Sinua ei näemmä haitannut menettää minua.. päinvastoin

Anonyymi-ap

Miehelle lähimenneisyyteen..

Miksi teit mitä teit? Siitä tiesin etten ole tärkeä sinulle kun et edes taistellut meidän välien eteen. Et mitenkään näyttänyt minkäänlaista elettä sen eteen että asiat voisi vielä mennä paremmin ja saataisiin sopu aikaan ja juteltua kaikki. Se on ongelma.
Kaikessa ongelma oli ihmissuhteen yksipuolisuus. Olit se enemmän ottava osapuoli.

Toki se mitä lopussa tapahtui meni kaikin puolin väärin.. mutta silti.

Minä suren vieläkin menetettyä ihmissuhdetta. Sinä porskutat onnessasi.. hyvää minä toivon silti, vaikka jossain vaiheessa olinkin jopa katkera.

Voi hyvin..

20

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja nyt kuvittelit, että joku onnessaan porskuttava olisi lukemassa täällä purkaustasi?

      • Anonyymi

        Kyllästyttää

        Sun jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyttää

        Sun jutut

        Mikset sinä taistele meidän kahden anomuumin välien eteen? Et mitenkään näyttänyt minkäänlaista elettä sen eteen että asiat voisi vielä mennä paremmin ja saataisiin sopu aikaan ja juteltua kaikki. Se on ongelma.


      • Anonyymi

        Ja sinä kuvittelet että kukaan muu kuin sinä ottaa nämä palstaguben provoiluavautumiset tosissaan? Voi lasta🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä kuvittelet että kukaan muu kuin sinä ottaa nämä palstaguben provoiluavautumiset tosissaan? Voi lasta🥱

        Mene kirsikka kolmevee imeskeleen tikkaria taustalle Gubbemaatuska. Paljo tuli hilloa eilisestä ? Oliko kakkan haju baljussakin💩


    • Anonyymi

      Onko meillä ollut riitaakin?

      • Anonyymi

        Onon, löin sinua puukauhalla kupoliin ja kuului kahden puun sointu melkein kipinätkin löi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onon, löin sinua puukauhalla kupoliin ja kuului kahden puun sointu melkein kipinätkin löi

        🤣🤣🤣🤣 tämä kuulostaa joltain keksityltä tarinalta 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 tämä kuulostaa joltain keksityltä tarinalta 🤣

        Onneksi mies aloituksesi ei ollut yhtään teennäinen sopii kyllä elämänkoululaisille kuin nyrkki silmään ns tosin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi mies aloituksesi ei ollut yhtään teennäinen sopii kyllä elämänkoululaisille kuin nyrkki silmään ns tosin

        Oh.. elämånkoululaisia täällä vaan😄😂😂REEPS olet ilmeisesti porho


    • Anonyymi

      Puhumattomuus synnyttää mielikuvia, helposti myös epävarmuutta ja epäilyä omalla kohdalla jopa epäonnistumiseen? Siksi monet varmaan jäädyttää tilanteen omalla kohdalla ja ulkopuolisen silmin sitä harvemmin ymmärtää? Itsekin voi olla ihan pihalla?

      Itsekin ajattelen tilanteista vain, etten halua pahoittaa mieliä, mut näin voi pahimmissa tapauksissa käydä? Anteeksikaan ei voi pyytää, koska kaikki on tapahtunut vain aistien varassa. Eihän tällaisia voi ymmärtää, kun itsekään ei tiedä yhtään sitä, miten toinen sen kokee?

    • Anonyymi

      Hienosti käänsit asian. Mut täähän oli se ainut paikka missä uskallat laittaa viestiä.

      • Anonyymi

        Sinä myös, mies 🥲


      • Anonyymi

        Odotatko sinä oikeasti viestiä joltain luonnolliselta henkilöltä kuvitellen että nämä palstamiehen provot on sinulle osoitettuja? Kukkuu kukkuu, saat odottaa maailman tappiin varmaan kuule jossain niesunluutornisi juurella😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotatko sinä oikeasti viestiä joltain luonnolliselta henkilöltä kuvitellen että nämä palstamiehen provot on sinulle osoitettuja? Kukkuu kukkuu, saat odottaa maailman tappiin varmaan kuule jossain niesunluutornisi juurella😬

        Norsunluutorni * tai hauli, mutta niin, jälkeenjääneen touhuja tällainen banaali ja suoraan sanoen psykoottinen kuvittelu I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä myös, mies 🥲

        Niiin ja ny tullee ikku😭😭😭😭😭voi voi.. sitten muissa ketjuisa on munat olevinaa suuremmat ku miehillä. Voi helev sentäs tellallelltu


    • Anonyymi

      Jos sun perusluonne on noin mätä, että syytät toista vieläkin kaikesta sen jälkeen miten itse toista kohtelit. Niin ei siinä puheet auta.

      • Anonyymi

        Juuri tämä.
        Sivusta erästä touhua katsonut ja laastarina ollut joka ei mua haittaa


    • Anonyymi

      😅 väistellessä on menty. Antaa muiden ottaa luodit.

    • Anonyymi

      Ota huomioon se, että se miten valitset selittää asian itsellesi ei ole totuus.

      Mä en taistellut, koska se taistelu on päättynyt mun tunteiden tunnustamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe