Puretun vaihdelaatikon kasaus?

Tietääkö kukaan mistä PK-seudulta löytyisi osaava vaihteistohemmo? Itse purettua 33111-05040 vaihdelaatikkoa YARIS 1,33 vm 2010 ei saadakaan kasaan. Yksi viallinen laakeri vaihdettu, mutta kopan puoliskojen yhteenliittäminen näyttää ylivoimaiselta...

8

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heitä pas aaa romulavalle sinne se TOYOTA KUULUU KAIKKINE VIKOINEEN JA RUOSTEINEEN JOPA 2022 MALLIT LÄPI MÄTIÄ

• Anonyymi

Tuo nyt ei ollut vastaus kysyjän oikeaan ongelmaan. Aivan tarpeetontonta saastuttaa palstaa tuollaisilla lapsellisilla älyttömyyksillä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt ei ollut vastaus kysyjän oikeaan ongelmaan. Aivan tarpeetontonta saastuttaa palstaa tuollaisilla lapsellisilla älyttömyyksillä..

ON toyotahan ruostuu käsiin.haa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuka haluaa koskea siihen romuun?

• Anonyymi

Tuo on paska tilanne jos itse on sössinyt laatikon sekaisin, niin se pitää purkaa ihan atomeiksi ja koota alusta alkaen oikein. Taitaa olla helpompi hankkia romikselta toimiva.

• Anonyymi

Saattaa olla vaikeaa löytää korjajaa itse puretulle vaihteistolle. Voihan sitä yrittää jos tärppäisi.

• Anonyymi

Ei löydy, kun osaajilla on töitä ihan tarpeeksi. Noin siinä käy, kun halvalla yrittää saada. Sitä paitsi kun lastikko on atomeina, siihen kannattaa vaihtaa muutakin kuin yksi halpa laakeri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe