Olipa outo uni

Anonyymi-ap

Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja mököttää. On mulla ollut sua ikävä ja lausuit jonkun englanninkielisen runon. Ja sitten sanoit että noniin sun vuoro toistaa se perässä. 😅

43

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmeellinen uni. Kertoo että olet luova persoona..

      • Anonyymi

        Niin. Eipä mulle nyt oikeassa elämässä kukaan ole englanninkielisiä runoja koskaan lausunut mutta hyvä että edes unissani. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Eipä mulle nyt oikeassa elämässä kukaan ole englanninkielisiä runoja koskaan lausunut mutta hyvä että edes unissani. 😅

        Lellipentu on negatiivinen haukkumasana minusta? Alistava ja siten minusta unihemmolta huono sana valinta. Ei hyvän ilmapiirin tuottaja vaan enempi laskija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lellipentu on negatiivinen haukkumasana minusta? Alistava ja siten minusta unihemmolta huono sana valinta. Ei hyvän ilmapiirin tuottaja vaan enempi laskija.

        Jep. Ehkä kuitenkin kuvastaa jotain ristiriitaa hänen ja minun väleissä.


    • Anonyymi

      Englanninkielinen runo, no niin 🧡

      • Anonyymi

        Oli koskettava. Herkistyin siinä unessa jopa. Mutta en osaa sitä tähän kirjoittaa tai muista edes niin tarkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli koskettava. Herkistyin siinä unessa jopa. Mutta en osaa sitä tähän kirjoittaa tai muista edes niin tarkkaan.

        Muista tää keskustelu ens lauantaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista tää keskustelu ens lauantaina

        Aika jännää. Mitäs tapahtuu ensi lauantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännää. Mitäs tapahtuu ensi lauantaina.

        Lauantaina sitten asia selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaina sitten asia selviää.

        Selvä. Eipähän tässä olekaan vielä suunnitelmia lauantaiksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaina sitten asia selviää.

        Varmala en ehdi tekemään runoa siihen mennessä ja vielä googlata se enkuks ja esittää kaiken lisäksi vieraassa ympäristössä housut kintuissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmala en ehdi tekemään runoa siihen mennessä ja vielä googlata se enkuks ja esittää kaiken lisäksi vieraassa ympäristössä housut kintuissa.

        Mulle tuki kyllä menoa lauantaille eli en tiedä missä aatelin olla sitten.


    • Anonyymi

      Todellinen enneuni.

      • Anonyymi

        Veikkaan että ainut asia mitä noista sanoisi että oon lellipentu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että ainut asia mitä noista sanoisi että oon lellipentu.

        Eikö pyydä toistamaan tai kertomaan mitä oot tehnyr ikävä aikana


    • Anonyymi

      Osaako Hän laulaa? Jos ei...
      ja oliko runo laulun sanat

      • Anonyymi

        On hän kyllä joskus laulanut minulle. 🤔


      • Anonyymi

        Kannattaakin opetella laulaan veljeys ei tarkoita itseään jalkaan ampumista vaikka ajatus onkin herttaisen sentimentaalinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaakin opetella laulaan veljeys ei tarkoita itseään jalkaan ampumista vaikka ajatus onkin herttaisen sentimentaalinen

        Toisekseen lähes kaikki ns piinkovia tekijöitä leikkineet tulee puhua pulputtamaan ku undulaatti tosipaikan tullen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisekseen lähes kaikki ns piinkovia tekijöitä leikkineet tulee puhua pulputtamaan ku undulaatti tosipaikan tullen

        Ja sormet osoittaa ristiin nääs, se oli toi se sanoi että läpäläpälää, mutta turha on lasiin sylkeä nk, tyyli vapaa ja näin


    • Anonyymi

      Mökötätkö usein irl?

      • Anonyymi

        Harvemmin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin kyllä.

        Kiva kuulla.


    • Anonyymi

      Mä näin kanssa unta menin autolla junaradan yli ja mun auto toppasi siihen ja juna tuli ja ajo päin tälläisen unen näin pari kertaa

      • Anonyymi

        Hyi. Kamala uni. Mä näen välillä unta että ajan pyörällä kaivoon. Sitten säpsähdän hereille.


    • Anonyymi

      Jaaha kumma uni oli sulla

      • Anonyymi

        Jäi vähän outo olla. Yleensä jos hän on unissani niin ei puhu yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Oho, olipa uni. Toisinpäin sen voisi ymmärtää.

      • Anonyymi

        Ei kyllä jos joku lausuu runoja ja englanniksi se on hän eikä minä. Tosin luultavimmin hän osaa mököttää ehkä en ole ikinä nähnyt kyllä mököttävän. Hän on nähnyt minut. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä jos joku lausuu runoja ja englanniksi se on hän eikä minä. Tosin luultavimmin hän osaa mököttää ehkä en ole ikinä nähnyt kyllä mököttävän. Hän on nähnyt minut. 😅

        Miksi mökötit? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä jos joku lausuu runoja ja englanniksi se on hän eikä minä. Tosin luultavimmin hän osaa mököttää ehkä en ole ikinä nähnyt kyllä mököttävän. Hän on nähnyt minut. 😅

        Ahaa. Niin, herkkä herkästi mököttääkin, sehän on osoitus toisen vaikutuksesta ekaan. Eikun runot ja enkku vain pelottava yhdistelmä. Joskus tuntuu runoihinkin eksyvän omia sanontoja suomeksikin, kuinkahan käsittämätöntä mongerrusta olisi enkuksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mökötit? 😅

        Niin mitä lie ollut nuorten rakastavaisten kinastelua. Jätetään nyt tarkemmin kertomatta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä lie ollut nuorten rakastavaisten kinastelua. Jätetään nyt tarkemmin kertomatta.

        Usein kun toinen haluaa heti niin heti hän mököttää. Olis jättänyt mököttämättä niin toinen olisi halunnut aikoja sitten.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein kun toinen haluaa heti niin heti hän mököttää. Olis jättänyt mököttämättä niin toinen olisi halunnut aikoja sitten.

        Eihän halunnut minua enää sen jälkeen kun suutuin. Ennen sitä kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän halunnut minua enää sen jälkeen kun suutuin. Ennen sitä kyllä.

        Mitäs teille tapahtui?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs teille tapahtui?

        Eiköhän se riitä että molemmat tietää mitä tapahtui. Luulen kyllä että meillä on erimielipide siitä kumman ratkaisuja ne lopulta oli.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olipa outo uni:)

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko ihminenkin jotenkin outo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihminenkin jotenkin outo.

        Jollakin tavalla koen sinut outona? Yrität tuoda negatiivista ilmapiiriä keskusteluun joka ei liity sinuun.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oliko uni miehen näkemää naisesta tai päinvastoin? Jatkan enkun kurssia ja olen laulanut hänelle. Myös riitelimme ja mökötimme, mutta emme päässeet sopuun.

      • Anonyymi
        UUSI

        Toisin päin. Sovittiin kyllä mökötykset silloin. Luulen vaan että se oli hänelle liikaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin päin. Sovittiin kyllä mökötykset silloin. Luulen vaan että se oli hänelle liikaa.

        Ok. Ei ollut minulle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Enkkurunot on ihania 😍😍😍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      85
      7881
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      66
      2394
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1363
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1252
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1034
    6. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    7. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      84
      932
    8. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    9. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      856
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      741
    Aihe