Pettääkö perussuomalaisuus kaikilla elämän osa-alueilla?

Anonyymi-ap

Miten voi olla mahdollista, että konservatiivisia perhearvoja ajava puolue on homoilua ja namusetämäisyyttä täynnä? Miten on mahdollista, että Suomen suurin työväenpuolue seisoo työnantajien riveissä? Miten on mahdollista, että isänmaallinen puolue kääntää selkänsä mm. vanhuksille ja lapsiperheille? Miten on mahdollista, että kantasuomalaisilla ei olisi muka oikeuksia parempiin palveluihin vain siksi, että PS-eliittijohto väittää toisin? Miten on mahdollista, että isänmaallinen puolue ajaa energiapolitiikkaa, joka palvelee öljyntuottajamaita ja potkii omaa energiantuotantoamme suoraan käkättimeen?

Kenen asialla tämä puolue oikein on? Vaikuttaa siltä, että pahojen voimien asialla, koska kansan asialla se ei selvästikään ole.

18

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten on mahdollista, että joku on noin tyhmä, kerta toisensa jälkeen haistapaskaa palstalle, jossa käy vain kommentoijan oma tyhmyys selväksi. Kommentoija näkee kaikkeen syylliseksi Perussuomalaiset. Ei siis ihan mikään mielenterveyden puhtoinen pulmunen. Niimutku persu persut . . . . . .

      • Anonyymi

        Nyt kun olet saanut maalitettua aloittajan, niin voisitko ystävällisesti kertoa vastauksia aloituksessa esitettyihin kysymyksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olet saanut maalitettua aloittajan, niin voisitko ystävällisesti kertoa vastauksia aloituksessa esitettyihin kysymyksiin?

        Aloittaja on maalittanut taas kerran itse itsensä, eikä alottajan aloituksessa ole mitään sellaisia kysymyksiä, jotka edellyttäisivät minkäänlaista vastausta. Keskustelu siis tulee edelleenkin kohdistaa tuohon typeryyksien toistelijan älykkyyteen, koska asiaahan hänellä ei ole, eikä älykkyyttäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on maalittanut taas kerran itse itsensä, eikä alottajan aloituksessa ole mitään sellaisia kysymyksiä, jotka edellyttäisivät minkäänlaista vastausta. Keskustelu siis tulee edelleenkin kohdistaa tuohon typeryyksien toistelijan älykkyyteen, koska asiaahan hänellä ei ole, eikä älykkyyttäkään.

        Oletko sinä maailman tyhmin Jani kenties? Kommenttisi paljastaa, että olet liukas liero. Missä kohtaa aloittaja muka maalitti itsensä? Sinä kyllä haukuit hänet pystyyn, koska et sietänyt persujen kaksinaismoralismin nostamista framille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä maailman tyhmin Jani kenties? Kommenttisi paljastaa, että olet liukas liero. Missä kohtaa aloittaja muka maalitti itsensä? Sinä kyllä haukuit hänet pystyyn, koska et sietänyt persujen kaksinaismoralismin nostamista framille.

        Kuten kommentissa lukee, tuolla samalla tarinoinnillaan. Kuinka tyhmä sinä oikein olet ?


    • "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä."
      "Vanhassa Neuvostoliitossa oli 50 kertaa niin suuri sananvapaus kuin EU:ssa."
      Vieläkö persut väittävät, että Perussussuomalaiset eivät ole venäjä- ja vajaamielinen puolue?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Eivät ole, nuo ovat lähinnä typeryksen asiayhteyksistään irroittamia lauseita. Joita typeryksenä palstalla toistelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole, nuo ovat lähinnä typeryksen asiayhteyksistään irroittamia lauseita. Joita typeryksenä palstalla toistelee.

        Olet lähinnä itse palstan suurin typerys. Kopio-, Möly- ja Linkkipersun ohella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lähinnä itse palstan suurin typerys. Kopio-, Möly- ja Linkkipersun ohella!

        Sinähän se valehtelevana palstatyperyksenä oletkin vakuuttava

        🙈🙉🙊🐵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lähinnä itse palstan suurin typerys. Kopio-, Möly- ja Linkkipersun ohella!

        Venäjämielisyydessä hallapurrat ovat ohittaneet jopa SKP:n jo aikoja sitten. Putinin omia vaikuttavat nykypersut olevan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe