Chapter two

Anonyymi-ap

Henkinen murtaminen

Tässä vaiheessa ennenkuin aloitan kertomaan enemmän, haluan kuitenkin sanoa, ettei mitään nimilistaa ole. Tuli vedettyä nenusta tältäkin puolelta, mutta ihan vain siksi, että sai varmuuden, ketä kaiken kökön takana on, joten oma mokanne oli tämäkin.

No, nyt jos aletaankin saldoa katsomaan sieltä alusta lähtien, kun tänne erehdyin tulemaan, mitä kaikkea sen jälkeen alkoikaan tapahtua. Ja oleellinen kysymys on myös, mitä jo ennen tänne tuloa?! Tässä asiassa voisi eräs nimeltä edelleenkin mainitsematta miettiä, vielä kertaalleen, olisiko mitään - siis minkäänlaista - ideaa pyytää anteeksi ja kertoa rehellisesti (edes tämän kerran), mitä olikaan tehnyt jo aikoja sitten. Selvitellyt tietoja. Aivan. Mutta: tarkistitkohan, pitikö asiat paikkansa? Et. Tästä asiasta kirjoitin eräälle nimeltä mainitsematta meiliin (hän on hyvin tuttu nimi täällä), kuinka ne asiat taasen olivatkaan. Tuliko korjattua toiselle sinne tätä ollenkaan? Epäilen.

Tässä se nyt tuli nähtyä ja ihan teidän omien mokienne takia plus pienellä avustuksella, joskin vedätettynä, mutta kuitenkin, _kuitenkin_, mitä ja miltä taholta ne kaikki jutut ovatkaan. Koko ajalta. Teillä oli tiedossa, kuka olen. Minulla ei ollut teistä. Vasta nyt alkaa olla jo selvät sävelet.

Palataanpa vielä tuonne kirjoituksen alkuun. Henkiseen murtamiseen. Tältä ajalta, mitä täällä olen ollut. Koko ajalta. Tuliko onnistuminen? Nähdäkseni ei. Päinvastoin.

Onko ideoita, mitä seuraavaksi?

T. Se lahjaton kynäilijä

14

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Narsistin suurin toive on ,ettei jää kiinni.Sä jäät kiinni jos et n nyt niin parin vuoden kuluttua ja se on varma se hyvää 40 v päivää sitten

• Anonyymi

Tästä voi 38 v tunnistaa itsensä, helpotus meille muille.

• Anonyymi

Tai 58v päivää

• Anonyymi

Kirjoitit alun hänelle, siellä oli henkilöllisyytesi, mutta mikään ei muuttunut. Se on kaikki mitä voin ymmärtää.

• Anonyymi

Kloonattu hän asialla. Oikea hän ei ole murtunut ja asiat hyvin. Asiat saa täällä absurdiset mittakaavat.

• Anonyymi

Kyllä se on se yks 20cm levyinen sektori kaupan hyllyllä armosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on se yks 20cm levyinen sektori kaupan hyllyllä armosta.

Korkeus noin 10cm.

• Anonyymi

Mistä tiedät syyllisen?

• Anonyymi

Hei vaan teille! Voin oikein hyvin. En minä murru. Resilienssini on todella hyvä, sillä olen lapsesta saakka joutunut kokemaan äärimmäistä henkistä julmuutta. Te sitten pyritte sitä jatkamaan kuvitteellisilla perusteluillanne. Annan anteeksi teille sen kaiken sillä te, ette tiedä mitä te olette tekemässä. Muistakaa, että tekonne tulevat kummittelemaan teitä myös sen jälkeen kun olette heränneet ja ymmärtäneet tekonne.

• Anonyymi

No niin, selvisi lisääkin, vastaamattomuuskin on yksi keino viestiä asioita.

• Anonyymi

Voi voi

• Anonyymi

Fyysisellä ei voi rikkoa henkistä. Se on vain fyysisen rikkomista. Epätasa-arvoisesti ja vailla oikeutta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe