Miten voi olla mahdollista, että konservatiivisia perhearvoja ajava puolue on homoilua ja namusetämäisyyttä täynnä? Miten on mahdollista, että Suomen suurin työväenpuolue seisoo työnantajien riveissä? Miten on mahdollista, että isänmaallinen puolue kääntää selkänsä mm. vanhuksille ja lapsiperheille? Miten on mahdollista, että kantasuomalaisilla ei olisi muka oikeuksia parempiin palveluihin vain siksi, että PS-eliittijohto väittää toisin? Miten on mahdollista, että isänmaallinen puolue ajaa energiapolitiikkaa, joka palvelee öljyntuottajamaita ja potkii omaa energiantuotantoamme suoraan käkättimeen?
Kenen asialla tämä puolue oikein on? Vaikuttaa siltä, että pahojen voimien asialla, koska kansan asialla se ei selvästikään ole.
Pettääkö perussuomalaisuus kaikilla elämän osa-alueilla?
18
214
Vastaukset
- Anonyymi
Miten on mahdollista, että joku on noin tyhmä, kerta toisensa jälkeen haistapaskaa palstalle, jossa käy vain kommentoijan oma tyhmyys selväksi. Kommentoija näkee kaikkeen syylliseksi Perussuomalaiset. Ei siis ihan mikään mielenterveyden puhtoinen pulmunen. Niimutku persu persut . . . . . .
- Anonyymi
Nyt kun olet saanut maalitettua aloittajan, niin voisitko ystävällisesti kertoa vastauksia aloituksessa esitettyihin kysymyksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun olet saanut maalitettua aloittajan, niin voisitko ystävällisesti kertoa vastauksia aloituksessa esitettyihin kysymyksiin?
Aloittaja on maalittanut taas kerran itse itsensä, eikä alottajan aloituksessa ole mitään sellaisia kysymyksiä, jotka edellyttäisivät minkäänlaista vastausta. Keskustelu siis tulee edelleenkin kohdistaa tuohon typeryyksien toistelijan älykkyyteen, koska asiaahan hänellä ei ole, eikä älykkyyttäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on maalittanut taas kerran itse itsensä, eikä alottajan aloituksessa ole mitään sellaisia kysymyksiä, jotka edellyttäisivät minkäänlaista vastausta. Keskustelu siis tulee edelleenkin kohdistaa tuohon typeryyksien toistelijan älykkyyteen, koska asiaahan hänellä ei ole, eikä älykkyyttäkään.
Oletko sinä maailman tyhmin Jani kenties? Kommenttisi paljastaa, että olet liukas liero. Missä kohtaa aloittaja muka maalitti itsensä? Sinä kyllä haukuit hänet pystyyn, koska et sietänyt persujen kaksinaismoralismin nostamista framille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä maailman tyhmin Jani kenties? Kommenttisi paljastaa, että olet liukas liero. Missä kohtaa aloittaja muka maalitti itsensä? Sinä kyllä haukuit hänet pystyyn, koska et sietänyt persujen kaksinaismoralismin nostamista framille.
Kuten kommentissa lukee, tuolla samalla tarinoinnillaan. Kuinka tyhmä sinä oikein olet ?
"Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä."
"Vanhassa Neuvostoliitossa oli 50 kertaa niin suuri sananvapaus kuin EU:ssa."
Vieläkö persut väittävät, että Perussussuomalaiset eivät ole venäjä- ja vajaamielinen puolue?- Anonyymi
Eihän ne sitä myönnä vaikka tosiasiassa Trumpin munanlutkuttajina lutkuttavat samalla Putinia, Xi:tä ja Pohjois-Korean rakettimiestäkin. Eipä Ranskan äärioikeiston tappiokaan mennyt persuilta uhriutumatta, josta Kreml suorastaan raivostui.
https://www.suomenuutiset.fi/analyysi-ranskassa-yhteinen-vihollinen-yhdisti-keskustaoikeistosta-kommunisteihin/ - Anonyymi
"Suomeen tarvitaan Venäjän ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä."
-Mauri Peltokangas (ps)-
https://x.com/PasiPennanen/status/1789932756635381929
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18547034/mitas-pensa-peltokangas-onkaan-todennut-omalla-twitter-tilillaan-26-11-2021 - Anonyymi
Eivät ole, nuo ovat lähinnä typeryksen asiayhteyksistään irroittamia lauseita. Joita typeryksenä palstalla toistelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole, nuo ovat lähinnä typeryksen asiayhteyksistään irroittamia lauseita. Joita typeryksenä palstalla toistelee.
Olet lähinnä itse palstan suurin typerys. Kopio-, Möly- ja Linkkipersun ohella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lähinnä itse palstan suurin typerys. Kopio-, Möly- ja Linkkipersun ohella!
Sinähän se valehtelevana palstatyperyksenä oletkin vakuuttava
🙈🙉🙊🐵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lähinnä itse palstan suurin typerys. Kopio-, Möly- ja Linkkipersun ohella!
Venäjämielisyydessä hallapurrat ovat ohittaneet jopa SKP:n jo aikoja sitten. Putinin omia vaikuttavat nykypersut olevan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530