kaivattusi kanssa?
Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken
146
3561
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Oli Vesa vain silloin paikalla.
- Anonyymi
Tämä ei ollut sitten minulta, vaikka melkoisen osuvasti sanottu 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut sitten minulta, vaikka melkoisen osuvasti sanottu 😂
Joo, Vesan kanssahan me samassa huoneessa oltiin.
- Anonyymi
Vesa oli muistaakseni paikan päällä raflassa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesa oli muistaakseni paikan päällä raflassa. 🤭
No noi vattu!
- Anonyymi
Muistan.
- Anonyymi
Olit hehkeä❤️
- Anonyymi
Muistan. Ollaan kahdesti oltu lyhyt hetki ihan kahden. Molemmilla kerroilla annoin hänelle jotain paperista.
- Anonyymi
siinä oli biisi
- Anonyymi
Vessapaperia kenties ja toisella kertaa toit Tenat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä oli biisi
Trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä oli biisi
meillä myös
- Anonyymi
En oikein muista siitä mitään olin jossakin ihme tilassa
- Anonyymi
Muistan ihanan murun kanssa ne hetket😍
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Muistan. Katsoi minua ja puhui minulle kauniisti. Kosketti käsivarttani ja minä hänen sitten takaisin. Ei oltu kyllä aivan kaksin, vaikka koin tilanteen intiiminä. Se oli varmaan sellainen hetki, jolloin ihastuin lopullisesti. Sain varmuuden tunteilleni.
- Anonyymi
Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh.
Tämä oli ns uuden ajan kohtaaminen. Muistan kyllä aivan ensimmäiset kahdenkeskeiset hetket todella kauas vuosien päähän. Silloin vain pidin hänestä ja hänen huumorista.
- Anonyymi
Muistan tän hetken myös. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.illoin tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.illoin tapahtui?
Keväällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keväällä
Taisi olla talvea. Luulen, että muistan päivämäärän.🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla talvea. Luulen, että muistan päivämäärän.🙈
Et kai sä nyt sentään päivämäärää muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sä nyt sentään päivämäärää muista.
Joo, muistan päivämäärän. Kuvittelin näemmä tunteet ilmeisesti molemminpuolisiksi. Noh, ihastunut mieli taisi tehdä tepposet.
- Anonyymi
Jotenkin muistan, jos se oli eka hetki. Hänen piti kirjoittaa sana johonkin.
- Anonyymi
Oli hetki kuin olisimme tunteneet ikuisuuden ja olleet rakastavaisia.
- Anonyymi
Ruokalassa.
- Anonyymi
Kaipa se kadulla oli.
- Anonyymi
Käsi kädessä kuljemme taloon autioon...
- Anonyymi
Ne taitavat olla niitä kohtaamisia, jotka kuuluvat ikuisesti muistettavien asioiden kirstuun. Niissä piilevät rakkauden taika ja ihastumisen jännittävyys, se tunne kun läheisyydessä ei ole mitään eikä ketään muuta, ja kaikki aistit ovat varautuneet toiseen ihastuttavaan ihmiseen.
https://youtu.be/hru_Dzv1olM- Anonyymi
Kuvasit kohtaamisen hyvin, hän on taitava kirjoittamaan ja sanailemaan. Aistit ovat äärimmäisen herkässä ja kaiken tallentaa ihastuneeseen mieleen. Kohdatessamme kaikki aika katoaa, enkä näe mitään muuta kuin hänet. Aistit terävöityvät havaigsemaan hänet. Pidän hänen äänestä ja tavasta puhua. Erotan hänen askeleet kaukaa, haistan hänen tuoksunsa, kun hän on lähelläni. Pidän hänen kasvoista, haluaisin katsoa pitkään silmiin. Vartalokin on erittäin täydellinen, haluaisin sen kiinni omaani. Rakastuminen on kaunista ja haluaisin sellaisia kauniita hetkiä hänen kanssaan.
Olet oikeassa, kaikki on jännittävää. Yritän pysyä tyynenä, vaikka koen rakastumisen myrskyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasit kohtaamisen hyvin, hän on taitava kirjoittamaan ja sanailemaan. Aistit ovat äärimmäisen herkässä ja kaiken tallentaa ihastuneeseen mieleen. Kohdatessamme kaikki aika katoaa, enkä näe mitään muuta kuin hänet. Aistit terävöityvät havaigsemaan hänet. Pidän hänen äänestä ja tavasta puhua. Erotan hänen askeleet kaukaa, haistan hänen tuoksunsa, kun hän on lähelläni. Pidän hänen kasvoista, haluaisin katsoa pitkään silmiin. Vartalokin on erittäin täydellinen, haluaisin sen kiinni omaani. Rakastuminen on kaunista ja haluaisin sellaisia kauniita hetkiä hänen kanssaan.
Olet oikeassa, kaikki on jännittävää. Yritän pysyä tyynenä, vaikka koen rakastumisen myrskyä.Tyyntä myrskyä edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kaikki on jännittävää. Yritän pysyä tyynenä, vaikka koen rakastumisen myrskyä.Ei nämä sinun rustaulut mies nyt niin ihmeelisiä ole, oman elämän eino leino🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä sinun rustaulut mies nyt niin ihmeelisiä ole, oman elämän eino leino🤣
Nainen ja jokseenkin tollo olen. Rakastuminen on ehkä toiseksi tai kolmanneksi paras tunne mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ja jokseenkin tollo olen. Rakastuminen on ehkä toiseksi tai kolmanneksi paras tunne mitä on.
Taidat mies pitää uskottavana sitä, että nainen kutsuisi itseään tolloksi? Joku narsistisia piirteitä omaava ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat mies pitää uskottavana sitä, että nainen kutsuisi itseään tolloksi? Joku narsistisia piirteitä omaava ehkä
Saat ihan vapaasti pitää minua miehenä, nainen kuitenkin olen.
Itseinho on minussa syvällä, vaikka itsetunto-ongelmia ei ole...
- Anonyymi
Muistan.. toki ☺️
- Anonyymi
No koskas se mahtoi olla? 😉
- Anonyymi
Et koskaan kommentoi takaisin. Tiedän syynkin. Mutta mielenkiintoista…
- Anonyymi
Täysin en ole varma oliko ensimmäinen kahdenkeskinen hetki, mutta se hetki kahden eräässä huoneessa jäi kyllä tulenpalavasti mieleeni, sydän heitti yllättäen volttia. Se tuli ihan puun takaa, en ollut varautunut, en ollut ajatellut sellaista. Sydän taisi mennä pitkästi mieltä edellä. Siitä lähtien olen ollut eksyksissä.
- Anonyymi
Ai siksikö sulla tuli yhtäkkiä niin kiire lähteä?
Kyllä se minustakin oli eka täysin kahdenkeskinen hetki. Sitä ennen oltiin oltu kahdestaan muiden ympäröimänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siksikö sulla tuli yhtäkkiä niin kiire lähteä?
Kyllä se minustakin oli eka täysin kahdenkeskinen hetki. Sitä ennen oltiin oltu kahdestaan muiden ympäröimänä.Ohi. Siitä hetkestä ei ollut kyllä kiire mihinkään. Kunpa vain olisi ollut rohkeutta katsoa silmiin, ottaa kädestä kiinni ja muiskauttaa pusun tai kaks.
- Anonyymi
Käärmeen jäljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärmeen jäljet.
Ei ei ei ei. Vaan l'amore.
- Anonyymi
Samanlainen hetki ollut itelläkin ❤️huh kuumottaa
Ootko ollut paikassa sen jälkeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärmeen jäljet.
Kyyn eleet.
- Anonyymi
Muistan ikuisesti!!
- Anonyymi
En muista
- Anonyymi
Takuulla, olihan se ensimmäinen kerta ku tavattiinkin 😍
- Anonyymi
Kyss
- Anonyymi
Kyllä. Kuumaa oli.
- Anonyymi
En varmaankaan.. Sen yhden tilanteen muistan, jossa hän tuntui menevän jotenkin hämilleen kesken selostuksensa, ja ihmettelin mitä sopimatonta tein, kun hän reagoi niin, meninkö liian lähelle tai jotain. Mutta yritin olla asiallinen ja keskittyä asioihin, jotka saatiinkin sitten käytyä läpi. En sitten ajatellut siitä mitään sen ihmeempää silloin, joskus ihmiset ovat jännittyneitä syistä jotka eivät ole ilmeisiä, ja joka tapauksessa se vaikutti menevän ohi.
- Anonyymi
Täst tulee mieleen oma juttu, teit jo lähtöä ja aloin kertoa vielä jotain dramaattista juttua alakerran väestä, koitin kuiskata ja haroin hiuksia niin hänen kaksmetriset silmät vaan tuijotti, eikä yhtään kuunnellu, keskeytin jutun ja halusin mennä oven taa piiloon🚪
- Anonyymi
Muistan vaikka haluaisin unohtaa
- Anonyymi
Muistan muutamia kohtaamisia. Sen, kun näin hänen istuvan yksin ja päätin mennä juttelemaan. Lopuksi kysyin, onko hän Fb:ssä ja haittaisiko, jos lisäisin hänet kaveriksi.
- Anonyymi
Niin, onko jäänyt mieleen jos pelkkä kysymys saa hymyilemään.
m38 - Anonyymi
Tuoreessa muistissa. Huhhuh🔥
- Anonyymi
Ei me oltu kahden, tilassa oli.oaljon ihmisiä ja hälinää. Mutta siinä syleilyssä olimme kahden, sen hetken💔
- Anonyymi
Ihanaa! Minullakin on tuollainen muisto eräästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa! Minullakin on tuollainen muisto eräästä.
Miehestä, millaisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehestä, millaisesta?
Ei kun naisesta. Syleilimme tilassa, jossa oli muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on kauan, mutta tunnen sen kosketuksen vieläkin ihollani...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tila oli laaja ja ihmisiä oli paljon, oltiin sivussa kuitenkin. Se oli yllättävä liike minkä hän teki, se ei unohdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tila oli laaja ja ihmisiä oli paljon, oltiin sivussa kuitenkin. Se oli yllättävä liike minkä hän teki, se ei unohdu.
hmmmm.. Joskus rohkeus ylittää kontrollipidäkkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmmmm.. Joskus rohkeus ylittää kontrollipidäkkeet
Siihen se rohkeus sitten jäikin..😔
- Anonyymi
Seuraavan kerran en pysähdy kuin kohdallesi jos näen pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Paperiset oli kuivaamista pyyhkimistä varten
- Anonyymi
Ei niitä tullut. Mies ei kiinnostunut, vaikka osoitin kiinnostusta sanallisesti.
- Anonyymi
Se tuli äkkiä kun tavattiin. Eikä se ollu suora kosinta. Sanoit vain,että et enää seurustele ??? Jäihän tuo kaivelemaan mieltä. Oisko tässä ollu jakoa mullakin. En vaan tohtinut pyytää omakseni silloin kun oli sutinaa toisen kans joka hiipui pian pois....Näin ne vaan asiat karkaa käsistä. Jäi harmittamaan. Pian olikin sulla jo uus kaveri kun nähtiin. 🤣 Hyvää vaan teille yhdessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuli äkkiä kun tavattiin. Eikä se ollu suora kosinta. Sanoit vain,että et enää seurustele ??? Jäihän tuo kaivelemaan mieltä. Oisko tässä ollu jakoa mullakin. En vaan tohtinut pyytää omakseni silloin kun oli sutinaa toisen kans joka hiipui pian pois....Näin ne vaan asiat karkaa käsistä. Jäi harmittamaan. Pian olikin sulla jo uus kaveri kun nähtiin. 🤣 Hyvää vaan teille yhdessä..
Jos ihmisellä in vähänkään järkeä päässä, niin huikkaa että olet aivan kuutamolla itseksesi kirjoitteleva mies
- Anonyymi
Millä tavalla sanallisesti? T. Tyhmä mies
- Anonyymi
En muista. Olemme olleet useasti kahdestaan, mutta en muista mikä niistä oli ensimmäinen kahdenkesken.
- Anonyymi
Juuuuuuuuuuppaaaaa... kanavalla
- Anonyymi
Muistan kyllä sen roskis jutunkin;)
- Anonyymi
Ai niikö missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niikö missä?
Dyykattiin roskista yhdessä siellä baarin takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dyykattiin roskista yhdessä siellä baarin takana.
Höpö höpö
- Anonyymi
En muista
- Anonyymi
Muistan millainen oli hetki, kun ihastumiseni tajuttuani ensimmäisen kerran jäin hänen kanssansa kahden. Olisin halunnut niiden minuuttien kestävän ikuisesti, mutta sitten aina välillä eräs kolmas rikkoi lumohetkemme.
- Anonyymi
Oliko kolmas pyörä ihastunut suhun vai häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kolmas pyörä ihastunut suhun vai häneen?
Ei hän ainakaan ole koskaan minulle paljastanut oliko joskus ihastunut tuohon naiseen.
- Anonyymi
Nii
- Anonyymi
Tänään nähtiin eka kerran, muistan.
- Anonyymi
Muistan, kentällä tavattiin.
- Anonyymi
Haluaisin muistaa :(
- Anonyymi
Piippukadulla
- Anonyymi
Muistan ja päätä puistan.
- Anonyymi
Ensimmäinen kohtaaminen oli kaunista. Juotiin kai ensin teetä ja mentiin bussiaseman/sen rakennuksen taakse. Kuu oli lähellä maata.
Monia kohtaamisia sen jälkeen jotka muistan.
Yksi oli talvella kun lumihiutaleet leijaili maahan ja oltiin katuvalon kohdalla. ❤️ - Anonyymi
taidan muistaa, kiitos sinulle, joskus vuosia sitten koin kyllä itsekin katkeruutta, vielä vähän Katkeruutta, en niinkään vihaa vaan surua, pelkoa, ahdistuneisuutta teistä. Tuntuu aina hyvälle kun pääsee teistä eroon, ja ette pääse mitenkään vaikuttamaan elämääni, silloin kaikki menee aina paremmaksi, paikoin tosi hyvin, ja sitten alkaa teidän hakkaaminen. kuitenkin tuo hetki sijoittui joskus maaseutuun, luulin toiseksi henkilöksi, hetkiä on useampia. noin vuoden elettiin ihanassa kuplassa, oltiin hetki kaukana kaikesta, asiat meni hyvin, tuli mahtavia tuloksia, olimme pahalta piilossa, tuo vuosi toi minulle terveyttä, onnea ja hetket oli upeita. ne vaikutti itseeni tosi paljon, tunsin eläväni ja sain rauhaa, tein tuona vuonna itselle huipputulot, moni juttu sai alkunsa, vahvistuin luonnosta, mahtava vuosi. toki aloittivat megahakkaukset, se oli heille liikaa. ei mikään heistä mutta irrottauduin heistä ja heidän paskan kanto roolista, ja kostivat kovaa. heillä alkoi ennen näkemätön kilpailu, kateus ja halu tuhota. lopulta jouduttiin muuttaa, lähes kuolimme kolarissa, päästiin karkuun ja taas vuosi meni hyvin, ja vielä osittain seuraava, mutta taas saatiin huipputuloksia, mahtavaa aikaa meille ja ei heistä, mutta se oli heille liikaa, ja piti taas hakata. yrittävät jo heti aamusta, raha on heille minulla kuin myrkkyä. He ovat yksinkertaisesti pahoja ja eivät omassa kuplasdaan pysty ymmärtämään että kaikki hyvä muille ei tule heistä tai niitä ei järjestetä, minä saan hyötyä töistäkin, niinpä hakkaavat niitäkin. En ole eläissäni noin valtavaa halua tuhota noin valtavaa kateutta tai noin valtavaa voimaa pahaan. ivaa ja epätoivoa siitä että joku pärjää. mutta aloitetaan ja jatketaan muuten, todetaan taas kävivät ja hakkasivat, siitä tulee heille varmasti karmassa pahaa.
- Anonyymi
ne on pakosti heikentynyt jo, mutta vuosi on tuo aika, jolloin asiat voi järjestyä huippuun ilman heidän vaikutusta, ja ei täydy olla itsekäs varas. ja 5-12 kk on tuo aika minkä tarvitsevat täyteen tuhoon, minkä tekevät. Mutta se verottaa heidän voimiaan ja tuo heille huonoa. joten kai he lopettavat joskus, hyökkääjät heikentyvät aina ja tämä vie heidän sympatiaa pois, ja vaikuttaa kaikkeen kielteisesti.
- Anonyymi
Millainen backstoori mies/gubbe/ätmi sinulla on tälle kerronnalle?
- Anonyymi
Torilla pulut raakkui ne vain
- Anonyymi
Kyllä niille joku tiedonjyvä kannattaa silloin tällöin heittää niin on mistä tapella
- Anonyymi
Muistan. Se muutti kaiken.
- Anonyymi
Itse tapasin naisen joka ns. muutti kaiken. Yhden kerran huomasin että kaikki on muuttunut. Hänestä tuli jotenkin osa minua. Yhdistyi sen syvimmän osan kanssa, tärkein suojeltava asia ihmisellä, ja vaikka en tiedä syytä tai edes tunne häntä tarkemmin, niin antaisin sen tapahtua uudelleen. Kaipaan hänen seuraansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tapasin naisen joka ns. muutti kaiken. Yhden kerran huomasin että kaikki on muuttunut. Hänestä tuli jotenkin osa minua. Yhdistyi sen syvimmän osan kanssa, tärkein suojeltava asia ihmisellä, ja vaikka en tiedä syytä tai edes tunne häntä tarkemmin, niin antaisin sen tapahtua uudelleen. Kaipaan hänen seuraansa.
Minulle kävi samoin ja se tuli täysin puskista. Muistan sen järkyttävän suuren hellyyden mikä virtasi läpi ja silloin se tapahtui.
Mieletön kokemus ja tunne ei ole mihinkään kadonnut, ainoastaan voimistunut. Kaipaan niin että sattuu, koko ajan.
siv. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kävi samoin ja se tuli täysin puskista. Muistan sen järkyttävän suuren hellyyden mikä virtasi läpi ja silloin se tapahtui.
Mieletön kokemus ja tunne ei ole mihinkään kadonnut, ainoastaan voimistunut. Kaipaan niin että sattuu, koko ajan.
siv.Onko tuossa mitään järkeä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuossa mitään järkeä ?
Olisiko järkevin asia mitä voi tapahtua elämässä?
T. tuo ylempi mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siv.Milloin sinut päästiin yllättämään? Aika ikkunaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sinut päästiin yllättämään? Aika ikkunaa?
Ekan kerran joskus viime vuonna, sitten uudelleen helmi-maaliskuussa se taisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuossa mitään järkeä ?
Ei mutta kun rakastuu, se on samalla upeaa ja samalla raastavaa. ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siv.Sama tapahtui itselleni erään miehen kanssa. Pysähdyimme juttelemaan kadulla. En edes muista miksi aloimme jutella, ehkä hän pysähtyi vain koirieni vuoksi. Juttelimme pitkään melko syvällisiä. Sen jälkeen hän on asunut mielessäni. En ole mitenkään helposti ihastuva ja olen viihtynyt jo pitkään yksin, joten ihmettelen hänen vaikutustaan minuun. Siitä kohtaamisesta on lähemmäs kaksi vuotta, mutta edelleen aina ulos lähtiessäni toivon, että näkisin hänet edes vilaukselta ja silloin harvoin kun näemme ja vaihdamme muutaman sanan minä hymyilen viikon. Tiedän mitä hän opiskelee ja hän tietää mitä teen työkseni, mutta minulla ei ole aavistustakaan onko hän sinkku tai onko hänellä kiinnostusta minua kohtaan. En siis rohkene tuoda esille kiinnostustani vaan yritän olla mahdollisimman normaali ja vaihtaa vain kuulumiset paljastamatta todellisia ajatuksiani.
- Anonyymi
Jälkeenpäin ajatellen olihan se hullua lähteä täysin vieraan miehen auton kyytiin. 😳
- Anonyymi
Ei ole tapana ekoilla treffeillä vielä tutkia toisen hansikaslokeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapana ekoilla treffeillä vielä tutkia toisen hansikaslokeroa.
Ihanaa hei yp poisti tuosta välistä kommentin. Nyt näyttää niikuin tuohon ois vastattu noin. 😂😅
- Anonyymi
Hulluhan sinä olet miksi olet tuollainen
- Anonyymi
Kiitos. Ainakin ihmisenä parempi kuin sinä.
- Anonyymi
Muistan. Kurkistin oven raosta ja olin että O-ou, näyttää liian hyvältä 😘 Menin huoneeseen jossa hän odotti minua, käteltiin ja siitähän se lähti, sekosin kättelyssä🤩🤝😁 Ajattelin että mitenhän tässä vielä käy ja tiesin heti 🥰
- Anonyymi
😂😉😶🌫️
- Anonyymi
Nelinkeskisen muistan. Valkoinen oli. https://www.youtube.com/watch?v=o2OZ7zSHlGI&t=89s
- Anonyymi
Muistan, pyysin häntä kirjoittamaan 'kissa'.
- Anonyymi
Aina tuntui joku pörräävän ympärillä
- Anonyymi
Toinen hetki kolmisteen on tuoreimpana muistissa 🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Haisette röökille hyi!!
- Anonyymi
Luulen että ensimmäisestä kerrasta tulee mieleen merirosvo tarina, kaunis nainen ja röyhkeä ja huonotapainen rosvo♥️
- Anonyymi
Rosvolla taisi olla vain huono päivä.
- Anonyymi
Kahvihuoneessa oltiin joskus kahdestaan, kerran hän esitteli vähän leikillään kiinteää peppua nojaamalla eteenpäin. Itseäni vanhempi ihana nainen ! Milloinkahan saan syliin asti ottaa, jaksan kyllä odottaa...
- Anonyymi
moi beibi
- Anonyymi
Minä vuonna olette tavanneet ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Eihän sitä voi tänne kirjoittaa.
Mutta Suvi laulaa sen asian julki laulussaan "vaiettu rakkaus". - Anonyymi
Joo mentiin mun kämpille panemaan samana iltana kun ekan kerran tavattiin.
- Anonyymi
Herttileijaa kui intiimejä kyssäreitä joku heittää. Mä punastun 🤬
- Anonyymi
Joo, tosi hyvin! Muistan mitä sanottiin ja hänen katseen kahvikuppeineen.
- Anonyymi
Joo muistan! Tule kahville, kuppi kuumaa termarista!
- Anonyymi
Ei sitä voi unohtaa
- Anonyymi
Kyllä, vuosi sitten. Istuimme pienessä huoneessa, hän kysyi paljon kaikesta.
- Anonyymi
Muistan selvästi. Käytiin lounaallakin kahdestaan.
- Anonyymi
Onko tuosta jo monta vuotta aikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuosta jo monta vuotta aikaa?
Viime vuonna oli.
- Anonyymi
Kyllä sen hetken muistaa jokainen, jos siinä on havahduttu rakkauden äärelle. Yleensä niissä hetkissä on ollut jotain suurta romanttista ja altistavaa läheisyyttä. Silloin kun alkaa tykkäämään toisesta, herää kuin sumusta ja huomaa kuinka ihana ja mukavan tuntuinen toinen voikaan olla. Nainen ja mies on tehty toisillensa, vastatusten tai kuinka tahansa, jos viellä orastava kiinnostus toista kohtaan on olemassa, ei vetovoimalla ole mitään rajaa. Joskus miellyttävä yhteinen tekeminen tai muu yhdeksi tuleminen, saattaa saada syntymää mielen yhtymän hyvästä kumppanuudesta. Mutta kyllä se syvempi tunne syntyy seksuaalisuuden, intohimon ja rakkaushellyyden sekoituksella, se jättää jäljen jota ei tahdo eikä pystykään hävittämään. Kahden kesken naisen kanssa, on paljon enemmän kuin kaksin ajatustensa kanssa, siinä voi "käsitellä" tunteidensa kohdetta eikä tarvitse pelätä yhteyden rakoilemista tai katkeamista.
https://youtu.be/DzNK-FRrXtE - Anonyymi
Hani halin kanssa
- Anonyymi
Kolme hania monta halia
- Anonyymi
jäin kuunteleen ja hymyilin. mietin et …wau:”3…
- Anonyymi
Muistan
https://youtu.be/axxBnoIRvlU - Anonyymi
Muistan.
- Anonyymi
Muistan. Meitä oli useita henkilöitä saman asian eteen puuhastelemassa ja yhdessä vaiheessa hommia jaettiin, silloin minä jäin hänen kanssaan kaksin. Olin aivan tulisilla hiilillä, mutta peitin tuntemukseni.
- Anonyymi
Jostain syystä lähes aina kun meillä olisi mahdollisuus olla kahdestaan, niin joku tulee nurkan takaa seuraan. Mutta on muutama kerta kahdestaankin saatu olla ja muistan ne kaikki, myös sen ensimmäisen. Silloin en tosin vielä ollut häneen näin ihastunut.
- Anonyymi
Muistan. Ensin luulin ettei hän pidä minusta, vaikka emme tunteneet edes. Sitten kun nähtiin uudelleen,ymmärsin olleeni väärässä (vaikka emme olleet ihastuneita, tai en ollut, hän oli kiva)
- Anonyymi
Ei mitään muistikuvaa, taisin olla muutaman ottanut kun baarissa nähtiin.
- Anonyymi
Ei ole ollut vieläkään kahdenkeskistä hetkeä.
- Anonyymi
Se tulee vielä 😊
- Anonyymi
Muistan, se oli ns. varastettu hetki.
Kyllä muistan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990