Menen usein metsän keskelle kalliolle istuskelemaan

Anonyymi-ap

On mukavaa puuhaa ja sitä tuntee olonsa erityisen rentoutuneeksi tuossa ympäristössä. Sitä saattaa istuskella helposti parikin tuntia yksinään kun unohtaa kaiken ympärillään.

11

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä. Kaipaan itsekin paljon tuota.

    • Anonyymi

      Luonto on paras. Se tasapainottaa mielen ja sielun ja on ikäänkuin meditatiivista istuskella ja kuljeksia luonnossa ja vesien äärellä.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Yksinäni paljon, niin että siihen on niin tottunut ja en enää oikein kaipaakaan seuraa kun hyvin harvoin.

    • Anonyymi

      Tein sitä myös yhdessä vaiheessa, että kun oli tosi stressaavaa, niin poljin pyörällä läheiseen metsään ja kipusin kalliolle istumaan. 👍

      • Anonyymi

        Jatkoa...Kutsutaan maadottumiseksi. Menee selälleen makaamaan 15 min. kallion päälle. Tulee voimaantuminen. Opin tekniikan eräältä eräoppaalta.


    • Anonyymi

      Minä en pysty. Sääsket ja muut elukat pilaavat aina tuollaiset rentoutumisyritykset. Tai sitten on liian kylmä tai kuuma. Luonnon keskellä ei koskaan tunnu hyvältä kun on aistiyliherkkyyttä.

    • Anonyymi

      Minua alkaa aina panettaa jossain kalliolla makoillessa hillittömästi.

    • Anonyymi

      Minusta on ihana kun lemmikkien omistajat menevät keskelle metsää istumaan lemmikin kanssa ja heidän aikataulun mukaan.

    • Anonyymi

      Tein joskus samaa. Menin kalliolle järven rantaan istumaan ja katsomaan vettä. Ajatus lepäsi ja mieli rauhoittui pitkän lenkin päätteeksi.

    • Anonyymi

      Uupumus ja stressi hälvenevät kalliolla ja järvenrannalla. Veden äärellä on mahdollista myös lumoutua ja mieli lepää.
      Luonnossa arjen kiireistä irtaantuminen. Sukeltaa järvenrannalla kokonaan toiseen maailmaan. Laiturilla mieli lepää ja samoin kalliolla oleillen veden maisemaa katsellen.
      Poissa kaupungin hälinästä.

    • Anonyymi

      Tieks mä jotenki iha kokonaan unohdin. Nyt sun syy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe