Kannattaaks kokeilla miestä?

Anonyymi-ap

Oon parikymppine hoikka jätkä ja kiinnostais miesten väline seksi. En oo kuitenkaa tehny mitää ku en tiiä kannattaaks. Oon siis miettiny et joku imis mua ja mä panisin. Oma arabitausta vähä lisää paineita, ku en haluu mitää julkiseks. En tiiä olisko musta ees kukaan kiinnostunu, ku en oo 110% suomalaine.

Kannattaisko kuitenki kokeilla vaik oon vähä epävarma? Jos joo ni mist haette seuraa, en oo homobaareihin menos.

59

2429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkee kannattaa aina kerran kokeilla.
      Missä päin olet?

• Anonyymi

Pks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pks

Netistä sen löytää. Olisko Temussakin jotain.

• Anonyymi

Painu aavikolle takas rotta

• Anonyymi

älä sää runkkri kommentoi ollenkaan

• Anonyymi

taas yx joka tarvis kyrpää kunnolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taas yx joka tarvis kyrpää kunnolla

Voi kumpa sitä saisinkin ;)

• Anonyymi

Kokeile sitä bio kaasu tyyppi, se käyttää mekkoja.

• Anonyymi

Upo-mies vois maistaa metsäs vadelmaasi.

• Anonyymi

Kokeile ihmeessä, kun miehet kuitenkin kiinnostaa enemmän kuin naiset.

• Anonyymi

47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ HEIMOLASSA!
      2024-07-22 16:35:14
      UUSI

SÄ SAATANAN HUORAN KUSIPÄÄ PENTU SAATANA LOPETAT TON SAATANAN TOUHUS NYT!

• Anonyymi

Muutamat runkut ja imettämisen kokeneena suosittelen kokeilemaan. Itsekin lisää kokemuksia haussa

• Anonyymi

Onks millasii ollu kokemukset siis mitää ootte tehny?
        - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- ap

Neljä kertaa runkut molemminpuolin ja kaks kertaa imetty lastit. Kerran on ollut muna suussani hetken. Tykästyin heti ekalla kerralla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljä kertaa runkut molemminpuolin ja kaks kertaa imetty lastit. Kerran on ollut muna suussani hetken. Tykästyin heti ekalla kerralla

Mist löysit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mist löysit

Runkkukartasta pari ja persikka.net, mikä ei ilmeisesti enää toimi?, pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runkkukartasta pari ja persikka.net, mikä ei ilmeisesti enää toimi?, pari

Onks sulla seksitreffit sivust kokemuksii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- ap

puiston penkillä ottanut nuorta isoa peppuun kyllä tuntu hyvältä ja yleisöäkin oli katsomassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mist löysit

uima-rannoilla aina komeita pullotuksia vinkkaat vaan joku aina haluu suihin oton pian on jono

• Anonyymi

Missä päin olet?.

• Anonyymi

Pks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pks

Kiinnostaako kalastus?:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaako kalastus?:

Ai et mentäs kalastaa ja siitä tekee jotai muut? Mul ei kyl oo mitää kalastus osaamist nii en tiiä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai et mentäs kalastaa ja siitä tekee jotai muut? Mul ei kyl oo mitää kalastus osaamist nii en tiiä. :D

Ei pakko kalastaa. Rannoilla on helppo tutustua ja sit mennä muualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pakko kalastaa. Rannoilla on helppo tutustua ja sit mennä muualle.

Ooks millane tyyppi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooks millane tyyppi?

Vähä vanhempikaveri. Otan suihin ja saa panna.
        En juo, enkä polta. Asun yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä vanhempikaveri. Otan suihin ja saa panna.
        En juo, enkä polta. Asun yksin.

Sul olis paikka vai ulkona? En ite ulkon haluis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sul olis paikka vai ulkona? En ite ulkon haluis

Mul on paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul on paikka.

Ooks kolmekybäne vai mite paljo vanhempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooks kolmekybäne vai mite paljo vanhempi?

70v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70v.

Mistäs päin olet '70 v" ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs päin olet '70 v" ?

Helsinki. Itäpuolelta. Teen sen , mitä on sovittu.
        En kaipaa julkisuutta, olen aika uusi.

• Anonyymi

Ei siitä haittaakaan ole ja itse kalastuksen ohella päädyin kaverini kanssa kokeilemaan saunareissun jälkeen.

Itse nuorempi 35v ja isommat 16/4 vehkeet ja partnerina 64v mies jolla todella pieni 9/3

• Anonyymi

Sä panit kaveriis vai mitä teitte? Miten päädyitte tohon tilantesee?

• Anonyymi

minä kans sain ison vonkaleen suuhuni mutten yhtään kalaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä panit kaveriis vai mitä teitte? Miten päädyitte tohon tilantesee?

Päädyttiin juttuun,kun itseä kiinnosti kokeilla ja kaveri oli puutteessa jutellessa pienessä kännissä.Saunan jälkeen mentiin sänkyyn ja itselläni seisoi pystyssä jo tuolloin.

Kokeilussa kaverini runkkasi itseni loppuun asti ja kokeilin kalua hänen peppuaukolla,mutta ei halunnut että painan sitä sisään.

Itse runkkasin hänen kaluaan aina tulemiseen asti.

• Anonyymi

jos anaali panoa haluat sitä paremmin ja helpommin antaa miehet kuin parikymmpiset naiset

• Anonyymi

Oon kuullu samaa ja ku mul on viel suht iso ni naisilt olis varmaa vaikee saada. Miehet kuulemma ottaa vaik mitä peppuun ni kelpais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kuullu samaa ja ku mul on viel suht iso ni naisilt olis varmaa vaikee saada. Miehet kuulemma ottaa vaik mitä peppuun ni kelpais

jos varovainen ja paljon rasvaa otan kyllä ukm kokeillut jo isoa sauvaa mahtuu kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

naiset pelkää pikku kipuja ite miehenä otan niin suurta kuin löydän pakko saada pohjaan asti kipu muuttuu hurmioks ja tajuton anaali-orkku jee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos varovainen ja paljon rasvaa otan kyllä ukm kokeillut jo isoa sauvaa mahtuu kyllä

jos isoa saa imen heti uuteen panoon kestää ja orkku takuu tietää saaneensa

• Anonyymi

Ei tarvitse olla välttämättä anaalipanokaan.

Itse muutaman miehen kanssa tehnyt niin,että kumppani pitää kalua kädessä ja liukkaria siihen.Panee käteen siis käytännössä.

M47v

• Anonyymi

Kaikkea kannattaa kokeilla

• Anonyymi

Mistä sitä löytää parhaite seuraa kokeiluun?

• Anonyymi

Mä olen kuullut yli 50v naisen kertomana kuinka hän olisi halunnut olla toisen naisen kanssa ja mikä oli ollut toisen naisen reaktio Mä luulen, että se vaatii kanttia meiltä miehilläkin käydä toisen miehen eteen ja ottaa kalua suuhun tai kakkoseen. Mutta kaikkeahan kannattaa kokeilla, mutta ei kannata esineellistää itseään. Ja se kannattaa tajuta että eka kerta ei koskaan ole mikään hyvä. Parhaat kerrat tulee monen monen ja monen jälkeen.

Itse olin pentuna bottomina eikä se ollut se ongelma vaan ihan muut asiat. Parissa vuodessa asian ehti oppimaan Mutta se vaatii muutakin kuin ”halun kokea. Näistä on kuullut juttuja myös naisilta.

• Anonyymi

Vaatii se alkuun kanttia ja tämä omasta näkökulmasta toppina toimiessa.

Itsellä oli tosin hyvä opastaja ensi kerralla noustessa miehen ylle ja sisään.

Hankalinta lienee ajatukset muiden mielipiteistä joista ei pidä piitata mitään.

M47v

• Anonyymi

tänne vaan imisin ja saisit nussia vaikka koko päivän

• Anonyymi

kyllä kannattaa kokeilla mutta sitä haluaa aina uudestaan ite nykyään ukm mutta kyrpää tekee välillä mieli jäi hyvä muisto peppuni panosta

• Anonyymi

Voi kumpa sitä saisinkin ;)

• Anonyymi

Voi pojat, olen imenyt arabimunaa ja samalla saanut peppuun isoa melaa. kyllä arabit osaa, ihanan karvasia ja isomunaisia, isot pussit lätisi mun pebaan vaan kun painoi menemään.

• Anonyymi

Tää sai kyl mun arabi kullin kovaks XD
        - ap

• Anonyymi

Kokeilu kannattaa aina

• Anonyymi

Kokeilin ensimmäistä kertaa ystäväni kanssa hän otti suihin minulta ja hyvältä tuntui vaikka hän on perheellinen ei tykkää miehistä on kuulemma aina halunnut kokeilla mun kanssa joten annoin hänelle. Hänen vartalonsa oli upean seksikäs.Hän sai minulta käsihieronan ja hänen sperma lensi minun vartalolle. Lupasi ostaa minulle kellon seuraavalla kerralla kun tavataan salaa treenien jälkeen futis. 33v ja 33v ystäväni

• Anonyymi

aloita nuorena vaan ittee harmittaa mun aloitin vasta yli 40v

• Anonyymi

Olen itse 18 vuotias ja olin samassa tilanteessa. Mieli teki kokeilla mutta ei ollut uskallusta jne. No sit tuli tilaisuus seksiin miehen kanssa ja oli kyllä mahtava kokemus. Ei kaduta yhtään.

• Anonyymi

Oliks millane kokemus sulla?
        T: utelias :D

• Anonyymi

Kannatti kokeilla aikoinaan, kun sitä olin miettinyt.Mahtava kokemus ensimmäinen kerta, kun sai isoa raavasta miestä kunnolla ensimmäisellä kertaa ja myös ensimmäisen kerran maistaa isoa kullia.Tunne on tajunnan räjäyttävä, kun iso kiimainen köriläs tulee päälle ja työntää pitkän ja paksun kullin hitaasti sisälle ja kasvojen edessä on leveä karvainen rinta ja mies ottaa isoilla käsillä ranteista kiinni ja alkaa naimaan nopeammin ja kiimaisesti.

• Anonyymi

eka kerran jälkeen haluaa vaan uudestaan kalua peppuun alkaa nauttimaan kunnolla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe