Sitä että mentäiskö me naimisiin?
Mieheltä
No oletko miten paljon miettinyt
71
1283
Vastaukset
- Anonyymi
....
- Anonyymi
No, riippuu kyllä tasan paljon siitä, kuka mies kysyy.
- Anonyymi
No minä just, tiedät kyllä.
- Anonyymi
Kuka just? Anna nyt jotain vinkkiä.
- Anonyymi
Vain telepatia voi tulla nyt kyseeseen.
- Anonyymi
En oo miettinyt mittään.
- Anonyymi
Aijai, rukkaset tuli... Lapaset...
- Anonyymi
Ei se mitään.
Onhan mulla keltaiset hanskat.- Anonyymi
Niillä käsittelet jotain...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä käsittelet jotain...?
Kokmetafiinia oletko koskaan kuullut? Nautitaan
virvoitusjuomien kera
- Anonyymi
Pidän niitä syksyisin ja keväisin.
Ettei sormia palenna.- Anonyymi
Onko se sitten sinun lempi väri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten sinun lempi väri?
KYllä, keltainen on tämän vuoden lempitehostevärini.
- Anonyymi
ei tarvii enää sun mitään. muistoihin jää tää. ja kannet häviää.
Tänään alkaa uusi tarina. sinut minä laitan roskiin. tarina ruma ja mitätön. turha elämäni söit. pilasit.
kaikkea hyvää elämääsi. toivon että löydät elämäsi naisen ja sinun tarinasi tietenkin jatkuu täällä suomen kahden neljän sivuilla. Parhainta onnea sulle<3
telepatiani siirtyy täältä taajuudelta ikuisuuteen älä ajattele minua enää. pyydän. lopeta. äläkä puhu enää meistä tai minusta. koska meitä ei koskaan edes ollut- Anonyymi
Pilasin elämäsi? Missä, milloin, miten?
- Anonyymi
oli tän päivän eka ja vika. meen pois. nyt jää palsta. ei mun elämä ole koskaan kuulunut tänne. hyi helv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oli tän päivän eka ja vika. meen pois. nyt jää palsta. ei mun elämä ole koskaan kuulunut tänne. hyi helv
Hahaa, et sinä minua huijaa!
- Anonyymi
En yhtään miettinyt, en mene mihinkään, paskalle ja viinalle haiset, en todellakaan välitä,
- Anonyymi
Vituttaako että jätti palstaSepon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaako että jätti palstaSepon
En hingu naimisiin
- Anonyymi
Niinki se on toki itsellesi kommentoiva mies, että siinä ei auta edes painepesuri
- Anonyymi
Ei. En halua. Kerran olen ollut kihloissa ja se riitti mul.
- Anonyymi
Ahdistaa ajatus häistä :D..
- Anonyymi
Sä et tunne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tunne
Tunnen kyllä itseni ja vtun tiedän tasan tarkkaan että Ei. En mene naimisiin ja piste.
- Anonyymi
Juu,ei kukaan tervejärkinen kyllä naimisiin mene!Minkä takia pitäisi mennä naimisiin voihan sitä asua yhdessä muutenkin.On helpompi erotakin jos ei ole naimisissa.Todella ahdistava ajatus että sitoisi itsensä johonkin ihmiseen!
- Anonyymi
se aika meni jo, nyt on uusi ihminen mielessä. älä huoli Ei kiinnosta enää.
- Anonyymi
Voisin mennä mutta meillä edelleen täytyisi olla oma kämppä.Naimisiin mennessä liitetään 2 sukua ja tavallaan emme sitte saa olla rauhassa.
- Anonyymi
Ihmisen kanssa joka jättää toisen pulaan ja antaa toisen menettää kaiken?! Miksi ihmeessä
- Anonyymi
Hyvä huomio tuokin.
Ei ihmisen, joka ajattelee vain itseään ja omaa hyvänsä, kannata mennä naimisiin, - Anonyymi
Inhoan sormuksia. Voidaanko olla aviossa vaikka ei pidetä niitä?
- Anonyymi
Voidaan... Ilman muuta.
- Anonyymi
Hienoa bullshittii.
Jos menen vielä joskus naimisiin, sormukset on sormessa. - Anonyymi
Hölmöjen hommia niinkun moni muukin asia
- Anonyymi
Rahan tuhlausta.
- Anonyymi
Tottaksi oon. Sää menet sen kaa ja menen sen toisen kaa. Everybody happy.
- Anonyymi
Riippuu miehestä. En heitä helmiä sioille enää, niitä rypee taas ihan häiritsevän paljon joka reunalla.
- Anonyymi
Joo, nyt olen sen verran suurten tunteiden vallassa että sain itseni kiinni miettimästä olisiko ensi kesänä liian aikaisin. Ehkäpä. Kihloihin voidaan mennä heti kun näemme.
- Anonyymi
En mene ikinä.
- Anonyymi
Tottakai olen miettinyt. Ja vastaus on luonnollisesti kyllä - rakas - haluan. Kyllä -
me mentäis naimisiin. Sehän ei vaadi mitään, ei muita. Vain me kaksi = 1.- Anonyymi
Kivasti sanottu jollekin 🙂
- Anonyymi
Täydellinen vastaus.
- Anonyymi
En tunne häntä niin en voi sanoa. Menisin jos mies olisi tajunnanräjäyttävä kokemus kaikin puolin. Tunneyhteys olisi voimakas ja rakkaus kasvaisi päivä päivältä.
- Anonyymi
:DDDD ei muutakun onnea etsintöihin-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En etsi niinkuin täällä selvästi muutama muu etsii hyvin sinnikkäästi. En halua olla heidän kaltainen onnenonkija 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En etsi niinkuin täällä selvästi muutama muu etsii hyvin sinnikkäästi. En halua olla heidän kaltainen onnenonkija 🙂
Kukaan täällä mitään etsi ainakaan tosi tarkoituksella herranjeesus sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat hiristä itselleen romantisoivalle palsta miehelle, nti elämämkoulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan täällä mitään etsi ainakaan tosi tarkoituksella herranjeesus sentään.
Niinpä, varsinkaan näitä palstaguben muka naisen kirjoittamia kommentteja sillä se ois osoitus siitä, ettei mee kovin lujaa
- Anonyymi
Oooooon miettiny, en kyl niin pal kauhiasti, ihan sopivasti vaan :)
Oltais epäsuhta ja omituinen pariskunta...ilmankos et halua edes tutustua :D
Minä taasen tykkään kaikesta omituisesta, niin kuin sinusta ujo, sulkeutunut, raskasmielinen, apuva-mies <3 - Anonyymi
Pannaan nyt kertaalleen ja mietitään sitten sitä
- Anonyymi
Ai että saisit kansalaisuuden?
- Anonyymi
En avioidu kenenkään kanssa . Yhdessä voi olla muutenkin...
- Anonyymi
Tarkoitatko nyt tässä avoliittoa?
- Anonyymi
Tottakai mietin sitäkin asiaa. Eihän siihen olisi ollut paljon matkaa.
- Anonyymi
No jonkin verran 😏
- Anonyymi
Lapseni isä onnistui manipuloimaan minut aikoinaan naimisiin, kun olin raskaana. Papin aamenen jälkeen kuvitteli omistavansa minut. No ei se liitto kauas kantanut, kun taistelin itseni vapaaksi. Ei kahden toisiaan rakastavan ihmisen liittoon edes tarvitse valtion lupaa. En usko avioliittoon, ei se ole edes kahden ihmisen välinen. Siinä on aina osapuolena valtio.
- Anonyymi
Sinut manipuloi.🤣Eiköhän ollut toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut manipuloi.🤣Eiköhän ollut toisinpäin.
Kenelle sinä kuvittelet vastailevasi kun vastailet tälle trollimiehelle, joka haaveilee perheväkivallasta?
- Anonyymi
Kyllä, päätin hiljaa mielessäni, että vielä jonain päivänä olet minun mieheni.
- Anonyymi
Olen miettinyt. Haluan kanssssi naimisiin. ❤️
- Anonyymi
Turhaa te miehet lapsista höpäjätte, otto lapsia........ 🐈🐈🐈🐈.
- Anonyymi
Minä menisin M-miehen kanssa vaikka naimisiin asti 🥰
- Anonyymi
Sä oot vaan mun rahojen perässä niin ei mennä naimisiin.
- Anonyymi
Onko sulla rahaakin? Hyvä homma. Perheen perustamiseen tarvitaan paljon rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla rahaakin? Hyvä homma. Perheen perustamiseen tarvitaan paljon rahaa.
Mä en enää kyllä vauvoja ala vääntämään. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en enää kyllä vauvoja ala vääntämään. 😅
Olet mt toipilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mt toipilas.
En kyllä ole. Itse olet etkä varmaan pelkkä toipilas.
- Anonyymi
Kerran erehtynyt menemään kihloihin vaikka sillonkin vastausta mietin. Jotenkin ei enää lähde nuo hommat. Joten uskon että en tule menemään ikinä naimisiin. Eihän se muuta mitään. :)
- Anonyymi
Minä etsin baarista seuraa, olitko se juuri sinä, joka lähti mukaani juuri ennen pilkkua? Saiskos kahvimaitoa illemmalla?
- Anonyymi
Miksi nuoret naiset rakastuu vanhaan mieheen,kuten Johanna Harlin,onko järkeä,On se komea toi Hjallis Harkimokin kun nuori nainen rakastui siihen?Voisko joku selittää?On tää ihmeellistä,ja niin Danny menas unohtua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990