Minua nainen vaivaa vähän yksi asia.

Anonyymi-ap

No se vaan kun pidät minua epäilyttävänä ja jotenkin minulla on sellainen olo että kiinnität tekemisiini huomiota vähän liikaa kuin suurennuslasilla seuraisit. Mikä minussa niin paljon askarruttaa ja oletko ollut samanlainen kaikkia kohtaan joskus ennen?

27

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa... En tarkoita katseita jne. ne on kivoja ja kuuluu asiaan mutta minullekn tulee vaivaantunut olo siitä että mitä teen väärin että "joudut" olemaan kuin varpaillasi ja siksi tämä juttu joskus tuntuu niin vaikealta. Eihän sen tarvisi olla niin vaikeaa ja monimutkaista? Häpeätkö minua tai pidätkö tyhmänä onko kiinnostuksesi vaan pinnallista?

      ap

      • Anonyymi

        Minua pitää joku suurennuslasin alla

        Sitä kai tarkoitit


      • Anonyymi

        Ei ole ennen tullut nähtyä npin sairasta, pakkomielteistä ja väkivaltaista ihimistä!


    • Anonyymi

      Oot sellanen adonis jonka jalkojen juureen lankeaisi monet ja on langennut. Epäilen miksi juuri mä kiinnostanut sua

    • Anonyymi

      Tämä ei voi missään tapauksessa olla mulle mutta jos on niin tässä faktat:

      En pidä häntä lainkaan millään lailla edellä mainittuina, en halua niitä edes toistaa tässä. Mun tunne-elämän kiemuroita en edes itse ymmärrä, mutta sen ymmärrän paremmin kun minkään muun, että tietty ajatusmaailma ja huumori kohtaa. Viihdyn hänen seurassa niin hyvin, on kertakaikkiaan vaan hauskaa.
      Kaipaan meidän yhteisiä hassutteluja ihan liikaa, kaipaan häntä niin usein muutenkin.
      Se, miksi tuntuu että suurennuslasissa hän on on varmaankin tämänhetkinen tilanne, että asiat saa hoitumaan (ei siitä sen enempää).
      Kaikki on niin tosi hyvin meillä. Ainakin minulla. Nautin siis aina hänen seurasta isosti. Hän vaan on erityinen kaikella tavalla. 😍😍😍

      • Anonyymi

        Kiitos :) kaunis vastaus voisin kirjoittaa samoin. Niin minäkin viihdyn tosi hyvin.

        ap


      • Anonyymi

        Niin sinäkin olet erityisen tärkeä minulle.


    • Anonyymi

      No ei ole tarkoitus.

    • Anonyymi

      Jos tämä olisi minulle, niin en kyllä ymmärrä sitä, että miten muka pitäisin häntä epäilyttävänä.
      Tai miten minusta olisi saanut sellaisen kuvan, että seuraisin ehkä häntä liikaa/liian tarkasti.
      Ihan yleisesti ottaen, niin minä pelkään kaikkia miehiä. En usko siihen, että minusta voisi olla kukaan kiinnostunut, joten yritän etsiä niitä vihjeitä joka asiasta, että voisiko olla, vai eikö kuitenkaan ole.
      Yritän verrata meitä toisiimme, että voisiko meistä tulla jotakin toimivaa. Jaksaisiko hän minua, tai sopisinko hänelle mitenkään.
      En halua tulla satutetuksi/hyväksikäytetyksi enää ikinä, joten olen todella varovainen senkin takia.

      • Anonyymi

        Surullista jos sinulla on ollut huonoja kokemuksia. Ymmärrän että tottakai semmoinen jälkensä jättää ja vaikuttaa. Tottakai teet omat ratkaisusi voin vaan kertoa että olen oma itseni semmoinen mitä nyt olet minut nähnyt ja mitä sen verran minua tunnet. Toivottavasti et ainakaan huonoa kuvaa ole minusta saanut...

        ap


    • Anonyymi

      Minulle tämä ei ole, me emme kohtaa.

    • Anonyymi

      Jos olisit hän - olisit huomannut minulla olevan ns. kääntymisajan , se ei ole aika jolloin käännytään kannoilta vaan kun aletaan miettimään, voisiko tosiaan olla hän, tässä ajassa ja paikassa. Itse mietin sellaista vain meihin keskittynyttä kohtaamispaikkaa, josta häiriötekijät olisi karsittu pois. Tietenkin muukin on mahdollista, ne vain aiheuttavat ylimääräistä pohdintaa ennen ja jälkeen.

      • Anonyymi

        Okei hyvä pointti tuo ja kuulostaa hyvältä että olet pohtinut asiaa. Niin minäkin olen miettinyt ja sydämessäni jo tiedän että hän on se oikea. En voi olla ajattelematta ja odotan aina että näen uudelleen ja voisin vaikka pari sanaa vaan vaihtaa... Hän on niin tärkeä ja rakas.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei hyvä pointti tuo ja kuulostaa hyvältä että olet pohtinut asiaa. Niin minäkin olen miettinyt ja sydämessäni jo tiedän että hän on se oikea. En voi olla ajattelematta ja odotan aina että näen uudelleen ja voisin vaikka pari sanaa vaan vaihtaa... Hän on niin tärkeä ja rakas.

        ap

        Missä tapaatte työpaikallako ?


    • Anonyymi

      Usein tietystä ihmisistä tulee outo olo. 99, 99 % ajasta intuitio osuu oikeaan

      • Anonyymi

        Millä sä teet noita? Punaisia karvastelevia jälkiä?


    • Anonyymi

      Huhhuh... Kellon aika paljasti ettei voi olla minulle.

    • Anonyymi

      Tekstisi vaikuttaa siltä, ettet ole kovin paljon tekemisissä naisten kanssa in real life.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että itse katsot häntä suurennuslasilla, miten muuten tietäisitkään tollasta?

      • Anonyymi

        Niin juuri


    • Anonyymi

      Miksi teit mitä teit? Siitä tiesin etten ole tärkeä sinulle kun et edes taistellut meidän välien eteen. Et mitenkään näyttänyt minkäänlaista elettä sen eteen että asiat voisi vielä mennä paremmin ja saataisiin sopu aikaan ja juteltua kaikki. Se on ongelma.
      Kaikessa ongelma oli ihmissuhteen yksipuolisuus. Olit se enemmän ottava osapuoli.

      Toki se mitä lopussa tapahtui meni kaikin puolin väärin.. mutta silti.

      Minä suren vieläkin menetettyä ihmissuhdetta. Sinä porskutat onnessasi.. hyvää minä toivon silti, vaikka jossain vaiheessa olinkin jopa katkera.

      Voi hyvin..

      Sinä ja hän.. enhän minä tiedä oikeasti kuka on aloittaja.

      • Anonyymi

        Tää vois olla ihan sanasta sanaan myös mun kirjoittama.


    • Anonyymi

      Surullista luettavaa kyllä, ja jos oikeasti joku pitäisi epäilyttävänä, olisihan se kurjaa.

      Mietin, että ihmiset huomaa eri asioita eri tavalla, ja jotkut voi olla vaikka niin herkkiä, että ihan tarkoittamatta huomio kiinnittyy johonkin, mitään yrittämättä. Se ei tarkoita, että mitään on vialla toisessa. Jos herää tunteita jotakuta kohtaan, hänen tekemisensä ja olemisensa huomaa joka tapauksessa ihan erilailla kuin muiden. Voihan olla, että ehkä jossakin vaiheessa on tapahtunut väärinkäsityksiä, ja joku pieni juttu saattaa paisua vahingossa paljon isommiksi kuin se onkaan.

    • Anonyymi

      Minähän en tiedä mitä teet, osui ja upposi tämä lause. Minä kiinnitän kyllä huomiota asioihin ja vielä ärsyttävästi huomautan kaikesta :)

    • Anonyymi

      Ihan viime aikoina on tullut mieleen että mikähän oikeasti olet miehiäsi. Olet kehunut minua tosi paljon, vähän liikaakin ja vielä kun ollaan varattuja molemmat. Kopeloinutkin oot. Ootko kiinnostunut minusta vain siksi, koska tiedät että olen herkkä ja "herkillä", empaattinen jne, siis täydellinen uhri sinulle jos haluat minusta hyötyä, ja onko ajatuksenasi että alun huuman jälkeen tekisit elämästäni h...tiä. olet tunnetusti uskottomuuteen taipuvainen ja ns. renttu. Onneksi en ole koskaan aikonutkaan mitään enempää kanssasi, pelkkää flirttiä vaan ja jotain kaveruutta. Ei olla nyt onneks hetkeen nähty. Tää oli kyllä tässä, meidän (olematon) juttu! -Varmaan sivusta kuitenkin-

    • Anonyymi

      Eikö aloittaja saa ongelmansa ratkaistua ihan avaamalla suunsa.
      Voisi kysyä, että miksi?

    • Anonyymi

      Ehkä vaan kertonut mitä näen, vähän kuin vinkkinä oikealle että tietää minun huomanneen hänet. Jos se on ahdistanut niin, voin iloksesi ilmoittaa etten ole enää viikkoihin sinua nähnyt enkä katseellani etsinyt.
      En enää usko että hän olisi mitenkään kiinnostunut, olen vaan kuvitellut.
      Eihän sitä aina voi saada vastakaikua vaikka itse olisi kiinnostunut.
      Tämä olkoon hänelle jota aina tilaisuuden tullen katsellut ja tuntenut outoa vetoa ja yhteenkuuluvuutta. ( Harvoin tosin nähnyt )
      Tiedän itse kyllä miksi, mutta en sitä nyt tässä
      kerro.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe