Eli en kyennyt täyttämään sinun

Anonyymi-ap

Romanttista satukuvaelma-mielikuvaa, miten homma etenee? Selvä pyy...

Mieheltä

41

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et

      • Anonyymi

        Tämä tekee minut surunlisexi.


      • Anonyymi

        Jahha.....


    • Anonyymi

      Millainen se mielestäsi oli? Siis se minun satukuvitelma?

      • Anonyymi

        En voi tietää, mutta ehkä prinsessasatu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tietää, mutta ehkä prinsessasatu.

        Jos et tiedä, niin miksi syyttelet? Ota ensin selvää ja tee päätöksesi sitten. Ja ei, palsta ei riitä. Ihan irl otat yhteyden häneen ja kysyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tietää, mutta ehkä prinsessasatu.

        Mun mahdoton satu mahdoton toive mahdoton kuvitelma mahdoton vaade koska mut on rikottu niin monesti si kun siittä itte korjailee itseään ja koittaa taas itseään kasailla ni aina jää jotain pikkuvikoja joista muodostuu jo iso ongelma kun sen tarpeeksi monta kertaa tekee elämänsä aikana kuinka monta kertaa ihmisen voi rikkoa kun ei enään edes kannata yrittää itseään kasata mu onneksi se/tää on vai elämää jossain vaiheessa se päättyy kuitenkin so no worries why bother no one doesnt so why would i need to


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiedä, niin miksi syyttelet? Ota ensin selvää ja tee päätöksesi sitten. Ja ei, palsta ei riitä. Ihan irl otat yhteyden häneen ja kysyt.

        Ei maks vaivaa jos ei toinen tunne ei lopputuloksena tul hullua hurskaammaksi kokeillu jo monesti ihte joten joku muu joutuu tuon vaivan näkee


    • Anonyymi

      Kykenit, mutta pelkään pahinta

      • Anonyymi

        Sama täällä. Minäkin pelkään aina pahinta, niin ei tarvitse pelätä niitä vähemmän pahoja asioita.


    • Anonyymi

      Viesti S24 ei ehkäpä ole se romanttisin asia mitä voin kuvitella.

      • Anonyymi

        Aijaa. No mikäs teet...


      • Anonyymi

        No eipä ainekaan kattel maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi kun täältä meitin mielenvikasten kirjotuksia lukee muiden tulkinta minusta siksi pidän teitä muita mielenvikasina mulla on samat oikeudet kun teilläkin älkää sitä unohtako mietitään kuinka toisia nimitellään


    • Anonyymi

      Minähän en täällä ketään tunne tai tiedä heidän kuvitelmistaan :)

      • Anonyymi

        En minäkään. Tunne, enkä tiedä mitään tai ketään. 🙈


    • Anonyymi

      en tiiä...
      kaitpa minussa on sitten ollut jotain pahasti vikaa kun hän näyttäisi olevan muille ihan mukava ja iloinen että naisiakaan ei näytä jännittävän eikä pelkäävän.
      ihan normaalia lähtötason tunteita vain olisin vähintään toivonut mutta aina ei voi tärähtää kohilleen.

      • Anonyymi

        No jotkut ihan kivat ja kivan näköiset naiset viestii sellaista energiaa, että he eivät kaipaa miehiä juttelemaan heille yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut ihan kivat ja kivan näköiset naiset viestii sellaista energiaa, että he eivät kaipaa miehiä juttelemaan heille yhtään mitään.

        Ei koske minua tuollainen, en ole todellakaan kivan näköinen ihan perus tylsä kengänkuluttaja ja kivasta en tiedä mutta sen tiedän että energiatasot on prosentin luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koske minua tuollainen, en ole todellakaan kivan näköinen ihan perus tylsä kengänkuluttaja ja kivasta en tiedä mutta sen tiedän että energiatasot on prosentin luokkaa.

        Tarvitset latausta sitten!


      • Anonyymi

        Lähtötasohan on jopa joka pelissäkin nolla eikö tasohan nousee vasta pelin edetessä oletteko jo niin monta vuotta ollu jumissa samalla tasolla ettette edes tuota muista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut ihan kivat ja kivan näköiset naiset viestii sellaista energiaa, että he eivät kaipaa miehiä juttelemaan heille yhtään mitään.

        Oletko yhtään osannu miettiä mistä mahtas johtua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitset latausta sitten!

        Pikalataus ota 230 pistorasiasta sormille jos sydänpysähdyksen haluat ota kädestä käteen


    • Anonyymi

      Niin. Siinä sadussa olisit ilmaissut rakastavasi minua.

      • Anonyymi

        Elämä itsessään on kaunis satu jos osannu elämäänsä jotain saada jota ei ole valmis menettämään kenenkään takia


    • Anonyymi

      Voi miten ihguuuu🐭💅 kuulitko likka kaverilta tarinan tuosta miehestä ja nyt mäkin haluuuuuuun kun ois niin kivan ihguu💫muts siiiis daa!
      Sus täytyy olla darling jotain vikaa kun se söpis ei halua susta
      👑Kuningatartaan🤩😂

      • Anonyymi

        Eikö ne noin yleensä mene sitä halutaan mitä kaverilla on kun ei ole itse ymmärtäny mitenkä oma käytös siihenkin vaikuttaa


    • Anonyymi

      Koin romanttisiaki tunteita erästä miestä kohtaa
      vielä viimmevuonna.
      Sitten tajusin ettei niille tunteille oo mitää paikkaa ja tarkoitusta Meidän jutussa mitä oli...
      Joten käytin pitkään äikaa tuhotakseni tunteen rippeetkin....

      Olisin halunnu kehittyä rakkauteen ja onneen päin.

      Ehkä joskus vielä tulee sekin ihminen vastaan
      Jonka kanssa pystyn ja kykenen vielä
      rakkautta tuntemaan
      Eikä enenpää vain jääkylmää kyytiä
      Se on haaveeni ...

      Aika näyttää että toteutuuko ..
      Ja sen onko koko maassa ketää jotka herättää tunteet niin
      Et kaikki olisikin molemminpuolista
      Ja että minäkin ihan helvetin kovan ja
      Karun elämän nähnyt ja kokenut
      nainen saisin edes rakastaa
      kun ei tässä elämässä ei oo muuta iloa.

      Naiselta sivusta

      • Anonyymi

        Ihan hieno yritys tunteitaan ei pysty tuhota kun ei niitä saatana pysty edes tappamaan ainut mitä voi yrittää on haudata ne niin syvälle sisälleen kuin mahdollista siinäkin toki on haittansa mu ainakin oma elämä on niin helpompaa


    • Anonyymi

      Ei ole kyse tuosta ja tiedät sen. Oli kyse siitä miten huonosti mua kohtelit .

      • Anonyymi

        Narsisti rinsessalla taitaa olla herne nokassa ja toinen patjan alla. Kohtelee itse varmaan kaikkia ihmisiä tosi ihanasti. Varsinkin niitä jotka ei kuulu "faniclubiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti rinsessalla taitaa olla herne nokassa ja toinen patjan alla. Kohtelee itse varmaan kaikkia ihmisiä tosi ihanasti. Varsinkin niitä jotka ei kuulu "faniclubiin."

        Mitä sä valehtelet tässä


      • Anonyymi

        Palsta esiintyy toisen saappaissa ja pilaa välit täysin aina kun tulee tilaisuus.


      • Anonyymi

        Ei osu tämä kyllä . On syytäkin sanoa minun tilanteessani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti rinsessalla taitaa olla herne nokassa ja toinen patjan alla. Kohtelee itse varmaan kaikkia ihmisiä tosi ihanasti. Varsinkin niitä jotka ei kuulu "faniclubiin."

        Eikä kyllä osu tämäkään kyllä mitenkään tilanteeseen
        Ohi meni tämäkin kommentti.
        Naiselta.


      • Anonyymi

        Mä kohtelen samoin kun mua kohtelee jot mietippä omaa käytöstäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti rinsessalla taitaa olla herne nokassa ja toinen patjan alla. Kohtelee itse varmaan kaikkia ihmisiä tosi ihanasti. Varsinkin niitä jotka ei kuulu "faniclubiin."

        Helpompi hengittää jos on vai herne nokas vedäppä palko kumpaankin sieraimeen ni on jo haastetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kyllä osu tämäkään kyllä mitenkään tilanteeseen
        Ohi meni tämäkin kommentti.
        Naiselta.

        No ei si varmaan ollu sulle tarkoitettu


    • Anonyymi

      Taas joku narratiivi

    • Anonyymi

      Jos niin haluat niin en mahda asialle mitään...
      Palsta häärii aina välissä.

    • Anonyymi

      Voi kuul tuohon ei pysty ykskään mies väärät värkit jalkojenvälissä

      • Anonyymi

        Nii ja sukupuolen vaihdos ei auta puuttuu edelleen se tuorevoitelu


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe