Päivän Pasanen.

Anonyymi-ap

Minun päiväni alkaa Pasasella ja seuraavassa tänään ja näin.
Olen niin kiinnostunut Pasasesta että olen alkanut lukemaan myös joka aamu Hankasalmen sanomia.

Pasanen ei voi mennä Hankasalmella metsään. Siellä on nähty susi tammikuussa.
https://www.hankasalmensanomat.fi/paikalliset/6980024
Susen lisäksi Pasanen muistuttaa hirvikolareista, punkeista, mäkäräisistä ja hirvikärpäsistä.
Siksipä Pasanen on asettanut itselleen ikärajan Hankasalmen metsiin ja ei poistu kotoaan kuin linja-autopysäkille matkalla Jyväskylään keskussairaalaan.

2

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuten poimisin marjoja mutta turvonnut maksa selässä on tiellä ja Hankasalmen metsät ovat todella vaarallisia... jokin on todella siellä pielessä... pahasti... susia... kusiaisia... kettuja rapieksella... rapies kettu jos puree diapeetikkoa, silloin tulee kusiset paikat... todella ja se on aivan varmaa mikä on varmaa... voin vakuuttaa mutta vakuutus ei korvaa jos metsään haluan mennä nyt...
      https://www.youtube.com/watch?v=ajjg2HQm-QA&ab_channel=Kipparikvartetti-Topic

By NumBaII 63 vuotta marjassa

• Sama aimolla. Sitä on kielletty menemästä metsään ja toisinaan sitä on kielletty tulemasta sieltä pois. Aimolla on marja kammo ja siksi se käy metsässä pelottelemassa marjastajia kurpitsa päässä. Ei se mikään hullu ole, ihmisillä on erilaisia kammotuksia. Aimo oli kerran marjassa ja siitä se sai neljän vuoden tuomion. Marja sanoi että aimo tuli kuin puun takaa pyytämättä ja kävi mättähältä mättähälle. Aimo itse kertoi että marja kerjäsi sitä vaikka olikin piessyt aimon marja poimurilla pahan päiväisesti. Niuvaan ne sitten aimon pani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe