Oon parikymppine hoikka jätkä ja kiinnostais miesten väline seksi. En oo kuitenkaa tehny mitää ku en tiiä kannattaaks. Oon siis miettiny et joku imis mua ja mä panisin. Oma arabitausta vähä lisää paineita, ku en haluu mitää julkiseks. En tiiä olisko musta ees kukaan kiinnostunu, ku en oo 110% suomalaine.
Kannattaisko kuitenki kokeilla vaik oon vähä epävarma? Jos joo ni mist haette seuraa, en oo homobaareihin menos.
Kannattaaks kokeilla miestä?
59
2429
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkee kannattaa aina kerran kokeilla.
Missä päin olet?- Anonyymi
Pks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks
Netistä sen löytää. Olisko Temussakin jotain.
- Anonyymi
Painu aavikolle takas rotta
- Anonyymi
älä sää runkkri kommentoi ollenkaan
- Anonyymi
taas yx joka tarvis kyrpää kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas yx joka tarvis kyrpää kunnolla
Voi kumpa sitä saisinkin ;)
- Anonyymi
Kokeile sitä bio kaasu tyyppi, se käyttää mekkoja.
- Anonyymi
Upo-mies vois maistaa metsäs vadelmaasi.
- Anonyymi
Kokeile ihmeessä, kun miehet kuitenkin kiinnostaa enemmän kuin naiset.
- Anonyymi
47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ HEIMOLASSA!
2024-07-22 16:35:14
UUSI
SÄ SAATANAN HUORAN KUSIPÄÄ PENTU SAATANA LOPETAT TON SAATANAN TOUHUS NYT! - Anonyymi
Muutamat runkut ja imettämisen kokeneena suosittelen kokeilemaan. Itsekin lisää kokemuksia haussa
- Anonyymi
Onks millasii ollu kokemukset siis mitää ootte tehny?
- ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- apNeljä kertaa runkut molemminpuolin ja kaks kertaa imetty lastit. Kerran on ollut muna suussani hetken. Tykästyin heti ekalla kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä kertaa runkut molemminpuolin ja kaks kertaa imetty lastit. Kerran on ollut muna suussani hetken. Tykästyin heti ekalla kerralla
Mist löysit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mist löysit
Runkkukartasta pari ja persikka.net, mikä ei ilmeisesti enää toimi?, pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkukartasta pari ja persikka.net, mikä ei ilmeisesti enää toimi?, pari
Onks sulla seksitreffit sivust kokemuksii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- appuiston penkillä ottanut nuorta isoa peppuun kyllä tuntu hyvältä ja yleisöäkin oli katsomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mist löysit
uima-rannoilla aina komeita pullotuksia vinkkaat vaan joku aina haluu suihin oton pian on jono
- Anonyymi
Missä päin olet?.
- Anonyymi
Pks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks
Kiinnostaako kalastus?:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako kalastus?:
Ai et mentäs kalastaa ja siitä tekee jotai muut? Mul ei kyl oo mitää kalastus osaamist nii en tiiä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai et mentäs kalastaa ja siitä tekee jotai muut? Mul ei kyl oo mitää kalastus osaamist nii en tiiä. :D
Ei pakko kalastaa. Rannoilla on helppo tutustua ja sit mennä muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pakko kalastaa. Rannoilla on helppo tutustua ja sit mennä muualle.
Ooks millane tyyppi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks millane tyyppi?
Vähä vanhempikaveri. Otan suihin ja saa panna.
En juo, enkä polta. Asun yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä vanhempikaveri. Otan suihin ja saa panna.
En juo, enkä polta. Asun yksin.Sul olis paikka vai ulkona? En ite ulkon haluis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sul olis paikka vai ulkona? En ite ulkon haluis
Mul on paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on paikka.
Ooks kolmekybäne vai mite paljo vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks kolmekybäne vai mite paljo vanhempi?
70v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
70v.
Mistäs päin olet '70 v" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs päin olet '70 v" ?
Helsinki. Itäpuolelta. Teen sen , mitä on sovittu.
En kaipaa julkisuutta, olen aika uusi.
- Anonyymi
Ei siitä haittaakaan ole ja itse kalastuksen ohella päädyin kaverini kanssa kokeilemaan saunareissun jälkeen.
Itse nuorempi 35v ja isommat 16/4 vehkeet ja partnerina 64v mies jolla todella pieni 9/3- Anonyymi
Sä panit kaveriis vai mitä teitte? Miten päädyitte tohon tilantesee?
- Anonyymi
minä kans sain ison vonkaleen suuhuni mutten yhtään kalaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä panit kaveriis vai mitä teitte? Miten päädyitte tohon tilantesee?
Päädyttiin juttuun,kun itseä kiinnosti kokeilla ja kaveri oli puutteessa jutellessa pienessä kännissä.Saunan jälkeen mentiin sänkyyn ja itselläni seisoi pystyssä jo tuolloin.
Kokeilussa kaverini runkkasi itseni loppuun asti ja kokeilin kalua hänen peppuaukolla,mutta ei halunnut että painan sitä sisään.
Itse runkkasin hänen kaluaan aina tulemiseen asti.
- Anonyymi
jos anaali panoa haluat sitä paremmin ja helpommin antaa miehet kuin parikymmpiset naiset
- Anonyymi
Oon kuullu samaa ja ku mul on viel suht iso ni naisilt olis varmaa vaikee saada. Miehet kuulemma ottaa vaik mitä peppuun ni kelpais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kuullu samaa ja ku mul on viel suht iso ni naisilt olis varmaa vaikee saada. Miehet kuulemma ottaa vaik mitä peppuun ni kelpais
jos varovainen ja paljon rasvaa otan kyllä ukm kokeillut jo isoa sauvaa mahtuu kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naiset pelkää pikku kipuja ite miehenä otan niin suurta kuin löydän pakko saada pohjaan asti kipu muuttuu hurmioks ja tajuton anaali-orkku jee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos varovainen ja paljon rasvaa otan kyllä ukm kokeillut jo isoa sauvaa mahtuu kyllä
jos isoa saa imen heti uuteen panoon kestää ja orkku takuu tietää saaneensa
- Anonyymi
Ei tarvitse olla välttämättä anaalipanokaan.
Itse muutaman miehen kanssa tehnyt niin,että kumppani pitää kalua kädessä ja liukkaria siihen.Panee käteen siis käytännössä.
M47v - Anonyymi
Kaikkea kannattaa kokeilla
- Anonyymi
Mistä sitä löytää parhaite seuraa kokeiluun?
- Anonyymi
Mä olen kuullut yli 50v naisen kertomana kuinka hän olisi halunnut olla toisen naisen kanssa ja mikä oli ollut toisen naisen reaktio Mä luulen, että se vaatii kanttia meiltä miehilläkin käydä toisen miehen eteen ja ottaa kalua suuhun tai kakkoseen. Mutta kaikkeahan kannattaa kokeilla, mutta ei kannata esineellistää itseään. Ja se kannattaa tajuta että eka kerta ei koskaan ole mikään hyvä. Parhaat kerrat tulee monen monen ja monen jälkeen.
Itse olin pentuna bottomina eikä se ollut se ongelma vaan ihan muut asiat. Parissa vuodessa asian ehti oppimaan Mutta se vaatii muutakin kuin ”halun kokea. Näistä on kuullut juttuja myös naisilta.- Anonyymi
Vaatii se alkuun kanttia ja tämä omasta näkökulmasta toppina toimiessa.
Itsellä oli tosin hyvä opastaja ensi kerralla noustessa miehen ylle ja sisään.
Hankalinta lienee ajatukset muiden mielipiteistä joista ei pidä piitata mitään.
M47v
- Anonyymi
tänne vaan imisin ja saisit nussia vaikka koko päivän
- Anonyymi
kyllä kannattaa kokeilla mutta sitä haluaa aina uudestaan ite nykyään ukm mutta kyrpää tekee välillä mieli jäi hyvä muisto peppuni panosta
- Anonyymi
Voi kumpa sitä saisinkin ;)
- Anonyymi
Voi pojat, olen imenyt arabimunaa ja samalla saanut peppuun isoa melaa. kyllä arabit osaa, ihanan karvasia ja isomunaisia, isot pussit lätisi mun pebaan vaan kun painoi menemään.
- Anonyymi
Tää sai kyl mun arabi kullin kovaks XD
- ap
- Anonyymi
Kokeilu kannattaa aina
- Anonyymi
Kokeilin ensimmäistä kertaa ystäväni kanssa hän otti suihin minulta ja hyvältä tuntui vaikka hän on perheellinen ei tykkää miehistä on kuulemma aina halunnut kokeilla mun kanssa joten annoin hänelle. Hänen vartalonsa oli upean seksikäs.Hän sai minulta käsihieronan ja hänen sperma lensi minun vartalolle. Lupasi ostaa minulle kellon seuraavalla kerralla kun tavataan salaa treenien jälkeen futis. 33v ja 33v ystäväni
- Anonyymi
aloita nuorena vaan ittee harmittaa mun aloitin vasta yli 40v
- Anonyymi
Olen itse 18 vuotias ja olin samassa tilanteessa. Mieli teki kokeilla mutta ei ollut uskallusta jne. No sit tuli tilaisuus seksiin miehen kanssa ja oli kyllä mahtava kokemus. Ei kaduta yhtään.
- Anonyymi
Oliks millane kokemus sulla?
T: utelias :D
- Anonyymi
Kannatti kokeilla aikoinaan, kun sitä olin miettinyt.Mahtava kokemus ensimmäinen kerta, kun sai isoa raavasta miestä kunnolla ensimmäisellä kertaa ja myös ensimmäisen kerran maistaa isoa kullia.Tunne on tajunnan räjäyttävä, kun iso kiimainen köriläs tulee päälle ja työntää pitkän ja paksun kullin hitaasti sisälle ja kasvojen edessä on leveä karvainen rinta ja mies ottaa isoilla käsillä ranteista kiinni ja alkaa naimaan nopeammin ja kiimaisesti.
- Anonyymi
eka kerran jälkeen haluaa vaan uudestaan kalua peppuun alkaa nauttimaan kunnolla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029