Nordea-pankki ilmoitta käyttökatkosta viikonloppuna.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010583376.html
Nosta ajoissa käteistä jos tarvitset rahaa viikonloppuna
13
261
Vastaukset
- Anonyymi
Luottokortti toimii! Vaimoni kanssa maksamme kaiken luottokortin korottomalla maksuajalla.
Poikkeustilanteita varten pidän kotona kohtuullisen summan käteistä niitä tilanteita varten jolloin molemmilla, tai ainakin toisella osapuolella on hyötyä sen käytöstä. - Anonyymi
Tarkista, mistä viikonlopusta on kysymys!
Olen merkinnyt sen tänne jo kolme krt, ja se on poistettu joka kerran. Ilmeisesti numerot eivät automaatille kelpaa.- Anonyymi
Käyttökatko Nordeassa 10.08 lauantaina klo 19.00 - sunnuntaihin 01.00
- Anonyymi
En tarvitse kataista.
- Anonyymi
Jyrki Kataista?
- Anonyymi
Ovat ilmoittaneet kaikille joiden tilejä asia koskee. Minulle tuli ilmoitus, että kuulun 10.8. häiriökatkoksen asiakkaisiin.
Nostan käteistä, sitä pidä muutenkin aina vähän mukana. Tuhlasin torilla, ja nyt pitää nostaa uudet hätävarat.
On S-pankin korttikin, joten en stressaa häiriökatkosten takia. - Anonyymi
Tarvitsen tässä vaiheessa asunnon ja muut perustarpeet, ylimääräisestä omaisuudesta olen pikku hiljaa luopunut lasteni hyväksi.
- Anonyymi
Miten olet onnistunut verottajan kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet onnistunut verottajan kanssa?
Lain mukaan pitkän ajan puitteissa, hiukan veron muodossa hävinny.
- Anonyymi
Yhteiset tilimme ovat Nordeassa ja OP:ssa. Jos nuo tilttaavat niin sitten olisi turvauduttava minun Deutsche Bankin tiliin.
- Anonyymi
Hyvä tietää, aina ei noita pankin etukäteen tulevia ilmoituksia edes
huomaa, jos ei ole asiaa nettipankkiin.
Jos on nettipankki, ei katkoksista ainakaan minulle tule paperisena
ilmoituksia.- Anonyymi
Minulle tuli tekstiviesti Nordealta, että verkkopankissa uusi viesti.
- Anonyymi
Menen kuuntelemaan tätä kuuluisaa rokkipändiä enkä viitsi seteleitä mukana kantaa. Kyllä se on Visa joka siellä pannaan vinkumaan. Näin sanoi Föhrkin aikoinaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278