstan olla kokonaan omassa arvossaan. Ei mitään menetä.
Sillä siitä pääsee ja jos joku haukkuu antaa haukkua yksinään.
Mennään ulos tehdään jotain kivaa.... tai vaikka katsotaan salatut elämät... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reaktio kertoo että sinä ehkä saatat olla. Se koira älähtää jne
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513