Olen elinikäinen Peugeot harrastaja.
Olen joskus yrittänyt joskus kysellä jotain foorumilla, vastaus tulee usein modelta
Mikä määrittely milloinkin on pielessä ja pottuilua tulee.
Autokantani on 403 alkaen jatkuen 404, 505 TI mallien kautta uusimpaan 504 pick-upiin ja käyttikset 406 ja 307.
Foorumilta ei voi edes hakea asioita jos et ole "sisäpiiriläinen" rekisteröity ja rokotettu.
Koska tarvitsen yksityiskohtaista tietoa löydän sitä helpoiten ranskankielisltä sivuilta, olen nimittäi tullut tulokseen ettei forumilta löydy riittävää osaamista.
Käyttiksistä nippelitietoa kyllä mutta minulle hyödyllistä ei.
Kun mode on kuin rautakangen niellyt EN JAKSA, Laisse-le tenir son cric
Herrastelu juttuja löytyy taas Club Peugeot de Finlande sivulta vaan ei sieltäkään tekniikkatietoa.
Vielä peugeot foorumista, Laisse-le tenir son cric
4
235
Vastaukset
- Anonyymi
Netissä on paljon sivuja eikä niillä ole kaikilla pakko käydä jos ei tunnu hyvältä.
Jos kokee vääryyttä jonkun sivun kohdalla niin voi myös itse koettaa avata vastaavan palvelun nollakorvauksella ja käyttää aikaa sen ylläpitämiseen.
Kerro sitten palvelusi osoite kun olet avannut peugeot keskustelupalstan niin tulen katsomaan mikä siellä on pielessä ja muistan valittaa siitä.- Anonyymi
Mode päässyt tänne länkyttämään sieltä karsinastaan. Edelle oleva täysin oikeassa, asiantuntevuus poistui Benkun myötä aikoja sitten ja jäljelle jäivät tämä vammaset jotka ajaa plösöillään. Pätee foorumilla kun muualla tulis pataan sössöttäjille.
- Anonyymi
Benkku kun lähti niin kehityskeskustelun pitäjät jäivät sinne. En tiedä mitä sieniä nuo on syönyt mutta ihan käsittämättömiä kahjoja. Tämä ykskin kehityskeskusteluiden pitäjä sankari voi ****u mikä pelle.
- Anonyymi
Jos sulla on jotenkin vaikeeta ja paha olla niin älä mene sinne sivulle, aika helppoa eikö totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882