Onko sulla joku

Anonyymi-ap

Suunnitelma jo olemassa

61

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa se on pöydällä. 👌

      • Anonyymi

        Mitä siinä tapahtuu


      • Anonyymi

        Hermostuttaa vähän


    • Anonyymi

      No, miltä se näyttää? Vinkkaisit nyt vähän tännekin. Täällä jo kiinnostuneena koitetaan luurata sun suunnitelmaa 🧐.

    • Anonyymi

      Vilauta sun sexexceliä vähän

    • Anonyymi

      Kiitos viestistä

    • Anonyymi

      Tommosta kysyt multa... 🤓Juu elikkä Ohi

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Tiukasti nostakaa päänne.

    • Anonyymi

      Joo on mulla pakosuunnitelma tekeillä n->m

      • Anonyymi

        Kannatan


    • Anonyymi

      On. Kun tulisit sinne sitten myöhemmin.

    • Anonyymi

      Joo. Suunnitelmassa lukee: tahdon.

      • Anonyymi

        Kyllä samoin tahdon, rakastaa.


    • Anonyymi

      Enne uutisia piti käydä suihkussa. Mut taidan kattoo uutiset vielä.

    • Anonyymi

      Sitten kun jää on tarpeeksi ohutta, niin voit tulla kairaamaan.

    • Anonyymi

      en tiiä olen täysin tiedoton ja yritän etsiä jotain oikeaa tietä, sillä olen hieman eksyksissä mitä teen ja mitä aion.
      Tällä hetkellä suunnitelmana on hiusmaskin peseminen pois hiuksista ja suihkuun meno ja sen jälkeen kasvoihin naamio ja täytyy tänään mennä aikaisemmin tutimaan ja tiiviisti peiton alle.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        Kiitos kuin myös, hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Ei. Elämä on sen verran täynnä muuttuvia tekijöitä, että tässä maailman ja muussakin tilanteessa on turha tehdä kovin syvälleluotaavia suunnitelmia.

      • Anonyymi

        Voit syyttää siitä vain itseäsi. Eläimen tasolle vietyä ihmistä sä et riko


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei niin ja muut torppaavat taatusti suunnitelmat.


    • Anonyymi

      Et sano sitä IRL

    • Anonyymi

      Pako Suomesta

      • Anonyymi

        Minnes meinasit paeta seuraat vähä maailman tilannetta ni huomannet et muualla maailmassa asiat on vielä huonommin kun suomessa mu onnea pakomatkallesi


    • Anonyymi

      Kun nähdään taas, jos tulet tarpeeksi lähelle niin kutitan pikkusormella sun kättä. Eiks se siitä sitten lähde aukeamaan 🤝

      • Anonyymi

        Et kutita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kutita

        Aha. No vituiks meni se plani. Hyvää yötä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. No vituiks meni se plani. Hyvää yötä sitten.

        Dubaihin


      • Anonyymi

        Et uskalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla

        Mulla on mies sielläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mies sielläkin

        Ai on vai? Joku ekspatriarkaatti vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai? Joku ekspatriarkaatti vai?

        Ei ole mikään eks.. 😄 ei se mua haittaa kun mä tiedän mikä mä sille olen. Sitäkin on jatkunut jo kaaaaaauuuuuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään eks.. 😄 ei se mua haittaa kun mä tiedän mikä mä sille olen. Sitäkin on jatkunut jo kaaaaaauuuuuaan.

        Tarkoittaa maahamuuttajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa maahamuuttajaa

        Hän EI TODELLAKAAN ole maahanmuuttaja! ha ha ha haaa. Hän asuu siellä ja on asunut syntymästään lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän EI TODELLAKAAN ole maahanmuuttaja! ha ha ha haaa. Hän asuu siellä ja on asunut syntymästään lähtien.

        Onnee sitten vaan kultaiseen vank… eiku palatsiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnee sitten vaan kultaiseen vank… eiku palatsiin

        Maailman hienoin vankila. Hevosia autoja timantteja juuri sitä mitä nainen rakastaa. Kauniit vaatteet. Voi me lähdetään englantiin ratsastusretkille. Jos minä suostuisin käteni antamaan. Olisi se ihanaa. Se olisi luettavissa. Romaanina. Kauniina lämpöisenä ruusuin ja sydämmin päällystettynä. Täynnä rakkautta. Sovittelua. Yhteisiä asioita. Luontoa. Puita. Vettä. Hevosia..Rakkautta unohdinko mainita
        Hän seuraa minun jokaista liikettä❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla

        Kyllä uskallan jos olet tarpeeksi lähellä, näin väitän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman hienoin vankila. Hevosia autoja timantteja juuri sitä mitä nainen rakastaa. Kauniit vaatteet. Voi me lähdetään englantiin ratsastusretkille. Jos minä suostuisin käteni antamaan. Olisi se ihanaa. Se olisi luettavissa. Romaanina. Kauniina lämpöisenä ruusuin ja sydämmin päällystettynä. Täynnä rakkautta. Sovittelua. Yhteisiä asioita. Luontoa. Puita. Vettä. Hevosia..Rakkautta unohdinko mainita
        Hän seuraa minun jokaista liikettä❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞💫

        En minä nyt naisena esiintyvä yksin kirjoitteleva äijä niin sanoisi, että vilahtavat verhot vastaa ihan jokaisen liikkeen seuraamista, mutta hyvää erotomaniaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä nyt naisena esiintyvä yksin kirjoitteleva äijä niin sanoisi, että vilahtavat verhot vastaa ihan jokaisen liikkeen seuraamista, mutta hyvää erotomaniaa

        Jotain johdattelevaa hönöä ei nääs lasketa ”moniääniseen” vuoropuheluun


    • Anonyymi

      Eikö teille näy ikävä-palstan liitteet-osio? Sinne ainakin laitoin, kokokin on alle 50 Mt.

      • Anonyymi

        Anteeks mikä siis??


    • Anonyymi

      Montakin mu minkä suhteen se on si taas eriasia

    • Anonyymi

      Hetki kerrallaan

    • Anonyymi

      Minä tein PowerPoint-esitelmän. Koitan saada sen Teams-kokoontumisessamme jaettua kaikille näkymään, mutta eihän se taaskaan onnistu. P unohdit laittaa kameran pois päältä ja näemme nyt napasi, S ja J, ne mikrofonit...

      • Anonyymi

        Teamsissä voi käyttää avatar-hahmoja, ettei mene vaan liian henkilökohtaisuuksiin, toisaalta avatarin voihkinta kuullostaa epäilyttävältä.


      • Anonyymi

        Saisko palstamies vähän lisää näitä nimikirjaimia että Kako saa päänsä sentrifugiin kunnolla? Ois tosi kiva juttu


      • Anonyymi
        UUSI

        P ymmärsi sillon vihdoinkin miksi J vei sydämen


    • Anonyymi

      Yöperhosen toukka on koteloitunut, lähdetään etenemään sovitusti jäätä pitkin ja sitten lämitään siellä se lepää

      • Anonyymi

        Tästä lisää tietoa facebookseinällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä lisää tietoa facebookseinällä

        Ja pari nimikirjainta esim kun esiintyy palstalla niin maaninenboi on iskussa taas kun ei ole rauhaan elämää eikä tarinaa🥱


    • Anonyymi

      Poteron kuivuu metsään😲

    • Anonyymi

      Mikäs pyyntö täällä on;)

    • Anonyymi

      Kotona, kun saisi vain rauhassa olla, niin siinä olisi oma suunnitelma. Tässä yhteiskunnassa se on mahdotonta ja pitää elää toisten suunnitelmien mukaan.

    • Anonyymi

      I just look how the bats fly on the sky you know ,cause as far as i know according one cuchoo they all like obey and shit

    • Anonyymi

      Ei. Lintsillä maisema jumittuu jokaisella kuitenkin.

    • Ei mulla koskaan mitään suunnitelmaa...

    • Anonyymi

      On niitä ollut. Yleensä ongelmaksi on muodostunut toteutus. Niinpä nykyään vedänkin spontaanimmin. Tartun tilaisuuksiin, kun niitä avautuu. Edistän mahdollisuuksieni mukaan.

    • Anonyymi

      On sitten kun mies vähiten osaat odottaa tulen ja hyökkään

      • Anonyymi

        Lasse kyllä se jäi vaan aina ajatuksen tasolle ja säkin olit vaan niinvitunpaska. (pakolline)


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole tuohon tarpeeksi päättäväinen ihminen. Elättelen toiveita ja katson mitä suunnitelmia korkeammilla voimilla on minua varten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      62
      4996
    2. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      6
      2702
    3. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Nythän sitä sopii hallituksen lepäillä lomilla

      kun on Suomi saatu perikadon partaalle. Työpttömyys on huipussaan ja velkaa on vedetty kaksin käsin. Valtion yhtiöistä o
      Maailman menoa
      78
      1421
    5. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      18
      1266
    6. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      36
      1105
    7. Onko sulla joku

      Suunnitelma jo olemassa
      Ikävä
      61
      1077
    8. Mites ois nainen?

      Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
      Ikävä
      59
      1072
    9. Koska kumpikaan ei saa sanaa suustaan

      niin miten olisi, jos opeteltaisiin viittomakieli ja hoidettaisiin kommunikointi sillä? Olisi varmasti helpompi murtaa j
      Ikävä
      61
      992
    10. Captain suuttui ja mustaksi muuttui

      Nyt on sitten laadittu oikein tiedote. Viimeksi oli siirtämässä laivojaan kun hävisi oikeudessa Savonlinnan kaupunkia va
      Savonlinna
      44
      976
    Aihe