Iltaa rakas

Anonyymi-ap

Miten olet jaksanut helteitä? Mulla aika tukalat oltavat. 🥵

30

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmalämpöpumppu auttaa 🤗

      • Anonyymi

        Varmasti auttaa. Oispa itelläkin semmonen. On mulla perus tuuletin kuitenkin. Ap


    • Anonyymi

      Mullaon siirrettävä ilmanviilennin ilman vesikeruuallasta 12000 dpu oli vissiin esitteessä maksoi n 600e .Ollut kokopäivän päällä lämpötila pyyntö 26 astetta ihan mukava olotila mutta kyllähän tuosta lähtee se 65 desibeliä ääntä joka ei ole siedettävä.Viime yön nukuin kuitenkin häiriöttä n 7.5 tuntia.Sähkönkulutusta en uskalla edes katsoa

    • Anonyymi

      Yeen töitä oli hele tai ei ei haittaa

      • Anonyymi

        Niin olet se paholaisen vispauskäsi? Koita jaksella


    • Anonyymi

      Kulta, entäs jos tulisin viilentämään sinua just nyt.

      • Anonyymi

        Tule vaan kylmä kalle.


    • Anonyymi

      1200 btu eli joku brittiöäinen yksikkö
      Esitteen mukaan 30-100m2 saakka riittää viikennysteho.Nyt laitoin yöksi pyynnön 23 astetta eli komressori ei käy koko aikaa täysillä ja kuluta energiaa =lisää sähkölaskua

    • Anonyymi

      Ei oo mulle mutta vastaan kuitenkin että ihan hyvin olen, pidän helteistä ja kesä on ihanaa aikaa kun on lämmintä. Olen toivonutkin jotain merkkiä jonkin aikaa ja sain sen, joten se auttoi varmistamaan päätökseni kaikesta. Olen tyytyväinen ja helpottunut. Voin nauttia vielä kunnolla yästä loppukesästä ja lämmöstä ihan eritavalla.

      • Anonyymi

        Selvä sitten 😭💔


      • Anonyymi

        Minkähänlainen merkki mahtoi olla kyseessä?


    • Anonyymi

      Reidet hankaa yhteen.

      • Anonyymi

        Kannattaa käyttää meidän runsas reitisten pitempiä shortseja mekkojen alla vähän auttaa, ettei tule niin pahoja hiertymiä ja hikoa inhottavasti!


    • En ole sun rakas,
      Enkä kenenkään muunkaan...
      Ainakaa palstalla...
      Mutta...
      Täällä ei niin helteitä nyt oo ollut.
      Mut sillei iha ookoo jaksaa..

    • Anonyymi

      Mä en oo sun rakas.

    • Anonyymi

      Ei noi helteet mitään mut raksulla on muuta jobia lomilla ,velvoitteita ja saa pään räjähtään(molemmat) ja purkaan tänne vattuilemalla yhdelle heikommalle ihmiselle kun en uskalla kovemmille tai tasaväkisille vattuilla.
      Lihaville on kiva vattuilla.

      • Anonyymi

        Olet se lemottaa mies?Säälin sua,tiedän millaista on kun joutuu venaileen muijaa.


    • Anonyymi

      Kumman valitset -25talvella vai +25 kesällä, itse jälkimmäisen.

    • Anonyymi

      Kannattaa pitää öisin ikkunat auki, käydä illalla viileässä suihkussa ja nukkua alasti peiton päällä.
      Tässä talossa seinät varastoi kuumuutta ja sisällä jotain 26 astetta. Onneksi aamut viileämpiä yön jälkeen.
      Joka huoneessa tuuletin, mutta päällä vaan niissä huoneissa joissa oleskellaan. Eihän se oikeastaan mitään auta kuitenkaan.
      Päivät menee sisällä, aamulla käyn kaupassa jos tarvitsee.
      En nauti näistä ilmoista 😩😓

      • Anonyymi

        Jalat ristissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalat ristissä

        Vain harvat ja valitut. Ellei saa sakset ei aukea kelleen.


      • Anonyymi

        Suihku kannattaa kyllä kääntää lämpimälle .
        Koska lämmin suihku auttaa viilentymään ja päinvastoin


    • Anonyymi

      Aina ja ehdottomasti -25! Olen talvi ihminen.

    • Anonyymi

      Minä tykkään kylmistä suihkuista. Kroppa viilenee kunnolla eikä enää yöllä hikoiluta kun ikkunat auki. En halua tuhlata lämmintä vettä muutenkaan.

    • Anonyymi

      Nautitaan nyt helteistä 👍

      • Anonyymi

        Onko se joku ihmisen ihanteellinen olomuoto vai miksi sitä pitää hehkuttaa?
        Ei siinä ole mitään nauttimista jos ei ole joku masokisti jolle terveys on yks lysti. Ei vissiin ole tiedossa mitä helle aiheuttaa terveydelle?
        Typeryyden huipentumat! 👎🏻


    • Anonyymi

      Lakanoita voi pitää vaikka jääkaapissa ja ottaa ennen nukkumaan menoa sänkyyn. Itselle riittää alastomana nukkuminen ja tuuletin puhaltamaan kohti muttei liian läheltä, koska ainakin mulla alkaa vedosta särkeä jäseniä.

    • Anonyymi

      En ole jaksanut. Veto ihan pois. Kuin olisi saunassa josta ei pääse ulos. 🥵

      • Anonyymi

        Mene sinne suihkuun ja seisoo siellä niin kauan että viilenet 🥶 ja muista juoda vettä tai jotain muuta mutta ei alkoholia!


    • Anonyymi

      Ilmalämpöpumppu on hyvä peli. Saa nopeasti kämpän lämpimäksi tai viileäksi. Kovilla pakkasilla ei pelitä, väittää maahantuoja mitä väittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe