Kiitos Janne Leinonen

Anonyymi-ap

Kiitokset siitä, kun vapautat höyrylaivat ostettaviksi.
Nyt on Savonlinnan alueen ihmisillä loistava mahdollisuus näyttää kuinka sitä hyvää ja asiakaslähtöistä höyrylaivabisnestä tehdään tuottavasti.

Nyt jäädään odottelemaan, että kuka voittaa ja saa ostaa laivat itselleen.

70

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain lehdessä oli aikaisemmin juttu että laivat oli vuokralla tällä yhtiöllä, miten niitä voi myydä?

    • Anonyymi

      Ei niitä olla myymässä, jos tuoreimpiin uutisiin on uskomista. Taisi laivuri viime yön pimeinä tunteina höseltää maailmalle tiedotteen, jonka sanomisista joutuu nyt peruuttelemaan.

    • Anonyymi

      Meriankkuri oy omistaa 45% LP managementistä.
      Varmaan 55 prossaa omistaa joku muu, myös Janne Leinonen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laivat omistava risteily-yritys Vip Cruise on viikonlopun aikana julkaissut verkkosivuilleen myynti-ilmoituksen kauppa-alusrekisteriin katsastetuista höyryaluksista.

      Myös kahden aluksen hinta on paljastettu.

      Yritys pyytää höyrylaivaristeilijä Saaristosta 325 000 euroa. Traficomin mukaan vuonna 1911 rakennettu alus on vasta katsastettu. Laivan entinen ajolupa umpeutui 28. heinäkuuta.

      Höyrylaiva Punkaharjun omistajuus vaihtuu 225 000 eurolla. Yhteensä 75 matkustajaa kuljettavan Punkaharjun juuret yltävät vuoteen 1905 asti.

    • Anonyymi

      Kaupungin olisi ehdottomasti ostettava satamassa olevat laivat hinnalla millä hyvänsä ja alkaa hoitamaan liikennöintiä. Ei voi olla rahasta kiinni!

      • Anonyymi

        Kaupungin ei pidä ottaa laivoja riesakseen. Vaikka ilmaiseksi saisi.


      • Anonyymi

        Ei kai nyt "hinnalla millä hyvänsä".


      • Anonyymi

        Kaupunki voisi perustaa osakeyhtiön ja sen toimariksi taitavaksi ja osaavaksi tunnettu Hannu Kurki.
        Alka laivat liikkumaan kunnossa olevina ja yhtiö maksaisi kunnon osingot kaupungille.


      • Anonyymi

        Minkä ihmeen takia kaupungin pitäisi hankkia vielä lisää höyrylaivoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia kaupungin pitäisi hankkia vielä lisää höyrylaivoja?

        Koska kukaan muu kuin kaupunki ei pysty niitä täällä luotettavasti pitämään ja hoitamaan risteilyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kukaan muu kuin kaupunki ei pysty niitä täällä luotettavasti pitämään ja hoitamaan risteilyjä.

        ..sanoo nettoveronmaksaja ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puolella miljoonalla luulisi menevän heti kaupaksi. Kateelliset iskee varmasti heti kiinni tähän bisnekseen ja alkaa tahkoamaan tuohta omiin taskuihinsa..

      • Anonyymi

        Ovatko ne siis myynnissä vai eivät?


      • Anonyymi

        Joku täällä vaan jaksaa kateellisista jankuttaa.


      • Anonyymi

        Varmasti menisivät kaupaksi, kun kerran ovat yhtiön - nyt jo netistä poistaman- ilmoituksen mukaan ”erittäin hyväkuntoisia”! 😂😂😂 Kyllä on jo melkoista pelleilyä tämä touhu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko niillä Lintilän entinen puhelin?


      • Anonyymi

        Uskoo ken tahtoo tuota pelle touhua 🤡


    • Anonyymi

      pedofiili laivoiksi sopivat

      • Anonyymi

        Kaikki laivat sopii pedofiili laivoiksi, joten mikä näistä höyry laivoista tekee erityisen hyvän pedofiili laivoiksi?


    • Anonyymi

      Lyyväänkö vettoo, notta niitä mihinkään myyvä.

      • Anonyymi

        Ei lyyvä, kaikki muutkin vanhat laivat ovat myyty. Niitä oli ainakin 10, jos lie enemmänkin. Vain pienimmät on jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lyyvä, kaikki muutkin vanhat laivat ovat myyty. Niitä oli ainakin 10, jos lie enemmänkin. Vain pienimmät on jäljellä.

        Laivoja oli kaikkiaan yli kymmenen. Eri omistajakunnissa poliitikot alkoivat junailemaan taustavoimilleen halpoja laivoja. Saivat aloittaa risteilyliikenteen kunnan omin voimin. Eikä SLOY ollut enää häiritsemässä, kun ajettin se esin konkurssiin.


    • Anonyymi

      Taitaa olla silleen tuo risteilybisneskin, että tarvitsee olla takana rahaihmisen, joka niin kuin harrastuksena tuota voisi tehdä. Jos tavallinen pulliainen velkarahalla tuohon lähtee tarkoituksenaan elättää perheensä, niin voipi tiukassa olla.

      • Anonyymi

        Poliitikkojen ei pidä sekaantua varustamotoimintaan. Se ei onnisti. Nähty on.


    • Anonyymi

      Johan on älytöntä juttua.
      Enää rippeet tallella siitä, mikä laivasto oli vielä 30 v sitten. Jos viimeisetkin katoaa, niin katoaa paljon muutakin...

    • Anonyymi

      Venäläiset ostavat. Neuvottelut ovat jo pitkällä.

      • Anonyymi

        Venäläiset ei enää osta meiltä yhtään mitään, mutta kohta o t t a v a t - kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ei enää osta meiltä yhtään mitään, mutta kohta o t t a v a t - kaiken!

        Olkaa tarkkoina venäjän kaksoiskansalaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkaa tarkkoina venäjän kaksoiskansalaisten kanssa.

        Suomessa asuu liki 40 000 Venäjän kaksoiskansalaista. Asiantuntijan mukaan Venäjä pystyy painostamaan ja käyttämään heitä pelinappuloina Suomea vastaan erittäin hyytävällä tavalla. Siksi Suomen pitäisi tehdä siirtonsa, ennen kuin on liian myöhäistä. Itänaapurin suunnitelma Suomea vastaan nimittäin on jo valmis, professori varoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa asuu liki 40 000 Venäjän kaksoiskansalaista. Asiantuntijan mukaan Venäjä pystyy painostamaan ja käyttämään heitä pelinappuloina Suomea vastaan erittäin hyytävällä tavalla. Siksi Suomen pitäisi tehdä siirtonsa, ennen kuin on liian myöhäistä. Itänaapurin suunnitelma Suomea vastaan nimittäin on jo valmis, professori varoittaa.

        Tästähän me viisaammat varoitettiin jo vuosia sitten, tyhmemmät vain luotti "ystäviin" ja jopa möi näille maitaan!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän me viisaammat varoitettiin jo vuosia sitten, tyhmemmät vain luotti "ystäviin" ja jopa möi näille maitaan!!?

        Moijin, Nousialan ja Ranta-Kaartilan isännät nauroivat aikanaan rahakkaista maakaupoistaan venäläisille.

        Hävetä pitäisi maanpettureiden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa asuu liki 40 000 Venäjän kaksoiskansalaista. Asiantuntijan mukaan Venäjä pystyy painostamaan ja käyttämään heitä pelinappuloina Suomea vastaan erittäin hyytävällä tavalla. Siksi Suomen pitäisi tehdä siirtonsa, ennen kuin on liian myöhäistä. Itänaapurin suunnitelma Suomea vastaan nimittäin on jo valmis, professori varoittaa.

        Meiltä kysytään:

        Kuinka paljon Venäjän maanmiehiä asuu Savonlinnassa?

        Me vastaamme:

        Riittävästi, jotta kansanäänestys voidaan järjestää.

        - Radio Jerevan


    • Anonyymi

      Protestit eikun lisääntyy leinosella

      • Anonyymi

        Hyvin menee, mutta menköön
        😆👍


    • Anonyymi

      Vieläkö mersu on alla? Haastoi tyhmyyttään kaupungin oikeuteen ja hävisi. Sen jälkeen kaupunginjohtaja (todella yseenalaisesti!!!) myönsi Captainille de minimis -tuen 15 000€ että Captain saisi maksettua 13200€ oikeudenkäyntikulut. Sitten Leinonen kuitenkit ilmeisesti käytti nämä tukirahat johonkin muuhun koska nyt päällä on yksipuoleinen tuomio velasta Savonlinnan kaupungille. Tämä siis muiden tuomittujen velkojen päälle.

      • Anonyymi

        Mersu on vaihtunut jo uudempaan malliin tänä vuonna.
        Kaikki velat ovat hoidettu tai tullaan hoitamaan pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu on vaihtunut jo uudempaan malliin tänä vuonna.
        Kaikki velat ovat hoidettu tai tullaan hoitamaan pian.

        Tämän päivän Itukassa Janne Leinonen sanoo, että on aloitettu poliisitutkinta hänen yhtiöönsä kohdistuvasta lokakampanjasta ja sabotaaseista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän päivän Itukassa Janne Leinonen sanoo, että on aloitettu poliisitutkinta hänen yhtiöönsä kohdistuvasta lokakampanjasta ja sabotaaseista.

        Lisää rispeä ja serenasea. Kyllä lähtee haihattelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän päivän Itukassa Janne Leinonen sanoo, että on aloitettu poliisitutkinta hänen yhtiöönsä kohdistuvasta lokakampanjasta ja sabotaaseista.

        Lainaus paikallispravdasta:


        Yhtiön toimitusjohtaja Janne Leinonen ja hallituksen puheenjohtaja Markku Kankaala tiedottivat asiasta Itä-Savolle maanantaina.

        – Olemme tehneet poliisille useita rikosilmoituksia ja tutkintapyyntöjä erilaisista rikosepäilyistä. Poliisi on ottanut nämä ilmoitukset vakavasti ja ne siirtyvät nyt heidän tutkintaansa, Kankaala kertoo.

        Yhtenä vakavimmista konkreettisista teoista yhtiökumppanit pitävät sabotaasia, joka kohdistui viime viikon lopulla s/s Saariston sähkökeskukseen.

        – Laivalle oli murtauduttu ja sähkökeskusta oli manipuloitu niin, että sinne aiheutui oikosulku. Henkilökunnan nopean toiminnan ansiosta isompaa tulipaloa ei päässyt onneksi syttymään eikä henkilövahinkoja syntymään, Leinonen kertoo.

        – Epäilemme tätä tuhopolttoyritykseksi. Tässä tuli lopullinen raja vastaan, kun aiheutetaan jo hengenvaaraa ihmisille, lisää Kankaala.

        Leinosen ja Kankaalan mukaan yhtiötä ja sen toimintaa kohtaan on kohdistettu järjestelmällistä häirintää ja erilaisia liiketoimintaa haittaavia tekoja heinäkuun alusta lähtien.

        – Toiminta vaikuttaa systemaattiselta ja tarkoitushakuiselta. Tässä on takana jokin taho, joka tuntuu tietävän, mitä tekee, eli mikä voisi aiheuttaa mahdollisimman suurta haittaa yhtiön toiminnalle, Kankaala toteaa.

        – Jo se, että häirintä aloitettiin vuoden tärkeimmän sesongin alussa, oopperajuhlien ensi-iltapäivänä, kertoo siitä, että tällä toiminnalla halutaan tietoisesti aiheuttaa mahdollisimman suurta haittaa ja liiketaloudellisia tappioita, Leinonen lisää.

        Häirintä alkoi heinäkuun alussa ilmoituksella Traficomille kahden höyrylaivan painekattiloiden toimintahäiriöistä, joka Leinosen ja Kankaalan mukaan oli perätön.

        – Teimme tästä selvityspyynnön Traficomille. Mielestämme Traficomin virkamies toimi virheellisesti uskoessaan perätöntä ilmiantoa painekattilaviasta ja asettaessaan laivan sillä perusteella käyttökieltoon, Kankaala sanoo.

        – Lain mukaan viranomaisten tekemien päätösten tulee perustua tosiasioihin. Tässä tapauksessa näin ei ollut. On täysin epätodennäköistä, että kahteen yli sata vuotta käytössä olleeseen laivaan tulisi sama vika, samana päivänä.

        S/s Punkaharjun ja s/s Saariston käyttökatko sesonkiaikana tuotti yhtiölle mittavat taloudelliset menetykset, mainehaitan lisäksi.

        Viimeksi maanantaina Leinosen ja Kankaalan mukaan yhtiön laivojen toiminnasta on tehty perätön ilmianto ely-keskukselle.

        – Juuri sain tänään tietää, että elyyn on tehty ilmoitus, ettei s/s Punkaharjun VHF-puhelin ei toimisi ja että kyseessä olisi vakava turvallisuusriski. Itse viimeksi tänään kuitenkin soitin puhelimella sillan avauksesta ja hyvin se toimi, Leinonen sanoo.

        Leinonen ja Kankaala toteavat, että lokakampanjaa yhtiötä vastaan on käyty myös sosiaalisessa mediassa, jossa häiritään yhtiön sosiaalisen median sivustoja ja levitetään väärää tietoa.

        Ilmiantoja on tehty myös median suuntaan ja osa niistä on johtanut miesten mukaan myös virheelliseen uutisointiin esimerkiksi liittyen laivojen myyntiin.

        – Joku julkaisi viime viikonloppuna yhtiön verkkosivulla laivojen myymisestä feikki-ilmoituksen, josta Yle sitten julkaisi uutisen kysymättä meiltä ensin asiasta, Kankaala ihmettelee.

        – Se ei ollut Janne Leinosen eikä yhtiön tekemä ilmoitus, vaan joku ulkopuolinen oli ladannut yhtiön sivulle tökerön, pilalta vaikuttavan feikki-ilmoituksen ja antanut siitä sitten ilmeisesti vinkin medialle. Se oli täysin tekaistu trollaus, jonka äänitorveksi Yle valitettavasti lähti.

        Yhtiö on tehnyt rikosilmoituksen tämän perusteella myös tietomurrosta ja kyberhyökkäyksestä yhtiön verkkosivuille.

        Kankaala riensi maanantaina kotoaan Länsi-Suomesta Savonlinnaan kesken muiden työkiireiden selvittämään yhtiön tilannetta, pitämään tiedotustilaisuutta Itä-Savolle ja tapaamaan myös kaupungin johtoa.

        – Aiomme antaa perinpohjaisen selvityksemme kaupungin johdolle yhtiön tilanteesta, meihin kohdistuneesta häirinnästä ja ilkivallasta. Tilanne on vakava ja alamme olla todella kyllästyneitä ja väsyneitä tähän, Kankaala sanoo.

        Kaupungilta yrittäjät toivovat ennen kaikkea vahvaa henkistä tukea toiminnalleen. Yhtiö on investoinut viime vuosina voimakkaasti laivojen kunnossapitoon, markkinointiin, kaupungin matkailun kehittämiseen ja imagon vahvistamiseen. Investoinnit eivät kuitenkaan ole tuoneet yhtiölle toivottua tuottoa muun muassa koronapandemiasta ja Venäjän hyökkäyssodasta johtuen.

        Leinosen mukaan palaute asiakkailta on ollut hyvää, mutta yhtiön toimintaan kohdistunut häirintä ja negatiivinen uutisointi vie voimia ja syö motivaatiota.

        – Nyt tärkeintä on saada tämä häirintä ja ilkivalta loppumaan ja syylliset vastuuseen. Tulemme vaatimaan korvauksia taloudellisista menetyksistä rikoksiin syyllistyneiltä, Kankaala sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän päivän Itukassa Janne Leinonen sanoo, että on aloitettu poliisitutkinta hänen yhtiöönsä kohdistuvasta lokakampanjasta ja sabotaaseista.

        Toivottavasti poliisi tutkii nettikirjoittelut huolella, rupeaa selviämään kuka täällä levittelee perättömiä huhuja ja tekee trafille ilmiantoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti poliisi tutkii nettikirjoittelut huolella, rupeaa selviämään kuka täällä levittelee perättömiä huhuja ja tekee trafille ilmiantoja...

        Negatiivinen uutisointi, tai nettikirjoittelu ei ole rikos. Poliisi ei tutki. Trafi laittoi alukset ajokieltoon, joten ilmoitus oli asiallinen. Leinosen kannattaa muistaa, että poliisi ja Trafi tutkivat myös muut ajot. Kuka kipparoi ja mitä laivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti poliisi tutkii nettikirjoittelut huolella, rupeaa selviämään kuka täällä levittelee perättömiä huhuja ja tekee trafille ilmiantoja...

        Pelottelu poliisitutkinnalla on vain epätoivoinen yritys vähentää mediassa ja netissä varustamoon kohdistuvaa kritiikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaus paikallispravdasta:


        Yhtiön toimitusjohtaja Janne Leinonen ja hallituksen puheenjohtaja Markku Kankaala tiedottivat asiasta Itä-Savolle maanantaina.

        – Olemme tehneet poliisille useita rikosilmoituksia ja tutkintapyyntöjä erilaisista rikosepäilyistä. Poliisi on ottanut nämä ilmoitukset vakavasti ja ne siirtyvät nyt heidän tutkintaansa, Kankaala kertoo.

        Yhtenä vakavimmista konkreettisista teoista yhtiökumppanit pitävät sabotaasia, joka kohdistui viime viikon lopulla s/s Saariston sähkökeskukseen.

        – Laivalle oli murtauduttu ja sähkökeskusta oli manipuloitu niin, että sinne aiheutui oikosulku. Henkilökunnan nopean toiminnan ansiosta isompaa tulipaloa ei päässyt onneksi syttymään eikä henkilövahinkoja syntymään, Leinonen kertoo.

        – Epäilemme tätä tuhopolttoyritykseksi. Tässä tuli lopullinen raja vastaan, kun aiheutetaan jo hengenvaaraa ihmisille, lisää Kankaala.

        Leinosen ja Kankaalan mukaan yhtiötä ja sen toimintaa kohtaan on kohdistettu järjestelmällistä häirintää ja erilaisia liiketoimintaa haittaavia tekoja heinäkuun alusta lähtien.

        – Toiminta vaikuttaa systemaattiselta ja tarkoitushakuiselta. Tässä on takana jokin taho, joka tuntuu tietävän, mitä tekee, eli mikä voisi aiheuttaa mahdollisimman suurta haittaa yhtiön toiminnalle, Kankaala toteaa.

        – Jo se, että häirintä aloitettiin vuoden tärkeimmän sesongin alussa, oopperajuhlien ensi-iltapäivänä, kertoo siitä, että tällä toiminnalla halutaan tietoisesti aiheuttaa mahdollisimman suurta haittaa ja liiketaloudellisia tappioita, Leinonen lisää.

        Häirintä alkoi heinäkuun alussa ilmoituksella Traficomille kahden höyrylaivan painekattiloiden toimintahäiriöistä, joka Leinosen ja Kankaalan mukaan oli perätön.

        – Teimme tästä selvityspyynnön Traficomille. Mielestämme Traficomin virkamies toimi virheellisesti uskoessaan perätöntä ilmiantoa painekattilaviasta ja asettaessaan laivan sillä perusteella käyttökieltoon, Kankaala sanoo.

        – Lain mukaan viranomaisten tekemien päätösten tulee perustua tosiasioihin. Tässä tapauksessa näin ei ollut. On täysin epätodennäköistä, että kahteen yli sata vuotta käytössä olleeseen laivaan tulisi sama vika, samana päivänä.

        S/s Punkaharjun ja s/s Saariston käyttökatko sesonkiaikana tuotti yhtiölle mittavat taloudelliset menetykset, mainehaitan lisäksi.

        Viimeksi maanantaina Leinosen ja Kankaalan mukaan yhtiön laivojen toiminnasta on tehty perätön ilmianto ely-keskukselle.

        – Juuri sain tänään tietää, että elyyn on tehty ilmoitus, ettei s/s Punkaharjun VHF-puhelin ei toimisi ja että kyseessä olisi vakava turvallisuusriski. Itse viimeksi tänään kuitenkin soitin puhelimella sillan avauksesta ja hyvin se toimi, Leinonen sanoo.

        Leinonen ja Kankaala toteavat, että lokakampanjaa yhtiötä vastaan on käyty myös sosiaalisessa mediassa, jossa häiritään yhtiön sosiaalisen median sivustoja ja levitetään väärää tietoa.

        Ilmiantoja on tehty myös median suuntaan ja osa niistä on johtanut miesten mukaan myös virheelliseen uutisointiin esimerkiksi liittyen laivojen myyntiin.

        – Joku julkaisi viime viikonloppuna yhtiön verkkosivulla laivojen myymisestä feikki-ilmoituksen, josta Yle sitten julkaisi uutisen kysymättä meiltä ensin asiasta, Kankaala ihmettelee.

        – Se ei ollut Janne Leinosen eikä yhtiön tekemä ilmoitus, vaan joku ulkopuolinen oli ladannut yhtiön sivulle tökerön, pilalta vaikuttavan feikki-ilmoituksen ja antanut siitä sitten ilmeisesti vinkin medialle. Se oli täysin tekaistu trollaus, jonka äänitorveksi Yle valitettavasti lähti.

        Yhtiö on tehnyt rikosilmoituksen tämän perusteella myös tietomurrosta ja kyberhyökkäyksestä yhtiön verkkosivuille.

        Kankaala riensi maanantaina kotoaan Länsi-Suomesta Savonlinnaan kesken muiden työkiireiden selvittämään yhtiön tilannetta, pitämään tiedotustilaisuutta Itä-Savolle ja tapaamaan myös kaupungin johtoa.

        – Aiomme antaa perinpohjaisen selvityksemme kaupungin johdolle yhtiön tilanteesta, meihin kohdistuneesta häirinnästä ja ilkivallasta. Tilanne on vakava ja alamme olla todella kyllästyneitä ja väsyneitä tähän, Kankaala sanoo.

        Kaupungilta yrittäjät toivovat ennen kaikkea vahvaa henkistä tukea toiminnalleen. Yhtiö on investoinut viime vuosina voimakkaasti laivojen kunnossapitoon, markkinointiin, kaupungin matkailun kehittämiseen ja imagon vahvistamiseen. Investoinnit eivät kuitenkaan ole tuoneet yhtiölle toivottua tuottoa muun muassa koronapandemiasta ja Venäjän hyökkäyssodasta johtuen.

        Leinosen mukaan palaute asiakkailta on ollut hyvää, mutta yhtiön toimintaan kohdistunut häirintä ja negatiivinen uutisointi vie voimia ja syö motivaatiota.

        – Nyt tärkeintä on saada tämä häirintä ja ilkivalta loppumaan ja syylliset vastuuseen. Tulemme vaatimaan korvauksia taloudellisista menetyksistä rikoksiin syyllistyneiltä, Kankaala sanoo.

        Laivuri-Leinonen tietää luonnollisesti sen, että VHF-puhelimen käyttö edellyttää pätevyyskirjaa.


    • Anonyymi

      🌏🌏🌏🌏

      • Anonyymi

        Loistavaa lisä keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistavaa lisä keskusteluun.

        🕌🕋🕌🕋🕌🕋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🕌🕋🕌🕋🕌🕋

        🍑💦🍆🍑💦🍆😱


    • Anonyymi

      Erikoista meininkiä, kun aiemmin sanottiin ajokieltoon johtaneiden paineastioiden vikojen olevan korjattu ja eilen kerrottiin niiden olleenkin väärä ilmianto. Alkaa olla melekosta soopaa.

      • Anonyymi

        Syytä aina muita ja tee itsestäsi uhri, kun suhmuroinnit paljastuvat.


      • Anonyymi

        Ajokielto, sen jälkeen laivat seisoivat satamassa useita päiviä. Miksi? Jos vikaa ei ollut, miksei pyydetty Trafin tarkastajaa heti maanantaina toteamaan asia? Mitä laivoilla korjattiin viikon ajan, jos vikoja ei ollut? Kummassakin laivassa sama vika, oliko kumpaankin tehty sama ja oma laiton viritelmä, joka piti korjata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajokielto, sen jälkeen laivat seisoivat satamassa useita päiviä. Miksi? Jos vikaa ei ollut, miksei pyydetty Trafin tarkastajaa heti maanantaina toteamaan asia? Mitä laivoilla korjattiin viikon ajan, jos vikoja ei ollut? Kummassakin laivassa sama vika, oliko kumpaankin tehty sama ja oma laiton viritelmä, joka piti korjata?

        Erittäin asiallista pohditaa. Luulisi myös, että laivoilla on kameravalvonta, kun kerran ovat omistajansa mukaan puolen miljoonan arvoisia. Vai olikos tämä hintatieto nyt verkkohyökkääjän ilmoittama? Jokatapauksessa kuvittelisi murtautujien tallentuvan valvontakameroihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin asiallista pohditaa. Luulisi myös, että laivoilla on kameravalvonta, kun kerran ovat omistajansa mukaan puolen miljoonan arvoisia. Vai olikos tämä hintatieto nyt verkkohyökkääjän ilmoittama? Jokatapauksessa kuvittelisi murtautujien tallentuvan valvontakameroihin.

        Onko täällä yksi, vai peräti kaksi henkilöä pohtimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä yksi, vai peräti kaksi henkilöä pohtimassa?

        Eekö tuo lie yks aenut, elikkä sinä ite:D:D:D


    • Anonyymi

      Kiitos .

    • Anonyymi

      Saakos nuo rikosilmoitukset tilattua jostain itselleen?

      • Anonyymi

        Itä-savon toimitus on taatusti varmistanut poliisilta, että rikosilmoitukset on tosiaan tehty. Sehän tästä vielä puuttuisi. Jos on tutkinnanalaisena niin tiedon saa kysymällä poliisilaitokselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-savon toimitus on taatusti varmistanut poliisilta, että rikosilmoitukset on tosiaan tehty. Sehän tästä vielä puuttuisi. Jos on tutkinnanalaisena niin tiedon saa kysymällä poliisilaitokselta.

        Ei tässä enää mikään yllättäisi.


    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Aivan.

    • Anonyymi

      Nii.

    • Anonyymi

      لا شى

      • Anonyymi

        Mee kotiisi!!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taitaa toimittaja itse jakaa näitä linkkejä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa toimittaja itse jakaa näitä linkkejä taas.

        No kukas kirjoittelija sinä olet?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      67
      4057
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3055
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2990
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2074
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1186
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1004
    9. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      59
      986
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe