Minulla on takana noin 2000 vikkoa tanssia, 1- 3 tanssi-iltaa viikko

Anonyymi-ap

jos tanssilippu makassa keskimäärin 15e niin se tekee 30000e ja matkoille en laske hintaa, yksi matka keskimäärin 100km.

12

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet löytänyt toimivan harrastuksen. Tai sitten olet ns. välittäjäainekoukussa josta seuraa pakonomaista toimintaa ja riippuvuutta. Vertaa viinan juonti. Pakko saada lisää. Kuinka muut elämän osa-alueesi, talous ja pari/ihmissuhteesi voivat?

      • Anonyymi

        Ihmissuhteita on pilvinpimein juuriki lavalla. Tunnen kymmeniä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhteita on pilvinpimein juuriki lavalla. Tunnen kymmeniä naisia.

        Jos tanssituttavat ovat ihmissuhteiden kärkipäässä silloin voi olla että ei ihan näe metsää puilta. Mutta harva sitä itse tosiaan pitää ongelmana jos tanssipaikka on se mistä ammentaa suhteensa illasta toiseen.


      • Anonyymi

        MINUN SOME ON KOTINI ULKOPUOLELLA.


    • Anonyymi

      Kaverini osti auton, että pääsee pilkille. Harrastuksille ei lasketa hintaa silleen.

      • Anonyymi

        Hyvä harrastus, mun veljet kalastaa ja metsästää.


    • Anonyymi

      Tanssi on edelleen todella edullinen harrastus vaikka nykyään vingutaan kovista lippujen hinnoista. Jos ei ole rahaa tanssilippuun tai ei ole rahaa ostaa kahviosta mitään niin sitten kannattaa jäädä kotiin.

      • Anonyymi

        Juurikin niin, nuorille voisi olla 5-10e liput.


    • Anonyymi

      Silloinpa 40 vuotta sitten tanssiharrastuksesi alussa tanssilippu maksoi ehkä juuri ja juuri 1 snt (0,01 €).

      • Anonyymi

        Otin sen huomioon laskelmassa, liput oli euroissa noin 2e ja pks sitten kalliinpia.


    • Anonyymi

      Minulla on tanssituttuja varmaan 200 ja kiva aina nähdä heitä, siis naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe