Näin unen.

Anonyymi-ap

Ja otin selvää merkityksistä. Yksi oli, että elämääni astuu pian henkilö, joka tulee muuttamaan koko mun elämän. Olkoonkin sitten vaikka vain kaverina, mutta se että ehkä kaikki onkin vasta alkamassa. Se on se juttu tässä. Tätä muutosta ei ehkä vain voi välttää enää ja se voi olla aika hyväkin juttu mun tapauksessa. Tämä nyt oli vain tämmöinen. Nauttikaahan kesästä.

https://www.youtube.com/watch?v=ER_3h03omdE

27

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmettä! Tämä voisi olla minun kirjoittamani 🤔 Oletko nainen?

      • Anonyymi

        Mies.


    • Anonyymi

      Tuota... Millä perusteella unesi oli enneuni? Eivätkö unet ole ennemminkin aivojen tapa järjestellä tietoa ja muistoja tai jäsennellä pelkoja tai toiveita?

      nainen ihmettelee sivusta

      • Anonyymi

        Ei se ollutkaan ennenuni. Ei siinä tuollaista tapahtumaa näytetty. Mutt tuollaista selitystä siellä tarjottiin. On sillä tietty muitakin merkityksiä, jotka koin osuviksi nykyvaiheen aivojen prosessointiin. Sanoinhan, että tuo oli YKSI monista. Mutta oli tuo yllätys itsellenikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollutkaan ennenuni. Ei siinä tuollaista tapahtumaa näytetty. Mutt tuollaista selitystä siellä tarjottiin. On sillä tietty muitakin merkityksiä, jotka koin osuviksi nykyvaiheen aivojen prosessointiin. Sanoinhan, että tuo oli YKSI monista. Mutta oli tuo yllätys itsellenikin.

        "elämääni astuu pian henkilö, joka tulee muuttamaan koko mun elämän"
        Sittenhän tuo ei tule tapahtumaan, jos ei ole enneuni. Merkityksetön tulkinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "elämääni astuu pian henkilö, joka tulee muuttamaan koko mun elämän"
        Sittenhän tuo ei tule tapahtumaan, jos ei ole enneuni. Merkityksetön tulkinta.

        Mistä sen sitten voi tietää, että on ennenuni ennen kuin se oikeasti tapahtuu. Sen unen merkityksiä yrittäisi kuitenkin tulkita allegorisesti. Tämä selitysmalli voi hyvinkin tapahtua just siks, kun se itse uni ei voi tapahtua oikeasti. Se oli puhtaasti symbolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "elämääni astuu pian henkilö, joka tulee muuttamaan koko mun elämän"
        Sittenhän tuo ei tule tapahtumaan, jos ei ole enneuni. Merkityksetön tulkinta.

        Miksi pitää olla niin hiton negatiivinen aina??
        Kannattaa kuule joskus olla ihan hiljaa kun tekee mieli leikkiä neiti mielikuvituksetonta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollutkaan ennenuni. Ei siinä tuollaista tapahtumaa näytetty. Mutt tuollaista selitystä siellä tarjottiin. On sillä tietty muitakin merkityksiä, jotka koin osuviksi nykyvaiheen aivojen prosessointiin. Sanoinhan, että tuo oli YKSI monista. Mutta oli tuo yllätys itsellenikin.

        Jokaisella on omat ristinsä kannettavinaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää olla niin hiton negatiivinen aina??
        Kannattaa kuule joskus olla ihan hiljaa kun tekee mieli leikkiä neiti mielikuvituksetonta!

        Varmaan kyökkipsykologi, joka ei usko itsekään psykologiaan. Sitä varmaan otti päähän kun joku kirjoitti viestin, jota ei päässyt retuuttamaan mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on omat ristinsä kannettavinaan…

        Niin se on mutta silti joskus vaikuttaa, onko asiat sitten kuitenkaan aina meidän omissa käsissä. Asioita voi aina tapahtua, vaikka tilanne ois millainen tai ehkä just sen takia.


    • Anonyymi

      Eikö se 9 kuukauta vie?

    • Anonyymi

      Jos olisi eräs tietty niin kyllä ne unet vaan joskus tietää. Enemmän kuin palstalyylit 😁

      • Anonyymi

        Unet tosiaan kertoo paljonkin..
        - sivuraiteilta nainen -


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi paljon tietää kuka on aloittaja. Tälläistä on tunteena ja ajatuksena täällä päin. Ollut jo kauan. Ja tosiaan vaikka vaan ystävänä mutta silti. -naiselta-

    • Anonyymi

      No minähän olen jo elämässäsi. Olen siitä kiitollinen. Enemmänkin haluaisin kuin ystävyyttä (tosin se ystävyyskin taisi hieman taannoin kärsiä).

    • Anonyymi

      Toivoisin, että saisin hänet osakseni elämääni ainakin jollakin tavalla. Haluaisin aidosti tutustua häneen paremmin ihan kahdestaan. Jutella vaan ja siis ilman paineita mistään muusta enemmästä. Tunteet, fyysinen jne kaikki tulee, jos tulee, mutta se että saisi vihdoin olla vaan toisen seurassa…
      :).

      • Anonyymi

        Ymmärrät varmaan, että sinun tarvitsee tehdä jotain. Älä odota hänen tippuvan eteesi.


      • Sama toivomus täällä myös...
        Niin ja en liity aloitukseen mitenkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät varmaan, että sinun tarvitsee tehdä jotain. Älä odota hänen tippuvan eteesi.

        Kyllä.Aika näyttää teenkö mitään. Täällä kirjoitteluhan ei merkitse mitään tiedän sen. Kaipuuta ja tunteilua vain. Välillä on päiviä kun haluaisin palavasti tutustua/ viettää aikaa hänen kanssa ja välillä on päiviä, kun tuntuu että parempi ettei koskaan ikinä tavata. Siksi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.Aika näyttää teenkö mitään. Täällä kirjoitteluhan ei merkitse mitään tiedän sen. Kaipuuta ja tunteilua vain. Välillä on päiviä kun haluaisin palavasti tutustua/ viettää aikaa hänen kanssa ja välillä on päiviä, kun tuntuu että parempi ettei koskaan ikinä tavata. Siksi näin.

        Eli et ehkä tiedä mitä haluat hänestä. Etänä ketään kovin syvällisesti oppii tuntemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ehkä tiedä mitä haluat hänestä. Etänä ketään kovin syvällisesti oppii tuntemaan.

        Siis no muutakin kun kaveruutta. Mutta päänsisäistä sumua on aika paljon nyt.. Aallokkoista sanotaanko näin. Hän on yksi ainoista kuka saa minut hymyilemään. Siksi haluaisin muistaa hänet ja nämä tunteet ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis no muutakin kun kaveruutta. Mutta päänsisäistä sumua on aika paljon nyt.. Aallokkoista sanotaanko näin. Hän on yksi ainoista kuka saa minut hymyilemään. Siksi haluaisin muistaa hänet ja nämä tunteet ikuisesti.

        Muistopuhe?


    • Anonyymi

      No minä kysyin ennustajalta jotain ja vastaukseksi sain kaivatun nimikirjaimet.

    • Anonyymi

      Minä näin sellaisen unen, jossa kerrottiin että saattaa mennä montakin vuotta, ennen kuin on sen aika, että elämääni voisi tulla ikäiseni mies ystäväksi!

      • Anonyymi

        Älä usko ennustajia tai unia


    • Anonyymi

      Näiden ihanien unien tuntuu, että voisin vain nukkua kokoajan...
      Tunnen niin suurta onnea ja hyvää oloa unieni ihmisen kanssa...

    • Anonyymi

      Olen nähnyt miehen unissani. Unessa heräsin hänen sylistään. Tämän unen näin ennen kuin aloimme nähdä arjessa. Haluaisin tutusttua lähemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe