Hanki elämä

Anonyymi-ap

Hanki elämä ja joku muu elämäsi keskipisteeksi. En ole kiinnostunut sinusta lainkaan enkä ikinä tule kiinnostumaankaan enää.

12

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

      Juu. Niin teen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Nämä tunnisteettomat purkaukset on niin naurettavia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sanos muuta


    • Anonyymi
      UUSI

      S nainen on ainut kuka minulle merkitsee.

      Aloittajalle suosittelen omaan mielenterveyteensä keskittymistä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Yx S nainen on varmaan psykoosissa ku se vaan jankuttaa samaa. Mitenhän voi olla niin sekasi. Kirjottelee varmaan itselleen viestejä niin tuntee narsismin nousevan kukoistukseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yx S nainen on varmaan psykoosissa ku se vaan jankuttaa samaa. Mitenhän voi olla niin sekasi. Kirjottelee varmaan itselleen viestejä niin tuntee narsismin nousevan kukoistukseen.

        Jankuttaako hän siksi ettei hänelle ole selkeästi ilmaistu kiinnostuksen puutetta?
        Tarkoitatko Rakkaudesta sekaisin? Miksi hyökkäät häntä kohtaan, jos hänellä on tunteita sinua kohtaan? Kuulostaa ennemminkin siltä, että et itse ole sinut omien tunteidesi kanssa. Yritätkö vihata häntä, peittääksesi omat kiintymyksen tunteesi joita et itsellesi salli? Kenties hän on vihoviimeinen ihminen johon olisit halunnut ihastua tai rakastua ja nyt suututtaa kun et voi kontrolloida tunteitasi? Syytät häntä narsistiseksi heijastaen omaa kyvyttömyyttäsi kohdata hänen tunteitaan? Oletko edes ilmaissut hänelle, ettet halua häntä vai odotatko häneltä telepatiaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yx S nainen on varmaan psykoosissa ku se vaan jankuttaa samaa. Mitenhän voi olla niin sekasi. Kirjottelee varmaan itselleen viestejä niin tuntee narsismin nousevan kukoistukseen.

        Onks tää S se jolle ilmaisit viimeviikolla irl ettet itse pääse hänestä yli?


    • Anonyymi
      UUSI

      Uli uli kurjaa sulla, kun suhun rakastuttiin. Ei ihminen itse päätä kehen rakastuu ja koska. Jaxulihaleja 😘😘😘

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä yritän kokoajan!

    • Anonyymi
      UUSI

      Sinun pitäisi hankkia joku muu paikka noille solvauksillesi. Miten olis soitto tai viesti hänelle, että menee oikeaan osoitteeseen !

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin karmee ihminen olet että onneksi ei oo tunteita sinuun.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä olen hankkinut jo uuden elämän, älä puutu siihen. Et enää tule kiinnostumaan, mutta tämä paljastaa, että olit kiinnostunut, tämän halusinkin kuulla, kiitos...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe