Miks en pysty unohtaa sua nainen

Anonyymi-ap

Haluun sua iha älyttömästi, haluisin olla vaan sun kaa ja sitoutuu suhun 100 prosenttisesti 🐦🔥🌹
Vaikka kuinka yritän tukahduttaa tunteita ja vaikka kuinka yritän inhota sua niin en pysty....

37

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä estää

    • Anonyymi

      Sivusta kysymys, miksi pitää inhota?

      • Anonyymi

        Sivusta vastaus, ehkä siksi, koska ei näe omia mahdollisuuksia hyviksi ja olisi näin vähemmän kaipuun tunnetta häneen, joka voi pahimmillaan viedä jopa yöunet?


    • Anonyymi

      Kaksoisliekki?🔥

      • Anonyymi

        Ne hommat ei aina toimi..


    • Anonyymi

      Tule beibi luo. Halataan vähän.

      • Anonyymi

        Tulisin jos voisin..❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin jos voisin..❣️

        Ootko parisuhteessa vai miksi et voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko parisuhteessa vai miksi et voi

        No tämä on tämmönen mun haave kenestä en oikeasti tiedä mitään. Tiedän että hän on lukenut jotain viestejä täältä ja on tunnistanut minut ulkomaailmasta. Eteneminen on aika hankalaa ja kun en näe häntä ulkomaailmassa..uskon että jos on tarkoitettu meidän tiemme kohtaavat 🤍 Olen sisimmässäni kylläkin päättänyt että tiemme kohtaa mutta en tee mitään sen eteen, elän vain omaa elämääni ja katsotaan mitä tapahtuu. Olen päättäväinen, mutta hyvin kärsivällinen.


    • Anonyymi

      Minäkin pidän 1 enemmän kun muista. Enkä pysty unohtamaan. Kaikkeni olen yrittänyt etten anna ajatustakaan jne.
      En vaan ole vieläkään varma onko järkevää yrittää mitään kun
      A ollaan eri maailmoista
      B liikaa meneillään muutenkin
      C jotenkin hän on kertakaikkiaan kuumottava.

      • Anonyymi

        Mikä nyt on niin liikaa sit.


      • Anonyymi

        Tuntuu, että ollaan samoista maailmoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt on niin liikaa sit.

        Nooo about kaikki tällähetkellä. Suoritan ahdistuneena. Miten voisin alkaa tapailemaan ketään tässä olotilassa. Haluisin olla tyyliin kokoajan hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu, että ollaan samoista maailmoista.

        Niinnoniin riippuu miten sen ajattelee. Onhan meissä samaakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooo about kaikki tällähetkellä. Suoritan ahdistuneena. Miten voisin alkaa tapailemaan ketään tässä olotilassa. Haluisin olla tyyliin kokoajan hiljaa

        Milloin tapasit hänet viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tapasit hänet viimeksi?

        Viikko sitte


    • Anonyymi

      Joo ja se vasta kauheeta kun yrittää inhota! Mikään ei voi tuntua inhottavammalta ja päinvastoin. Parempi vaan tykätä💗🌺💗 muuten oksennan

    • Anonyymi

      Muakin kiinnostaa mikä on liikaa? Nää mun kaikki suunnitelmat/projektit, joista pyrin luopumaan ja kamppailen niistä luopumisen kanssa?

      • Anonyymi

        Mistä pitää luopua?!


    • Anonyymi

      Mitähän se oikein miettii kun on niin uppoutunut ajatuksiin.

      • Anonyymi

        Ei ihminen joka ei ole olemassa elä tai mieti yhtään mitään


      • Anonyymi

        Tätä kaikkea hän mietti, oi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihminen joka ei ole olemassa elä tai mieti yhtään mitään

        Onko se sitten ihminen jos ei oo olemassa?
        Voi älynväläys taas kommenttia 🙄😂


    • Anonyymi

      Mitä olet mieltä mun meneillään olevasta projektista? Se ei varmaan sovi tähän yhtälöön nyt mitenkään eikä ole tarkoituskaan sopia. Siitäkö tässä ehkä juuri onkin kyse, haluta luopua kaikesta sellaisesta mikä on kehittymiseni / kehittymisemme esteenä.

    • Anonyymi

      Kuka tuo mysteeri sininen pikkulintu on???
      Miksi olet ap.hänet nimennyt sellaiseksi.Ruusuja on kyllä joka torpassa ,joten menee meille kaikille.

    • Anonyymi

      Lakkaa inhoamasta minua ja antaudu rakkaudelle

    • Anonyymi

      Oot varmaan tosi turhautunut, kun meikäläinen ei meinaa millään ymmärtää. Anteeksi muru, tällainen mun elämäni vaan on tähän asti ollut. Kaikki hyvä mitä olen, tulee suorituksista. Muuta hyvää minussa ei ole nähty eikä osattu kannustaa muuhun.

      Koen riittämättömyyttä etten pääse tähän sisään tarpeeksi nopeasti. Koen olevani tyhmä ja turha ja aiheuttavani sinulle siitä syystä pelkkää pettymystä.

    • Anonyymi

      Opettelen ja kasvan 🌱. Kyllä tää kai tästä joskus. Tämäkin ahdistus on nyt vaan koettava ja kasvettava. Tiedän että uskot voivasi luottaa muhun. Eihän tätä matkaa helpoksi ole tarkoitettukaan, kummallekaan meistä. Aika ruusuista pitkään olikin, eihän se aina voi olla muru sellaista.

    • Anonyymi

      Voih kun ahdistaa. Kunpa saisin sinulta🤍

    • Anonyymi

      AP älä yritä inhota häntä .,
      Koko homma kumpuaa sun omasta epävarmuudesta.
      Et todennäköisesti uskalla olla riittävän avoin.
      Oikeasti yrität pitää itsesi jossakin muotissa
      mihin et sovi. Vaan sun pitää kattoa toisesta kuvakulmasta tai laajemmin tai toisella tavalla
      Ja vika ei olekkaan hänessä . Lopulta.
      Etsi , sovi ja sovittele tie hänen luokseen
      Jos teillä on todella jotakin molemminpuolista niin olette joissain jollakin ihan varmasti tekemisissä todella.
      Rakkaus ja intohimo löytää aina paikkansa olla.
      Jos vain sinä hyväksyt ja sallit sen itsellesi...

      Ja varmista että on kyse molemminpuolisuudesta
      Yksipuolisuus saa joskus mielen luulen kaikenlaista....

      Onnee ja rohkeutta matkaan kohti onnea.

      • Anonyymi

        Uskon myös, että koin jälleen ahdistusta ja epävarmuutta, koska sinäkin koit. Se tarttuu minuun - tunne imeytyy minuun, niinkuin pesusieneen. Tämähän on ollut meillä esillä jo aiemminkin.

        Pelkäätkö rakkautta? Annako sitä sinulle liian täyttävästi etkä pysty vastaanottamaan sitä aina? Vai iskeekö vain epävarmuus muista syistä, kenties vaikea irrottautua menneestä?


    • Anonyymi

      Kerro mulle mitä sä pelkäät? Meidän on oltava avoimia toisillemme ihan kaikesta.

      • Anonyymi

        Ollaan ihan avoimia vaikka alastomia kun tavataan, kun tavataan.


    • Anonyymi

      Ai niin, tää olikin taas tää juttu.

    • Anonyymi

      Ehkä ei kannata yrittää unohtaa, kyllä sä sitten unohdat mut.

      • Anonyymi

        En pysty unphtaa koska rakastan häntä ja rakastun häneen aina uudelleen 🐦🔥🌹


    • Anonyymi

      Aloittajalta kysyisin, miten olet yrittänyt inhota? Mitä ajatuksia olet kehitellyt päässäsi saavuttaaksesi inhon tunteen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe